86. - Jimin

71 3 2
                                    

Raejae POV

"El tudom magyarázni,"

Majdnem feladtam Jungkook szavait hallva. A szememmel csak őt néztem, szó szerint könyörögtem neki, hogy ne mondjon el engem és Jimint a többiek előtt. Elhúzta a várakozást addig, amíg Jin és Namjoon is beléptek a nappaliba, amitől csak rosszabb lett.

"Mi folyik itt?" kérdezte Jin miután megérezte a feszültséget.

"Még mi sem tudjuk," válaszolt Hoseok, kifejezése kicsit sem változott.

Természetesen. Hoseok mindig napsugár, de ha egyszer tele lesz a kis listája, ami miatt kiakadt... akkor halott vagy.

"Mi?" húzta fel Namjoon a szemöldökét.

"Nos," döntötte el oldalra V a fejét, "Raejae alsója itt volt hagyva... és Jimin- istenem,"

A gyomrom forgott egyet, amikor V és a többiek ugyan azt a következtetést vonták le.

Raejae, gondolj valamire. Biztos van egy kifogás erre is. Vagy talán csak váltsak témát? Igazából, jelenleg bármi segíthetne.

"Mi olyan nagy probléma? Véletlenül itt hagytam az alsóneműm," mondtam. Habár a hangom teljesen remegett.

"Igazad van. Ez nem nagy dolog,"  bólintott Hoseok, hogy egyet ért, "Mindkettőtök kifejezése teljesen mást mutat,"

"Milyen különös," Jungkook kuncogott magán, miközben engem és Jimint nézett.

"Mindegyikőtöknek piszkos fantáziája van, hogy ilyenre gondoltok," próbálta Jimin az egészet elviccelni.

"Várjunk csak," Jin sétált felém.

"Ez nem az, aminek tűnik," tört ki belőlem, ahogy megláttam az arcán a halál félelmet.

"Jiminnel aludtál, még mi nem voltunk itthon?!" kiáltott Jin, ami miatt Jungkook háta mögé bújtam.

"TESSÉK?" zihált Namjoon. Úgy tűnik ebben a pillanatban az egyetlen szó, ami Namjoon ismer az a 'tessék'.

"Hyung, mi nem," válaszolt Jimin.

"Yah. Nincs kétségem afelől, hogy te az arcomba hazudsz, de ő, ő biztos nem tenné. Mondd el az igazat,"  bámult engem Jin.

"Miért csináltok ekkora ügyet néhány ruhadarab miatt?" szólaltam meg.

"Mert tudom mi zajlik a fejében," szidott le Jin.

"Szóval, miért lenne ugyan az az enyémben?" suttogtam.

"Mert elkerülöd a kérdéseim,"

Pislogtam néhányszor, "Nem aludtunk együtt,"

Ez az igazság.

"Igen," bólintott Jin, "Jungkook, menj így láthatom őt,"

"Hyung," Jungkook nem mozdult az útból.

"Miért? Van valami, amit mondani szeretnél?" Jin felemlete a hangját.

"Megijeszted őt," válaszolt Jungkook.

"Rendben," nevetett Jin Jungkook hozzászólásán, "Akkor Jiminnel kezdem,"

Nagyra nyílt a szemem, ahogy megkapta Jimin felsőjét és a bejáratig húzta. Hogyan tudnak a dolgok ennyire eldurvulni és én miért nem tudom megállítani?

"Wah. Komoly?" Namjoon a földet nézte, ahogy eltakarta az arcát a kezével.

"Elképesztő," Hoseok fújta ki a levegőt szarkasztikusan.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 14, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

New 새로운Where stories live. Discover now