פרק 9 - להישאר

7.5K 327 20
                                    

"כדאי לי להישאר ?" אני שואלת בשמיי הלילה המנצנצים, ועיניו התכולות משדרות לי את אותן הרוגע, "כן" ענה עם שפתיים ורודות.

●●●●●●

לעזאזל מה יהיה איתה?! מתי היא תפסיק להיתחמק ממני ותקשיב לי, שום דבר לא הורס אותי כבר כמו שהעצב שלה הורס אותי עכשיו, שמישהו יעזור לי אני....מרגיש!

אני דופק בדלתה חלושות מנסה כמה שיותר לגרום לה להירגע אחרי זה, אני לא מאמין שהוא הכה אותה! אולי אני אצא לא אמין אבל זה אף פעם לא היה נשמע לי הגיוני שהורים יכולים להרביץ לילדים שלהם, הם הביאו אותם לעולם רק בכדי להרביץ להם?! פשוט אנשים עם בעיות,

"מי זה ?" קולה נשמע מבעד לדלת והוא מלא בצער שחנוק איתו, "סהר, בבקשה תכניסי אותי יסמין! אני חייב לדעת שהכל בסדר איתך!" אני מתחנן בפנייה והידית של הדלת זזה טיפה והיא מכניסה אותי, "אני עצובה סהר" היא אומרת את המובן מאליו ומיתיישבת על המיטה תופסת את ראשה בין יידיה אשר מושענות על הברכיים שלה, "אני יודע. אבל אני פה עכשיו ואני אגן עלייך" אני אומר לה וחיוך רחב היתנוסס על פניה, "אני לא רוצה ליהיות פה יותר, קשה לי!" "אבל תחשבי על האנשים שזקוקים לך! את לא יכולה להשאיר את יותם לבד" אני אומר לה ומתקדם כמה צעדים אלייה, "אני זקוק לך!"

נ.מ יסמין -

רק המילים שלו יכולות להרגיע אותי, בין כל הסערה הזאת שאני חווה כרגע בין כל הרגשות המעורבים שאני חווה הוא יצליח לסדר אותם ולמען השם אני מכירה אותו רק שבועיים ?

"תודה סהר" "הכל בישבילך יסמיני" הוא אומר ומנשק את לחי, "טוב אני לא רוצה להישמע מגעילה אבל לשבת בחדר זה לא נראית התוכנית המעניינת ביותר שלי" אני משחררת גיחוך מפי ומוציאה את האוויר שהיה עצור בתוכי ויורדת למטה איתו ליום כיף שהבטחתי ליותם.

●●●●●

"יסמין! יסמין! אפשר את השמלה הזאת ?" יותם קוראת בקול ואני מנידה בראשי ואומרת לה שלא הבאתי מספיק, "פעם אחרת בסדר?" "טוב" היא אומרת ומשפשפת את עינייה בעייפות. "רוצה ללכת הביתה? כבר שבע בערב" היא מפהקת בעוצמה וגורמת לחיוך צחקקני להופיע באוויר, "יסמין תתקדמו לאוטו אני כבר בא" סהר אומר ואני מהנהנת בראשי מעלה על ידי את יותם ואנחנו מפלסות את דרכנו בין האנשים לעבר הרכב. 

סהר נכנס לאוטו אחרי עשר דקות ומיתיישב במושב הנהג ומתניע אותו, "למה היתעכבת ?" "סתם ראיתי משהו שאהבתי אז קניתי" הוא אמר בפשטות שרק יכולתי לחלום ללדבר בכזה סגנון; פשוט וגאוותני, אני מהנהנת בראשי והוא מתחילה לנסוע. במשך כל הנסיעה ראשי היה מושען על החלון מביט בירח שמשקיף על הרחובות הרטובים מהגשם והקולות ברקע עסקו בעיקר בשירה של יותם בשיר של יובל המבולבל,

בסוף הנסיעה סהר ביקש ממני לחכות במכונית בעודו ובעוד יותם יוצאים החוצה, "יסמין!" צעקה חלושה נשמעת מבחוץ ואני יוצאת מהאוטו מביטה ביותם מחזיקה שמלה, אותה השמלה שרצתה בחנות.
"סהר !" "מה? אהבתי משהו אז קניתי" הוא אמר ונישק לראשה של יותם, באותה שנייה הבנתי כמה טיפשה הייתי, כמה טיפשה ששפטתי מישהו כמו סהר כל כך מהר אבל אני עליתי עליו כלפי אנשים אחרים הוא רע ומנוכר חייתי אם אפילו לומר אבל כאשר אתה איתו ולומד להכיר אותו אתה מבין איזה בן אדם מוחבא מתחת להכל, ואני פשוט מאושרת ודי בהיי מטורף שמישהו כמוהו רוצה אותי.

"אני אבוא לאסוף אותך מחר בבוקר ?" הוא שואל כאשר נשען על הפורשה השחורה והחלקה שלו, הוא בסך הכל בן 18 מאיפה בא כל הכסף הזה? "לא אני אסתדר לבד, תודה בכל מקרה" אני אומרת ומתקרבת כמה צעדים אליו, "ותודה סהר, על זה שאתה לא מוותר מעליי אין לך מושג כמה זה חשוב לי" הוא מחייך חיוך כנה ואמיתי ומעביר קבוצת שיער שהיתפרעה על פניי אל מאחוריי אוזני, "אני תמיד אגן עלייך, רק תגידי את המילה ואני אופיע! כמו שאמרתי כבר ; אני מסוגל לאהוב אותך" "אני גם מסוגלת לאהוב אותך" אני יודעת שמה שאמרתי עכשיו הוא שקר מוחלט! אני לא יכולה לאהוב מישהו כמו סהר על כל התכונות שבו, אני יודעת שהוא מסוגל לאהוב ולאהוב זה הבטחה. הוא יודע לקיים הבטחות ? הוא יהיה מסוגל ליהיות קשור רק למישהי אחת ? "זה רעיון רע סהר" אני אומרת ודוחפת את גופו ממני, "מה רעיון רע ?" אני מוציאה אנחה גדולה מפי ומסתכלת עמוק לעיניו, "נכון אתה מסוגל לאהוב סהר, אבל אתה מסוגל לאהוב יותר מבחורה אחת! מי כמוני אחת שהייתה מיתבוננת בחיי החברה הגבוהה שעכשיו מרגישה כמו נסיכה שסהר אגם מתייחס אליה כמלכה יודעת איך אתה מחליף אותן. ואני לא רוצה ליהיות עוד אחת מכמה...."

נ.מ סהר -

כואב לי לחשוב שהיא צודקת, נכון אני רוצה אותה, ונכון אני מסוגל ויש לי את היכולת לאהוב אבל כואב לי אפילו לדעת שזה לא יהיה רק אותה. יש לי בעיה עם יחסים! אני מרגיש שכל דבר בחיים חייב ליהיות לו גיבוי, גיבוי לאהבה , גיבוי לאכזבות , גיבוי לרגשות, גיבוי לבנות, גיבוי לחיים ככה שאם נאבד לנו משהו מיד נוכל להישתמש באחר אבל אני לא יכול להישתמש בה בתור גיבוי ואם היא לא רוצה אותי אני אשחרר אותה עם כל הכאב שבדבר! אני גבר עם עקרונות לא אתן לאישה לסבול משום דבר גם אם זה בחיקי, "יסמין תעני לי בכן או לא, את רוצה שנישאר ביחד? שניתן לנו היזדמנות ?" בבקשה תגידי כן, את הפכת אותי ללב אחר והוצאת אותי ממקומות רעים בתוך עצמי בבקשה תגידי כן!

●●●●●●●●●●●●

מה היא הולכת לומר ?😍

Xoxo c.p

רגשות כמו פרחים - 2&1Where stories live. Discover now