41. rész

225 16 12
                                    

"Jungkook, milyen illata van LA-nek?" fordultam felé ragyogó mosollyal. Ő az egyetlen, aki volt már az államokban. Emlékszem tavaly azért volt itt, hogy táncot tanuljon, szomorú voltam, mert külön voltam tőle.

"Erre a kérdésre hogyam kéne válaszom?" nevetett miközben megkapta a bőröndöm a tárolóból.

"Nem tudom~~" énekeltem és követtem  Jimint a repülőig.

"Fogadok, olyan mint LA," mondta gúnyos mosollyal az arcán.

"Gondolod?" válaszoltam szarkasztikusan, megüttöttem a sapkája elejét, amitől az leesett.

"Ya!"

"Bocsi, megcsúszott a kezem," kuncogtam és hagytam, hogy végre LA levegőjét érezzem.

"Köszönjük, hogy a Jet Blue-val utazott," légiutaskísérő kedvesen mosolygott, én meghajoltam köszönésképp mielőtt a meleg levegővel találkozzak.

Sajnos lemaradtunk az egész napról, de láthattuk naplementét. A színek annyira élénkek voltak, semmihez sem hasonló amit eddig valaha is láttam volna. Ha tudnám akkor-

Hirtelen valaki meglökött hátulról és csak egy idegent láttam. Elmorogtam egy gyors 'bocsi-t' az orrom alatt, túlságosan is bele voltam merülve a gondolataimba. Meg kell keresnem a fiúkat. Úgy tűnik, hogy be kell fejeznem a kószálást mielőtt elszevek.

Az embertömeg leszállt a repülőről engem hátra hagyva, nem adva elég időt, hogy megtaláljam őket. Rendben lesz ugye? Mármint valahol úgyis megvárnak. Nem függhetek tőlük mindig.

"Excuse me? Miss you need to go to this way," magas, talán ijesztő ember -ha ezt kellene mondanom-. Habár azt hiszem valamit mondani akart.

"Sorry I don't speak Engrish," mosolyogtam illedelmesen elindultam, hagytam, hogy kiabáljon.

"Foreigners must go to the TSA throughout!"

Néhányszor pislogtam és próbáltam összerakni, de 2+2 néha 6.

"Engrish... hard....no speakeu," ügyetlenkedtem a szavakkal ezúttal mert a magassága miatt féltem tőle.

"She wis me," ismerős hangot hallottam, amitől lenyugodtam és Yoongi kapta meg a kezem, "Miért kóboroltál el?"

Mondhatom, hogy próbált szigorúan szidni, de izgatott volt, hogy itt vagyunk. Továbbá nem akarok egy rosszkedvű Yoongival veszekedni ezután. Hála az égnek...

"Bocsi, annyira elmerültem a naplementében," sóhajtottam és megfogtam a kisujját, ahogy bámultunk ki az ablakon.

"Elképesztő..." halkult el.

"RAIN! Gyere!"

Körbenéztem, hogy megtaláljam V-t ahogy engem bámul. Egy lépést hátra tettem és elengedtem Yoongi kisujját, de azonnal megállított. Felhúzott szemöldökkel fordultam felé kérdőn.

"LA veszélyes szóval maradj itt, amíg a hotelbe nem érünk," mondta  teljes komolysággal. Attól mert őszinte, újra megfogtam kisujját és úgy sétáltunk V felé. Habár, mennyire lehet veszélyes LA? Azt hittem, hogy amerika biztonságos.

"NÉZD! Van churros a reptéren," Tae boldogan táncolt a lábán és megmutatta a standot.

"Mi az a churros?" döntöttem oldalra fejem számat tátva tartva.

"MI. A. CHURROS?" zihált Namjoon ahogy meghallotta a beszélgetésünket. Engedett ki egy dühös nevetés, még Yoongi is nevetni akart.

"Az egyetlen legjobb dolog a világon, nem kellene kihagynod," Jungkook hirtelen szarkasztikus lett. Azt hiszem a többiek is.

New 새로운Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon