1. rész

837 35 0
                                    

Nem volt biztos feltételezésem, hogy mit is kéne elvárnom ettől a helyzettől.

Lám, kb. 3 hete mentem el egy új K-pop csapat meghallgatására, ami a BigHit ügynökség neve alatt volt. Elmagyarázták, hogy ez a csapat vegyesen fog fiúkból és lányokból állni, de ez az, ami nem igazán érdekelt.

Álmom az volt, hogy egy lány csapatban lehessek...

De az álmom ellenére jelentkeztem és mindent beleadtam, hogy bekerüljek.

Nem gondoltam volna, hogy ez tényleg be fog következni.

Ez az, ami miatt most a BigHit irodájának a várótermében állok arra várva, hogy a többi taggal találkozzak. Mi lesz ha egyikünk nem jön ki a másikkal? Vagy akkor ha nem leszek boldog abban a csapatban?

Remélem, hogy nem fogom megbánni, hogy gyakornok lettem.

Végémértem a szoba minden egyes részét, minden kis sarkot tanulmányoztam mintha az életem múlna rajta.

Még csak 14 éves vagyok és magamra vigyázok, amióta saját magam útját járom. A szüleim elég haszontalanok voltak egész életemben, soha nem voltak körülötten és nem érdekeltem őket.

Összeszedtem mindent, ami számított leginkább a zene iránti szenvedélyem.

Egy fiú ült velem szemben, lefelé nézve bámulta a telefonját és idegesen rázta a lábát. Úgy nézett ki mintha velem egyidős lenne vagy talán idősebb, de nem tudtam biztosan. Azon gondolkodtam, meglehet, hogy ugyan abból az okból van itt mint én.

Hirtelen egymás szemébe néztünk ő pedig csak rám mosolygott, amitől a szeme aranyosan kicsi lett. Én vissza vigyorogtam rá és gyorsan a kezemet kezdtem el nézni, hogy elkerüljem a kínos szituációt. Sajnos nem volt telefonom, ami elterelhetné a figyelmem...nem engedhettem meg magamnak.

"Choi Raejae és Park Jimin"

Felemeltem a fejem, hogy lássam a férfit, aki az iroda ajtaját tartja, feltételezem azért, hogy az irodába mehetünk. Bólintott nekem és a finak is, hogy mostmár bemehetünk.

Jimin és én az iroda felé vettük az irányt és leültünk két székre, ami az íróasztal előtt volt. Hogy teljesen őszinte legyek ez a felállás elég idegőrlő... általában jól vissza tudom fogni a szorongásom és a stresszt, de ez határozta meg, hogy mit fogok csinálni az elkövetkezendő években.

"Song Hobeom vagyok, örülök a találkozásnak," mondta és meghajolt.

"Gratulálok, hogy gyakornokok lettetek a BigHitnél. Mindekttőtölnek nagy esélye van bekerülni az új vegyes csapatba a jövőben," mondta miközben a csiptetős mappáját olvasta, "Már találkoztam a többiekkel, akik eddig itt voltak. Ti ketten biztos tagok vagytok,"

"Köszönjük," hajolt meg Jimin.

"Várok, amíg a 8 tag együtt lesz és csak utánna beszéljük meg a fontosabb dolgokat... még kell egy csapatnév a csapatnak, de van pár ötletünk. Mindketten kiskorúak vagytok, így a szüleiteknek kell aláírni a papírokat..."

Csak csendben maradtam, nem akartam, hogy Jimin kérdezgessen a múltamról miután megmondom, hogy nincsenek szüleim.

"Itt van két kulcs a szálláshoz," odaadta ket Jiminnek és nekem is, "a lányok része a jobb oldalon velük szemben a fiúké. Itt a cím, találkozunk holnap reggel mindenkivel,"

Bólintottam az új menedzseremnek, meghajoltam mielőtt kimentem volna az előszobába. Az utca, ahol a dorm volt nem tűnt túl távolinak, igazából csak az utcán lefelé kellett sétálni, nem volt messze.

New 새로운Where stories live. Discover now