*Jungkook POV*
"Szédülök. Rettenetesen szédülök... szédülsz? Mert én szédülök,"
Bámultam, ahogy összefüggéstelenül beszél, miközben kíváncsian döntöttem előre és hátra fejem, azon gondolkodtam, hogy az elmém játszik-e velem. Van ennek valami jelentése? Mert minden olyan körülöttem mintha mozogna.
"Woah, woah, woah, Kookie valami tényleg nincs rendben," lendítette Raejae a kezét és felállt, "Forgok,"
"Mit értesz azon, hogy forogsz?" intettem őt le.
"Ah, Kookie," tette a vállamra a kezét támogatásként.
"Ya, csak ülj le mielőtt megsérülsz,"
"De elmegyek megkérdezem Yoongit, hogy mi a fene ez," makacsul elindult.
Végre megvan, hogy mi történik a fejemben. Gyengéden megfogtam a vállát, ameddig leül mellém és a szemei félig csukva voltak.
"Alkohol," mondtam vonakodva, mert eléggé kínos volt.
"Mit értesz alkohol alatt? Túl fiatalok vagyunk-"
"Jell-O-ban volt alkohol," sóhajtottam, gyorsan kezdtem el pislogni, mert a fények hirtelen erősek lettek.
"KOOKIE!" kiáltott, de el takartam a száját, hogy ne csináljon nagyobb felfordulást.
"Shh, bajba akarsz kerülni?" kérdeztem felhúzott szemöldökkel. Elkezdtem kuncogni, amíg ki nem tört hatalmas nevetésben.
"Mi olyan vicces?"
"Már így is bajban vagyunk," mosolygott
"... miért mondod így?"
Eltűnt a mosolya, "Nem érzem jól magam,"
A legjobb, amit tudtam tenni, hogy segítettem neki felállni és két lépést tenni mielőtt visszaestünk volna a kanapéra. Teljesen őszinte legyek nem voltam a legjobb formámban én sem. Mind a kettőnket agyon ütnek.
"Ezt tudnád a fürdőben csinálni?" mosolyogtam és forgolódtam a kanapén. Nem válaszolt, helyette megölelt, "Mit csinálsz?"
"Jungkook gyakorolnunk kéne a debütre," ásított és közelebb húzott magához. Most miért akar állandóan gyakorolni?
Bámultam az arcát, ahogy a mellkasomhoz simult és az ittas elmém azt csináltam, amit ilyenkor kell. Ez az, hogy most az ajkait nézem.
"Gondoltál már arra, hogy az első csókot olyannak add, akivel soha többet nem beszélsz?" kérdeztem. Ebben a pillanatban az elmém teljesen ködös volt.
Felhúzta a szemöldökét, ahogy megfontolta a kérdésem, "Igazából igen, nem akarom,hogy olyan legyen,"
"Én sem, de ezt nem igazán tudjuk kontrollálni, nemde?"
"Természetesen tudjuk," eltolta magát tőlem és felült, "Csak olyannak kell adnod, akiről tudod, hogy mindig melletted lesz,"
"Igazán?" felhúztam a szemöldököm, "Mi lenne, ha egymásé lenne az első csókunk?"
Azt hittem, hogy azonnal visszautasítja, de helyette azt mondta, "Ez egy jó ötlet,"
Hirtelen kicsit leizzadtam, de szerencsére volt bátorságom a Jell-O shot után. Raejae bezárta a köztünk lévő távolságot és kicsit megcsípett, de elégetett voltam vele. Az elmém azt mondta, hogy többet akarjak, de gyorsan elhúzódtam mikor észrevettem, hogy egyikünk sincs olyan állapotban.
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...