16. rész

250 15 0
                                    


Sziasztok, ehhez a részhez minimális angoltudásra lesz szükségetek, de az sem baj ha nincs. :)

_____________________________

*Raejae POV*

"Omo, omo, omo... Igazából nagyon ideges vagyok," Hoseok sóhajtott miközben táncolt.

Ma van a debüt előtti interjúnk és én már most éreztem azt a bizonyos idegességet a levegőben. Ami a legrosszabb, hogy a menedzser sunbaenim megváltoztatta a pozícióm énekesről rapperre! Amit tennem kellett, az egy kis rap részlet volt előtte és a fiúk előtt.

Azt mondta, hogyha rapper lennék akkor meglenne az egyensúly a csapatban mert nyolcan vagyunk.

Habár szerintem ez abszolút szemétség. Vagy legalább velem. Ez igazán nagy csalódás volt számomra mert énekes vagyok és nem rapper. De azt mondta, hogy idővel mindkettővel fogok foglalkozni.

Ez mind tegnap történt, amikor épp készültünk. Namjoon tanított néhány megszokott angol mondatot és átnéztük, hogy mit lehet és mit nem lehet kamera előtt csinálni. Menedzser sunbaenim, szerencsére semmi perverz megmozdulása nem volt, amitől kicsit megkönnyebbültem.

"Nyugodjunk le srácok. Vicces lesz," Jin mosolygott mindannyiunkra. Én csak egyre és egyre csendesebb leszek, ami általában megtörténik, ha ideges vagyok. Egy kicsit ellustultam, ami megint csak eltér a fiúk viselkedésétől, akik folyamatosan mozogtak. Nos, Yoongi nem, de biztos ő is ideges volt.

"Rendben Bangtan, három perc és kezdünk," a rendező tolta el a fekete függönyt, hogy tájékoztasson minket.

"Raejae ssi, halljunk valami angol mondatot, amit tanultunk," Namjoon fordult felém.

"Oké... Hello, my name is Mi Raejae, but my stage name is Rain. I'm fourteen years old and I'm rapper, dancer and maknae in the group," mondtam magabiztosan, amivel elnyertem Namjoon büszke mosolyát.

"Woah~ ki gondolta volna, hogy kevesebb mint egy hét alatt ennyit fogsz fejlődni!" ámult el Jimin.

"Tudom, igaz! Borzalmas volt-"

"Ya! Kookie jobb ha ezt most abbahagyod mielőtt emlékeztetlek valamire," nevettem és megcsíptem a karját.

"Fejezzétek be a civakodást maknaek," Yoongi motyogott, ami úgy hangzott mintha álmos lenne, "Itt az ideje menni,"

Mind felsorakoztunk Namjoon mögött, úgy: Nam, Jin, Yoongi, Hobie, Jimin, V, Jungkook és utoljára én magam.

"Okay, okay! First one up please," a férfi rendőr ruhában jelentette ki mutatva Namjoonnak, hogy lépjen át a hamis biztonsági kapun.

Vonakodva lépett a dobozra, a hölgy rikító vörös rúzzsal a száján leste őt, "Lift your arm please," mondta. Néztem, ahogy Namjoon felemeli a kezeit, bár fogalmam sem volt, hogy mit mondott a nő, "Pass,"

Namjoon a férfi elé ment, aki egy felszerelt asztal mögött ült. Elég élethűnek tűnt.

"What is your name?" kérdezte vigyorogva.

"My name is RapMonster,"

Azonnal elkezdtem memorizálni a dolgokat az én körömhöz.

"Could you intorduce you're group to us?"

"Of course, of course. We are Bangtan Sonyeondan or in English 'bulletproof boyscout'. And we are seven boy and one girl hip-hop group," Namjoon teljesen tisztában volt felelősségeivel, ahogy én is. Talán én nem értettem belőle túl sokat, angolul hangzott kicsit.

New 새로운Where stories live. Discover now