תקראו את ההודעה בסוף היא סופר סופר סופר חשובה!
Blackbear - Do Re Mi
נמאס לי כבר מהכאב הזה ששובר אותי, שמטיח אותי בגורל, שממלא אותי שוב ושוב..
• • •
סהר
הדלת נפתחה וממנה הגיע בריון ובידו היה מחשב נייד שמחובר למצלמות האבטחה של הבית כנראה מכיוון שהיו חמישה מסכים קטנים. הוא נתן לי פתק והציב אותו מול עיניי - 'יסמיני שלך תרד לטמיון וכנראה שגם לחברים של טים, אם לא תתחיל לדבר איפה הכסף של סילבני יקרו לה דברים הרבה יותר גרועים'.
הפתק הזה...כל כך חשוד. למה סילבני היה מצויין בו ? ואלוהים אדירים מה היא עושה ליסמין ?!
אין..אין.. מצב שהיא משתפת איתו פעולה. אין מצב שהם איכשהו יצרו קשר אלא אם...איזבל! היא בטוחה סיפרה למריאן ולסילבני על המבצע שלנו והחליטה גם לסקל לנו את האוטו, את החיים, את הכל! אבל אם אפשר להגיד דבר אחד לזכותה, שבזמן המבצע היא עשתה עבודה מצויינת.
הבטתי במסך הקטן וראיתי את כל הגברים שישבו בסלון בעוד בחורה היחידה שהייתה שם, זו יסמין. היא כל כך יפה, אני לא מאמין שמישהו מנצל את היופי שלה בגלל הצרכים האישיים שלו. היא ישבה על הכורסא השחורה באלגנטיות ומנסה להסתיר כמה שיותר אברים שהיו חשופים מדיי בגלל השמלה הכל כך..כל כך..קצרה הזו! אני מרגיש כל כך עצבני כאשר כולם מנסים לגעת בה, לדבר איתה, שולחים אליה מבטים, מפלרטטים איתה, זה מעלה לי את העצבים ופשוט רציתי לצרוח להם שיעזבו אותה.
ידעתי שזה לא יכול לקרות כי מריאן רוצה את הכסף הזה, סילבני רוצה אותי, ואיזבל בטח ממשיכה בחיים שלה.
אני לא ממש יודע מה עם הכסף, אני פשוט יודע שאחרי שהרגנו את סילבני שניים מהאנשים של אבא שלי באו "לנקות" את הכספת שלו לפני שהמשטרה הגיעה. מאז הכסף נמצא במקום אחר ולא טרחתי לשאול את אבא שלי איפה הוא כי זה לא הרגיש לי רלוונטי, כנראה שטעיתי.בזמן המחצית של המשחק ראיתי אותה קמה והולכת לכיוון אחר והביריון שינה מצלמה לזאת של המטבח. ראיתי אותה, נשענת על השיש וראשה דחוס בין ידיה, טים מגיע מאחוריה ונצמד אליה. "תעזוב אותה!!" צרחתי, אבל מטומטם שכמותי, חושב שהוא שמע ובאמת יעשה את מה שאני מבקש.
היא היסתובבה ולא יכולתי לראות את הבעת הפנים שלה רק יכולתי לראות שהיא מדברת ופניהם היו מעט מעומעמים. היא ניסתה לדחוף אותו ממנה אבל הוא הלך אחורה רק צעד וחזר אליה כאשר הוא חונק אותה וידייה מנסות בנואשות להוריד את ידו ממנה.הייתי כל כך עצבני, אבל לא יכולתי לעשות כלום, הכל סגר אליי והרגשתי מחנק רק מלראות אותה ככה, אבל הדבר הבא היה הדבר ששבר את כל המוסכמות אצלי, הוא נישק אותה..כל כך חזק שהרגשתי שאני מאבד את זה. היא...זורמת איתו, היא לא מנסה לעצור, לא מנסה להרחיק אותו ממנה, היא פשוט ממשיכה איתו. עצמתי את עיניי כל כך חזק, לא רציתי לכעוס ככה! לא רציתי לאחל למישהו כל כך הרבה רוע כמו שאני רוצה לה עכשיו...
YOU ARE READING
רגשות כמו פרחים - 2&1
Romance**מקום 1 בתאריך 17.4.17** מכירים את ההרגשה הזאת? ההרגשה שכולם מאשימים אתכם במשהו... יסמין אושריה ,בת 17 גרה עם אחותה ואביה...חייה לא הכי טובים שיש . אמה מתה בלידתה ומאז כולם מאשימים את יסמין בכך...מתביישים בה ומנסים לא לשייך אותה מהמקום היחיד שנשאר...