76. rész

132 7 1
                                    

*Raejae POV*

Végre valami, amit én csináltam és, ami felkerül a BTS albumára.

A legutóbb, amihez dalszöveget akartam írni, az a zongorán komponált 'Butterfly', de őszintén nem tudtam dalszöveget írni hozzá. Minden, amivel előálltam az túl sötét és személyes lett ahhoz, hogy kiadjuk.

De az egyik producerünk javaslatára Yoongi segíthet megírni a szöveget.

Így, most itt vagyok az ajtó előtt, ahol Yoongi az elmúlt napjait tölötte.

Nem tudtam vele sokat beszélgetni, mert egyszerűen nem volt körülöttünk. Csak a stúdiójában ült és ki tudja mit csinál.

Mármint, biztos dalt ír, de két nap alatt alig jött ki.

"Yah, Rae-ah, mit csinálsz?"

"Szeretnék beszélni vele a dalomról," mondtam Jiminnek, aki most jelent meg.

"Ohh, ez az, amit jóváhagytak?" húzta fel a szemöldökét.

"Igen, ez az," bólintottam.

"A koreográfia nagyon jó lesz, csak mondom. De meg kell találnom Tae-t, láttad valahol?" kérdezte.

"Ő és Jungkook a konferncia teremben Mario Cart-tal játszanak," válaszoltam.

"Sokat gyakorolnak," kuncogott Jimin, "Nos, találkozunk 4-kor,"

Indult volna el, de gyorsan megállítottam őt.

"Be tudnál velem jönni hyunghoz?" néztem az ajtóra, ami elválasztott minket Yoongitól.

"Miért félsz?" kuncogott Jimin és nem válaszoltam.

Sóhajtott, "Nem hagy figyelmen kívül, senkinek sem válaszol. Ez Yoongi hyung, csak kreatív fókusz módban van, tudod,"

"Lehet igazad van,"

"De bemegyek veled," vonta meg a vállát, elment mellettem és kinyitotta az ajtót.

"Hyungggggg~" gügyögte Jimin miközben Yoongihoz lépett, "Élsz még?"

Yoongi kuncogott kicsit, "Természetesen élek,"

Gyorsan követtem Jimint a stúdióba, leültem az egyik székre. Persze mindenhol zacskós leves csomagolása volt elszórva különböző helyeken, a paplan a földre dobva. Komolyan itt volt egész éjszaka?

"Aish, talán ki kéne mozdulnom," áll fel Yoongi, azonnal, ahogy én leültem.

"Hyu-" kezdtem mondani, de ő már az ajtó felé vette az irányt.

"Raejae szeretne valamit mondani," mondta Jimin, de Yoongi csak tovább ment.

"Elmondhatja, ha visszajöttem," válaszolt.

Felhúztam a szemöldököm, miközben a lábam a mellkasomhoz húztam. Jimin még mondott valamit, de úgy éreztem, hogy Yoongi ignorál.

"Yah, mindjárt visszajön, ne legyél emiatt szomorú," mézett rám együttérzően.

"Nem izgat," hazudtam, "Megvárom itt. Mehetsz, ha szeretnél,"

"Biztos?" kérdezte Jimin.

"Igen," hazudtam újra és egy biztató mosollyal elhagyta a szobát.

*Yoongi POV*

"Miért tartasz távolságot vele?" kapott el Jimin.

"Kitől?"

Nevetett, "Oh, nem is tudom, talán az egyetlen lánytól az életedben, akiről most beszélek,"

"Nem tartom tőle a távolságot," mondtam.

New 새로운Donde viven las historias. Descúbrelo ahora