*V POV*
"Shhh, Rae. Mély levegő, minden rendben,"
Csitítottam szegény lányt, aki épp hiperventillált karjaimban. A lélegzete egyre gyorsabb lett és attól féltem, hogy el fog ájulni újra. Kicsit eltoltam magamtól egy pillanatra, hogy megnézzem, de ő csak engem bámult száraz szemekkel.
Őszinte legye azt hittem, hogy legalább könnyes lesz a szeme.
"Szeretnél többet elmondani? Tudunk segíteni," próbáltam meggyőzni egy gyengéd mosollyal.
Hosszút sóhajtott mielőtt megrázta volna a fejét, "Talán majd máskor,"
Bólintottam, hogy megértettem az álláspontját. Kicsit közelebb kerültünk egymáshoz, mint ahogy voltunk, de ez semmit sem változtat a tényen, hogy egy hete találkoztunk. Gyengéden felállítottam őt a lábára, majd Jungkoookra és Jiminre néztem, akik nem tudták, hogy mit kéne tenniük.
"Azt hiszem én most visszakísérem Raejaet a dormba," mondtam nekik.
"Veletek megyünk," Jungkook válaszolt gyorsan, "A maknae linenak együtt kell maradnia."
Majdnem mondtam, hogy nem kell, de hallgattam, ahogy Raejae nevetett egy kicsit, Ő é s Jungkook nagyon közel állnak egymáshoz miután mind a ketten 97-sek, Nem kell aggódni azon, hogy hyungnak vagy oppának hívja őt, amit tudok, hogy nemcsak őt zavarja, hanem mindannyiunkat, bár neki ez nem tetszik, de elfogadta.
"Rendben, Jimin te is velünk jössz?" kérdeztem és ő azonnal bólintott azt mondta, "El kellene mondani a hyungoknak,"
Mintha az ördögről beszélne, J-Hope sprintelt felénk.
"Mindenki jól van? Mindenki él?" kiabált miközben mellém állt, "Oh my, ha ott lettem volna, biztosan elájultam volna,"
"Én elájultam," emelte meg Raejae szemöldökét miközben hyungot nézte. Teljesen úgy tűnt ebben a pillanatban, hogy teljesen összeszedte magát és azt kell, hogy mondjam nagyon jó benne... De ez egy jó tulajdonság?
"Omo, ne, te nem..." zihált J.Hope, úgy nézett ki mintha ő is megtapasztalta volna ugyanazt a félelmet, amit Raejae. Ő csak bólintott és elengedett egy kis nevetést.
"Azt hiszem a maknae-line nyugalomra van szüksége," mondta Jimin a többi hyungnak is.
"Miért is?" kérdezte Jin.
"Az én hibám, sajnálom. A menet kicsit sok volt nekem és most fáradt vagyok," Raejae mondta halkan; nem igazán tartva a szemkontaktust csak a lábával.
"Oh... ne aggódj miatta," mosolygott Yoongi, "Csak biztosan egyél mielőtt elmész pihenni, oké?"
Bólintott Raejae és a fiú vállára tette a kezét. Mind integettünk a többieknek miközben Namjoon mondta, hogy próbáljunk meg gyakorolni az interjúra. Ahogy gondoltam és mint elvárható volt a leaderünktől, ilyen dolgok miatt aggódik.
Ha nem ő akkor ki más?
Ahogy megérkeztünk a dormunk elé Raejae újra olyan volt mint azelőtt a hülye vasút előtt. Lehetséges, hogy egy élettelen dologra legyen mérges? Csak mert biztos vagyok benne, hogy le tudom győzni azt a hullámvasutat abban, hogy így halálra ijesszem.
"Okééé, szóval ezek azok a dolgok, amit ki kéne tölteni az interjúhoz?" kérdezte Jungkook, ahogy lehuppant a kanapéra.
"Nézzenek oda. Mi is volt a neve a műsornak?" fordította Jimin a fejét, de felemelte az ujját mikor eszébe jutott, "Ah~ 'The Immigration', "
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...