Raejae kártyája meg lett változtatva
irányító --> legidősebb
_____________
"Legidősebb?" olvastam hangosan, "Mit akar ez jelenteni?" néztem Jungkookra kérdően mire ő a saját kártyáját kezdete el bambulni.
"Író?" húzta fel a szemöldökét.
"Mi van Jiminie hyunggal?" csüngtem a vállán és láttam 'láthatatlan' volt ráírva, "Ahhh~~biztos mert kicsi vagy,"
"Ya!" kiáltott Jimin a fülembe és szinte elbújtam Jin nagy vállai mögé.
"Miért írja azt, hogy 'rabszolga'?" Jin kínosan nevetettt és megnéztük a többiekét is; Suga 'legszebb srác', RapMon 'Minden kívánsága teljesül', J-Hope 'ballada énekes' és V 'leader'.
"Mielőtt színpadra mennétek ezek lesznek az új pozíciótok," mondta a férfi, aki a kamerát fogta. Elmagyarázta, hogy mi mit jelent és az enyém túl soknak.
"Mint leader, mindenki álljon sorba!" kiáltotta V mély hangján, amire csak Jimin hallgatott, "Ya! Miért nem áll fel senki?!"
"Itt vagyok!" Jimin hadonászott a kezével.
"Miért csak heten vagyunk itt?" kérdezte Suga viccelve és a többi hyung körül néztek 'hiányzó' tag után.
"Itt vagyok!" ugrált Jimin fel-le, de egyikünk sem vett róla tudomást. Ez a rész emlékeket ébresztett fel bennem, de ez a játék része.
"Ya! Jin!" kiáltottam, amire mindenki felém fordult, mintha egy gyilkosságot követtem volna el vagy valami, mutattam fel a kártyám egy ördögi mosollyal és úgy hadonásztam vele, mintha nem lenne holnap.
"Ez annyira zavaró.. öt évvel fiatalabb nálam!" mondta Jin.
"RapMonie~~" énekeltem még a pilláim rebegtettem.
"Azt hittem, hogy Rain ssi hyungnak fog hívni," kuncogott Namjoon.
"Hyung nem vagy vicces," biggyesztette le az ajkam.
"Rain, találkoztál már Bang PD-nim-mel?" Jungkook kérdezte, amíg a papírt nézte. Ezt csinálta egész idő alatt
"Te csak 'Rainnak' hívtál?" húztam fel a szemöldököm.
"Igen..."
"Csak 'Rain'?"
"Ohhh hyung, Rain hyung... woah ez annyira kínos így hívni egy lányt," nevetett.
"Most már tudod, hogy milyen nekem titeket hyungnak hívni," bólintottam, "Elindult a modsóba, mint egy perccel ezelőtt,"
"Köszi Rain h-hyung?"
Mosolyogtam, ahogy futott megkeresni az új menedzsert. Most... mit tudnék csinálni az idősebbekkel? Azt hiszem még nem igazán piszkáltam Yoongit... mwahaha
"Yoongi! Suga! Min Suga! Min Yoongi!" mondogattam, láttama tükörben, ahogy ideges lesz, "Ez a része a játéknak, kérlek ne legyél mérges rám, ígérem soha többet nem csinálom, oké. Sajnálom, megyek hyung!"
Hallottam, ahogy Yoongi és Namjoon nevettek, miközben kisétálok onnan. Ez volt az utolsó alkalom, hogy Yoongit próbáltam megtréfálni istenem... azt hittem, hogy megfojt egy másodperc múlva.
"Wah~~ milyen kényelmes szék nekem~~"
Nem tudtam visszafogni a nevetésem, amikor az alvó Jiminre ült, akin tisztán látszott, hogy ideges. Ezzel, gondoltam, hogy én is beszállok a mókába. Ki nem szereti Jimint idegesíteni?
"Jiminieee!" kiabáltam. J-Hope nevetett hangosan és szinte lelökte őt.
"Wah! Szellem!" Hoseok kiáltott viccesen, amíg kifutott. Elkezdettem Jimin felé menni, aki újra lecsukta a szemét, hogy aludni tudjon. De nem most...
"Aigoo, fáradt vagyok," ásítottam és az ölébe ültem, "Jó kis párna,"
"Szállj le," morgott és gyengéden próbált eltüntetni onnan.
"Beszél a szék?" kérdeztem most, hogy már ideges volt.
"Raejae, kérlek ez fáj," fújta ki a levegőt.
"Ya! Nem vagyok annyira nehéz..." elengedtem, hogy hagy menjen a dolgára.
Sétáltam a folyosón, ahol egy kamera volt. Sok idő kellett mire hozzászoktam, de ez már kezd normális lenni. Bár néha azért szeretnék egyedül lenni.
Szerencse a mosdóba nem követtek, így el tudtam végezni a dolgom majd megnéztem magam a tükörben. Ma a hajam totál egyenes volt nem úgy, mint a 'We are bulletproof' fellépéseinél.
Van rajtam egy túlméretezett fekete felső, amit eltépek a fellépés kezdetén, ahol megmutatom a fehér toppom. Továbbá egy fekete szoknya van rajtam és láncok mindenhol.
"Raejae?"
Hallottam egy kis hangot a fülemben, ahogy kinyitottam az ajtót, a fejem Jimin felé fordítottam, aki a falnak támaszkodva volt.
"Hangokat hallok ma," sóhajtottam, ahogy láttam ott egy kamerát. Ha nem lenne biztos válaszolnék.
"Kérlek, fejezd be," majdnem könyörgött, "Nem érzem jól magam,"
Wow, próbálja elérni, hogy rá figyeljek, "Ez ijesztő... jobb lesz, ha visszamegyek a többiekhez," gondoltam hangosan.
"V-várj..." éreztem valamit a felsőm ujján, de ez gyorsan enyhült, ahogy Jimin a földre esett.
"OMO! Omo, omo, omo, omo... Jimin hyung? JIMIN HYUNG! Jimin-ah!" kapkodtam levegő után és a szívem majd kiugrott a helyéről.
Az oldalához estem, az is biztos, hogy megütöttem a térdem, de kit érdekel ez most. A szemem ugrált az ájult testén, majd hátra fordultam miközben azon gondolkodtam, hogy mit kéne tenni.
"Ya! Segítsen! Szerezzen segítséget!" kiáltottam rá, biztos nagyon csúnyán hangzott. Letette a kamerát a padra és az öltözőbe sietett.
"Oké, mit tegyek, mit tegyek, mit tegyek," ismételtem magamban. Ráztam őt, de nem kelt fel.
"Hyung?" kérdeztem aggódva. Az orra alá tettem a kezem, hogy lélegzik-e , de nem éreztem, "JIMIN HYUNG! SEGÍTSEENEK! VALAKI!?" néztem szét a folyosón, de nem láttam senkit.
Vettem egy mély levegőt és a kezem mellkasára tettem. Ha nem lélegzik újra kell éleszteni? Mindegy is, nem veszítek vele semmit. Elkezdtem nyomkodni a mellkasát és számoltam a fejemben.
"Hyung kérlek," nyafogtam és könnyes lett a szemem. A kezemből befogtam az orrát és a szám az övére helyzetem, majd fújtam.
ESTÁS LEYENDO
New 새로운
FanficMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...