53. rész

162 12 2
                                    

Félek kinyitni a szemem.

Mert mi van, ha újra a szüleim házában leszek... mi van, ha minden csak egy álom volt?

Habár lehet, hogy a dorm ajtaja és minden, ami történt csak egy rémálom?

Mi van, ha minden, kezdve a BigHit meghallgatástól egy álom volt... és én csak 'Choi Raejae' vagyok. Részmunkaidős dolgozó egy kicsi koreai étteremben busanban.

Bazd meg Raejae, csak nyisd ki a szemed!

Néztem a fehér plafont, lassan a szoba sarkait, a kék függönyt, ami az ablakot takarta. Hogy jobban megnézzem a dolgokat a fejem oldalra fordítottam, ahol szó szerint Yoongi és az én orrom összeértek.

"MEGIJESZTETTÉL!" levegő után kezdtem kapkodni és próbáltam ellökni magam, ami miatt neki estem valaki másnak és végül leestem az ágyról.

"Owwwww..."

Próbáltam felkelni, akárki is volt alattam, de ehelyett inkább a kezem mégjobban fájni kezdett.

"Jól vagy?" hallottam meg egy ismerős hangot, aki segített is, "Óvatosan, óvatosan,"

"Jungkook?" kérdeztem álmosan.

Pusztán csak bólintott és felsegített az ágyra. Néhányszor pislogtam, hogy felébresszem magam, néztem őt ahogy biztosra megy, hogy az infúzió nem esett ki. Felhúztam a szemöldököm V-re, aki a földön volt, mert csak Sugára emlékeztem, hogy bejött volna tegnap.

"Hol van-hogyan-csinált?" próbáltam egy értelmes kérdést fogalmazni, de elbuktam mert a fejem iszonyatosan fájt.

"Shhhh, minden rendben. Ne mozgasd a fejed," mondta Jungkook.

"Nos, végre találtam egy órát, ami működik is," kuncogott V miközben felállt Jungkook mellé, "Jobban érzed magad?" néztem Yoongira, aki ugyan úgy aludt mintha semmi sem történt volna.

"Igen," ásítottam, próbáltam megfogni az arcom, de csak a nyakmerevítőt sikerült megtalálni.

"Héj~ azt mondtam, hogy óvatosan!" Jungkook nevetett, "Kicsit bizonytalan vagy most,"

"Emlékszel arra, hogy mi történt?" döntötte oldalra V a fejét.

Bólintottam, "Biztonságban vagyok?"

"A lehető legnagyobb biztonságban... a szüleid a bíróság elé álították több váddal is. Az is kiderült, hogy rabolni is akartak," válaszolt V.

"Ne is említsük a gyermekbántalmazást, ami a listájukat erősíti," tette hozzá Jungkook. Kopogás zavarta meg a két fiút, amitől megugrottak és úgy futottak, mintha elvesztek volna.

"SZEKRÉNYBE!" suttogta V hangosan és mindketten bezsúfolták magukat egy kicsiny szekrénybe, ami a sarokban volt. Végre Yoongi is megmozdult ahogy a nő köppenyben bejött.

"Hogyan érzi ma magát, Raejae ssi?" kérdezte illedelmesen.

"Umm... elég jól," válaszoltam azonnal. Soha nem voltam még kórházban, így minden új nekem.

"A szüleidet fogja terhelni a kórházi számla szóval ne hezitálj bármit kérni," mondta nekem egy édes mosollyal. Azt hiszem ez megnyugtató.

"A kezem nagyon komoly?" kérdeztem és egyre idegesebb lettem.

"Kicsit nehéz volt megvizsgálni duzzanat miatt, de szerencsére a műtét nem szükséges. Bár a csontod eltört, de képesek leszünk helyre rakni egy röntgen után. Jelenleg kilenc varrat van a kezeden és a legtöbbet, majd meg kell igazítani, ha lement a duzzanat,"

New 새로운Where stories live. Discover now