47. rész

158 11 2
                                    

*Raejae POV*

"WAAHHHH EGY REPÜLŐ!" zihált Jungkook, kifelé mutatva az ablakon az épp fölöttünk elhaladó kis repülő felé.

"Most egy helikopteren fogunk repülni?" mondta Jimin izgatottan, "OH MY GOD!"

Én pánikolva néztem ki az ablakon, "Már túl késő van ahhoz, hogy egy másik csapathoz csatlakozzak?"

"Hussh, mókás lesz," Jungkook mutató ujját tette a szám elé.

Gyengén megráztam a fejem kicsit, hogy komolynak tűnjek, de csak kacsintott. Valaki nyugtassa meg ezt a fiút.

Az autó befordult egy hatalmas területű garázsba, ami tele volt repülőkkel, akkor kezdtem el érezni, hogy ez a valóság. Miért ragadok mindig ilyen helyzetekben?!

"Izgatott vagyok," Jungkook ugrált össze-vissza ahogy az épületben voltunk.

"Nem mondom, hogy én is így érzek," nevettem idegesen és Jimin különösen közel volt hozzám.

Körbenéztem az irodában, ahova csak most értünk be, mindeféle tanúsítvány volt a falon. Mind angolul így nem igazán értettem, hogy miért. Habár biztos, hogy a reptérhez kapcsolódik.

"Welcome! Are you the three here to work for me?" egy ember öltönyben és nyakkendőben jött be az irodába.

"Work?" húztam fel a szemöldököm.

"Wait a second, am I also supposed to put this girl to work?" nézett a staff tagra szemrehányóan, "This job is for men,"

"Wah, szexista..." morogtam az orrom alatt.

"Mit mondott?" nézett rám Jungkook. Wow, hogyan érthettem meg valamit, amit Jungkook nem? Megrántottam a vállam válaszként, nem akartam ezelőtt az ember előtt beszélni.

"Yeah, uh. Whatever, I'll find something for her to do," sóhajtott, "Here's your uniform, you can change it in my office,"

Mindhárman kedvesen elvettük a ruhákat a férfi kezéből és bementünk az irodába.

"Umm... van valmi külön helyiség nekem?" nevettem kínosan.

"Elfordulunk," mondta Jimin és a másik falat kezdték el bámulni Jungkookkal.

"Ne merjetek megofordulni!" mondtam és nagy odafigyeléssel bújtam ki a nadrágomból gyorsan fel is vettem az alsó részét az egyenruhának. Úgy döntöttem, hogy nem veszem le a felsőm a ruha úgyis könnyen rámjön, mert elég nagy.

"Úgy nézek, ki mint egy fiú," kuncogtam és rúgtam egyet, mert a ruha szó szerint eltakarta a lábam.

"Nézhetünk?" kérdezte Jungkook erre egy kis 'mhm-mel' válaszoltam. Mindketten megfordultak és majdnem nevetésben törtek ki.

"Nincs kisebb méretük?" mondta Jimin két nevetés között.

"Sajnos nincs. Ne nevessetek!" nyafogtam.

Kicsit később ők is átvették a sajátjukat. Elsőnek Jungkook vette le a felőjét és hirtelen kicsit kellemtlenül éreztem magam. Mikor lett a tizennégy éves testéből kőkemény izom? Remek, most Jimin is levette és az isteni jó testével és- Meg kell fordulnom.

"Ohhhh~ Raejae nem tudja elviselni a sexys testünket?" hallottam Jimin hangjában a gúnyolódást.

"Hyung, csak megtisztellek!" válaszoltam és a mellkasom előtt összefontam a kezem.

"Okéé~~" kuncogott. Hallottam ahogy húzzák fel fel a zipzárt és megfordultam.

"OH GOD!" kuncogotam és eltakartam a szemem. Megfordultam de nem a zipzárt húzták fel, csak a nadrágjukét le

New 새로운Where stories live. Discover now