*Raejae POV*
"Ezen gondolkodva, hogy idol leszek mindent megváltoztatott, de nem vettem észre, hogy egy teljesen más szinten leszek, tudod?" gondolkoztam hangosan.
Ő és én voltunk azok, akik ébren maradtunk és vártunk.
"Nem emlékszem, hogy mikor kedveltem meg Yoongi hyungot... valamikor csak elkezdődött," folytattam.
Jinre néztem, láttam, hogy gondolkozik.
"Ez az egész, hogy hyungnak hívlak titeket nem igen zavart, miután megszoktam. Eleinte aggódtam, hogy tiszteletlennek fogok tűnni, de kis idő után megszoktuk. De most jöttem rá, hogyha 'hyungnak' hívlak titeket, azzal valahogy megkérdőjelezem a nőiességemet,"
Jin megrázta fejét, "Egy szó nem állíthat meg abban, hogy szeress valakit. Őszintén mondod nekünk, hogy 'hyung' és emiatt semmi sem változik. Emelett, ha 'oppáznál' az már furcsa lenne," elkezdett nevetni.
"De mit gondolsz Yoongiról és rólam?" kérdeztem kíváncsian.
Gondolkodott egy pillanatig, felhúzta a ruhája ujját. Ez az a pillnat egyik mikor érzem a különbséget Jin és köztem. Minden döntésének van eredménye és általában meggondolja mielőtt megtenné.
"Nehéz tanácsot adni neked," válaszolt őszintén, "Mert tudom, hogy Yoongi mit érez már egy ideje, de tudom, hogy ezeket nem játsza meg,"
Éreztem, hogy valami a szívemben történik és ezután szomorú lettem. Jin észrevette a változást és megrázta a fejét.
"Ez nem rossz dolog, hidd el. Sokat foglalkozik azzal, hogy mások, hogy látnak és, hogyan nem leszel képes sokáig nyitott lenni egy kapcsolatban. Ezen a szinten saját magát is védi. Eljött velem beszélgetni, mikor ez a randizós dolog volt veled és Jungkookkal. Már akkor tudtam, de ezért döntött úgy, hogy távolságot tart tőled, mert azt érezte, hogy Jungkook sokkal jobb neked,"
Zavarodott lett a kifejezésem, "Bűnösnek érzem magam azért, ahogy Jungkookkal bántam,"
"Ne. Ha mástól nem, ettől biztos csak erősebb lesz. Te és ő fiatalok vagytok, néha kicsit éretlen, de ez az élet. Adj neki időt, minden rendben lesz," kedvesen visszamosolygott.
"Most azt mondod, hogy várjak Yoongi hyungra?" húztam fel a szemöldökön kérdőn.
"Nos, valahogy bevallotta... 18 leszel néhány hónap múlva. Legalább addig várnék," válaszolt megfontoltan.
Bólintottam.
"De," megállt egy pillanatra, "Mármint ez a legjobb döntés, oké? Aláírtunk egy szerződést, amiben a csapaton belüli és a nyilvános kapcsolatok tiltva vannak. Ennek ellenére én támogatlak titeket, de gondolj a többiekre is,"
"Ezt hogy érted?"
"Ez a legrosszabb szerelem, de sajnos nem állíthatom meg PD-nimet, ha kiakar majd rúgni, mert kockára teszitek a céget... és a legfontosabb a csapat," suttogta gyengéden az utolsó részt.
"Nem akarom, hogy ez történjen..." halkultam el.
"De a legjobb tanács, amit adtak nekem, hogy kövessem a szívem. Szóval én is ezt mondom neked," mondta magabiztos hangon, ami miatt egy kis reményt éreztem.
"Köszönöm Jin hyung," mosolyogtam.
"Nem probléma," mosolygott rám, "... és majd beszélünk akkor is,"
"Micsoda?" biccentettem felé a fejem, mert nem hallottam a mondata utolsó részét.
"Oh semmi," hirtelen egyenesen ült
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...