30. rész

242 13 5
                                    

"Beszélsz japánul?"

Hangosan nevettem Yoongi kérdésén. Beszélnem kéne? Nem hiszem...

"Viccelsz velem hyung? Hallottad már azt, hogy hogyan beszél más nyelven?" Namjoon húzta fel a szemöldökét, ahogy csomagjainkat adtuk le.

A debüt fellépések gyorsan elteltek és most készülünk a nemzetközi fellépésekre. Bár, csak két szereplésünk lesz Japánban, de reméljük, hogy egyre nagyobbak lehetnek a határaink.

Továbbá kitaláltuk a hivatalos nevet a fanjainknak! ARMY! Adorable Representative MC. for Youth-ból áll és biztos büszkén fogják viselni ezt. Soha az életben nem gondoltam volna, hogy ennyire kedvesen fog velünk valaha akárki is bánni.

"Nos nem tudom kb egy éve hallottam angolul beszélni szóval," Yoongi vonta meg a vállát.

Biztonsági őr megtapogatott minket és elkísért a járatunkhoz. Egyelőre kis csapatként jó, mert nem mindig ismernek meg. Általában egy maszk és a sapka behúzva a fejünkbe elég.

Én ültem az ablak mellé és mellém V, még Jungkook és Jimin előttünk voltak a többi hyung a másik oldalon. Az úton végig japánul beszéltek, biztos mentek haza vagy csak ellátogatnak az utasok.

"Hyung, a nagymamád jól van?" kérdeztem Taehyungot tudva, hogy elég közel állnak egymáshoz.

"Jól, tegnap beszéltem vele és már nagyon találkozni akar veletek. Ha hazaértünk beszélhetünk erről Bang PD-vel," mosolygott Tae.

Még egy dolog, új menedzser kaptunk! Ez most nem olyan ijesztő és perverz, Hitman Bangnek hívjuk és elég laza ember.

"Kezdhetjük az utazós logot?" tartotta a kis kamerát és én bólintottam, "Sziasztok kedves ARMY-k"

"Rain és V  vagyunk," összeráncoltam az orrom még egy kis 'v' jelet csináltam.

"Most tartunk Osakaba, ahol az első fellépésünk lesz," mondta V, "Voltál már ott?"

"Soha. Még repülőn sem," nevettem közben nagyra nyílt a szem. (Rae)

"Ya, rejtett kamerát kéne csinálni a fiúkkal,"( V)

"Most? Mi a fenét csináljunk?" fogtam meg a kezét, "Annyira ártatlan vagy," (Rae)

"Várj, várj, várj nem... Van egy nagyon jó ötletem, tudom, hogy még senki sem ült repülőn kivéve Jimint mert ő már volt, de nem hiszem, hogy ez érdekes lenne. Tettesd azt, hogy elájulsz," (V)

"Elájulni?!"  (Rae)  kapkodtam levegő után, "Megőrültél? Staff tagok segíteni fognak," (V)

"Nem, csak megvárjuk a reakciójukat és utána felkelsz majd megijeszted őket,"V

"Hyung ez túl sok," forgattam a szemem. (Rae)

Hirtelen egy hangot hallottam a bemondóban, hogy csatoljuk be az öveket és tegyük el az elektronikai eszközöket. Természetesen kicsi V nem hallotta az utolsó részt.

"Kérlek, kérlek, kérlek, kérleeeek~" nyávogott. Megráztam a fejem, "Hatalmas lenne!" (V)

"Hyung megcsináljuk, ha japánba értünk," próbáltam hatni rá, de lebiggyesztette a száját, "Figyelj, mi lenne- omo," a repülő elkezdett rázkódni kicsit, ahogy gyorsított a felszálláshoz.

"Nekem kéne elájulni. Sokkal hihetőbb lenne?" kérdezte. Éreztem, ahogy a repülő elhagyja a földet.

"Nos, azt hiszem, nem láttalak még színészkedni és nem tudom, hogyan ájulnál el," haraptam a számba. A repülő egyre magasabbra ment.

"Azt mondtad, hogy soha nem voltál még repülőn, ahhoz képest elég nyugodtnak tűnsz," mondta V.

 "Nem kéne annak lennem?"

"Csak emlékszem, amikor a vidámparkban  voltunk és tudod.." halkult el, mondta határozatlanul a loghoz.

"Ez már régen volt, biztos vagyok benne, hogy jól leszek-" fejem az ablak felé fordítottam és azt éreztem, hogy a szeme kiesik a helyéről. Nem gondoltam volna, hogy valaha is magasabban leszek, mint az a hullámvasút. Ettől hirtelen elkezdtem visszaemlékezni.

Elkezdett izzadni a kezem és a homlokom és egy kis sötétséget láttam, ne emlékezzek vissza, ne emlékezzek vissza, ne emlékezzek vissza.

"Hy-h-hyung m-mi-mi-mi uh- e-elég ma-magasan vagyunk?" dadogtam mint egy hülye.

"Raejae ssi? Uh... Rain? Jól vagy?" V fogta meg reszkető kezem.

Nincs erőm, hogy a földet nézzem, ami alattunk van jó messze. Fenébe, azt hiszem, hogy igazából el fogok ájulni. Nem kell rejtett kamerát készíteni most.

"OMO..." fújtam ki a levegőt, láttam, hogy egyre sötétebb lesz másodpercek alatt.

"Yo! Rajeae nézd egy fan poszt- woah? Jól vagy?" Jungkook hangja csengett a fülemben, de úgy tűnt ez gyorsan eltűnt, "Hyung miért engedted, hogy az ablaknál üljön?"

*Yoongi POV*

Raejae és V felé fordultam, aki úgy tűnt, hogy épp videóznak, habár miért próbálja meg Jungkook reménytelenül lehúzni a sötétítőt? A repülő hangos az emberek beszédétől én pedig V vállára tettem a kezem és láttam aggódó kifejezését.

"Mi a baj?" kérdeztem aggódóan-

"Elájult!" suttogta, "Azt mondtam neki, hogy ájuljon el és megtette!"

"Hogy mit csináltál?" kikapcsoltam az övet és Raejae elé igyekeztem. Teljesen sápadt volt és eszembe juttatta, amit Taehyung mesélt Raejaeről már régen. Fél a magasságtól...

"Ya! Raejae? Figyelj rám!" fogtam meg gyengéden, hogy felébresszem, "Jungkook adj vizet,"

Hallottam, ahogy az alvó Jimint kérdezi. Most már van egy bepánikolt Jungkook, Jimin, V és mind Raejae körül, persze én. Őszintén nem hiszem, hogy emiatt aggódnunk kéne, habár elájult, ami nem vicces, de ilyen viszonyok közepette jobb ez, mintha attól félnénk, hogy kiszárad.

"Yoongi hyung?" hallottam egy vékony hangot, láttam ahogy felemeli a fejét.

"Idd ezt," sóhajtottam és odaadtam neki a vizet, amit azonnal elkezdett inni.

"Viseld ezt," V vette le a szeméről a szemfedőjét, bár ő (Raejae) már így is elég összezavarodott volt.

"Minden rendben," sóhajtottam.

"Mi?" emelte fel a hangját.

"Semmi," kirúgtam V-t a helyéről, hogy mellé tudjak ülni, "Tudod, hogy elájultál?"

"Szóval ezért érzem rosszul magam,"

"Félős~" piszkáltam, bár tudtam jól, hogy bátor lány.

Két óra múlva, megérkeztünk az úti célunkhoz. Mind beszálltunk egy autóba, hogy elinduljunk próbálni.

*Raejae POV*

"TaeTae hyung, nem azért ájultam el mert azt mondtad!" magyarázkodtam már az ötvenedik alkalommal. Ez nem zavarba ejtő, de röhejes.

"Azért csináltad! Ahogy mondtam, te azonnal máshogy viselkedtél,"

"Hyung, tudod, hogy félek a magasba," fontam össze a kezem a mellkasom előtt.

"Tudod, csak játszok veled,"

Kiszálltunk az autóból, ahol a menedzser elmondta a 'titkos küldetést'. Osakaban leszünk három napot, ahol ezeket meg kell csinálni, függetlenül a másiktól. Vicces lesz...

"Ne ájulj el Raejae!" Jin kiabált a folyosó másik irányából. Istenem, azt hiszem ez valami vicc.. őszintén inkább legyen így, mint ahogy most volt.

Az egyik dolgozó egy kártyát adott nekünk és egy sorba álltunk, hogy a kamera fel tudjon venni, "Nyissátok ki a papírt kérlek,"

Kinyitottam az enyémet és ezt láttam, 'irányító'. Mi a fenét jelent ez..?

New 새로운Where stories live. Discover now