*Raejae POV*
"Ez Yoongi hyung szintetizátora volt," sírtam tátott szájjal.
Jungkook zavarodott kifejezése félelemmé változott másodpercek alatt. Maknaek szeretjük piszkálni a hyungokat, de tudjuk a határainkat. Főleg Yoonginál.
Ami miatt még rosszabb, hogy Yoongi annyira kedvel volt tegnap. Megnyugtatott és biztosra ment, hogy jól vagyok... ez az ahogy meghálálom neki? Aish, borzalmas ember vagyok.
"Halottak vagyunk..." mondta Jungkook ijedten
"Egytől tízes skálán szerinted mennyire lesz mérges?" kérdezte, idegességemben ugráltam oda-vissza a tornácon.
"Ahogy mondtam, halottak vagyunk,"
"Aishhhh," támaszkodtam a rácsnak, hogy lássam azt a kibaszott dolgot.
Jungkook gyorsan közelebb lépett hozzám és átkarolta a derekam, "Woah, woah, woah óvatosan, le ne ess!"
Ránéztem és megforgattam a szeme, "Ez az utolsó dolog, ami miatt aggódnunk kéne!"
Mindketten álltunk és egymást néztük kb. egy percig. Csak most lett vége a februárnak, elég hideg van, még a leheletet is látni a levegőben. Kicsit őrültek vagyunk, hogy előszór is kint vagyunk m, másodszor, hogy hajnal egykor.
Habár őszintén, miattam vagyunk most itt.
"Tudom már!" kiáltott Jungkook és a levegőbe mutatott mutató ujjával, "Menjünk és vagyunk neki egy újat, ami olyan, mint ami ott van lent,"
Felhúztam a szemöldököm, "Mármint most?"
"Igen, most! Mi veszteni valónk van?"
"Nem is tudom, kirúghatnak a cégtől? Meg vagy őrülve! Kimenni 11:30 uátn ne megengedett. Nem olvastad a szerződést?" kérdeztem szemrehányóan.
"Ya, nem tudtad, hogy éjfél után ébren lenni is szabályellenes," vágott vissza. Nos ezzel most megfogott.
"Úgysem tudunk... Odaadtam az összes pénzem, emlékszel?"
"Van , most menjünk mielőtt felkel a Nap!" siettettetett, Jungkook megfogta a csuklóm és elkezdett maga után húzni.
Mielőtt felfogtam volna, Jungkook és én szeltük Seoul utcáit hajnali egykor. Habár város, most mégis normálisnak tűnik, de valamiért máshogy néz ki tolakodó emberek nélkül.
"Mi van ha a szintetizátornak semmi baja?" fújtam ki a levegőt. Ez a kiruccanás bebizonyította, hogy nem vagyok jó formában.
"Nyilvánvalóan nem. Nézd! Az a bolt nyitva van," Jungkook mutatott arra, "Gondolod, hogy árulnak is olyat?"
"Megéri a próbát... Yoongi elég olcsó ilyen téren, valahol biztos találunk," bólintottam.
Jungkoook egész idő alatt nem engedte el a kezem. Szerintem ez egy szokása, hogy elcibál helyekre vagy valami... teljesen úgy tűnik, mint egy ismétlődő esemény.
"Megvagyok lepve, hogy nyitva ," mondta miközben a különböző írásokat nézte, amik a plafonról lógtak.
"Ah itt van. 'Zenei felszerelések', " rámutattam és arra indultunk tovább.
Az összes különböző típusú szintetizátort megnéztem és próbáltam megtalálni azt, ami pontosan olyan, mint Yoongié. Abban a pillanatban levettem egy hasonlót,bár a gyomrom nem akarta abbahagyni a háborgást. Nagyon ideges voltam, hogy elkapnak.
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...