*Raejae POV*
Oké. Csak tegyünk úgy, mintha semmi sem történt volna, igaz? Mármint ez annyira nem nagy dolog...
Igaz?
Megfordultam és megnéztem magam a tükörben. A ruhám a stylistok választották néhány nappal ezelőtt, amit meglepő módon imádtam. Régen mindig őrül dolgok voltak rajtam, mint mikor egy akkor gigantikus kabátot kellett hordanom, amit gyakorlatilag az egész testemre terveztek.
"Rae-ah! Gyere edd meg az omlettet! Mennünk kell a kövekező öt percben vagy elkésünk!" hallottam meg Jin hangját az ajtómon keresztül.
"Jövök!" mondtam, összeszedtem a dolgaim miközben izgatott voltam. Az egyetlen dolog, amire gondolni tudtam az az, hogy elkerüljem Yoongit és Jungkookot minden áron.
Leültem Jimin mellé, a konyhaszigethez elkerülve a szemkontaktust Yoongival, aki a hűtőnél volt. Jungkookot nem láttam, de nem panaszkodom.
"Gyakoroltatok angolul a mai napra?" kérdeztem, miközben Jin odaadta az omlettet.
Jimin mosolyra húzta a száját, "Hello, I'm Jimin! I am a singer in BTS. Nice to meet you,"
"Ebben nincs semmi új," forgattam meg a szemem és nevettem.
"Nem úgy tűnik, mintha sokat tanultál volna, te is," piszkált, de ezúttal ráhibázott. Namjoon állandóan tanított valami új angol mondatot és nyelvtant.
"Hey ASC viewer, what's up? My name is Rajeae and I'm one of the maknaes, singer, dancer and rapper in BTS. I hope you enjoying our new album!" kuncogtam a reakcióján, hogy felfedtem az új angol tudásom.
"Ezt megtanultad?" mutatott rám.
"Jobb, mint a tiéd," gúnyolódtam.
"Yah, siessetek a kajálással," utasított Jin. Hallgattunk rá és megfogtuk a kabátjainkat az ajtóban.
Hoseok felé fordultam és láttam, ahogy Namjoont videózza a Bangtan Bomb kamerával. Újabb army vlogot csinálunk az interjú ellenére?
"Hobie hyung! Mit csinálsz?" kérdeztem.
Felém fordította a kamerát a mosolyával együtt, "Army Bomb! Only english time,"
"Megint??" sóhajtottam, nevettem. Akár hányszor volt valami amerikával kapcsolatos dolog mindig ezt csinálja.
"English pleaseu!"
"Hyung," néztem segítségkérően Jiminre, de elfutott.
"I don't speak english," bólintottam büszkén.
"De kell!" válaszolt azonnal.
"De most beszéltél koreaiul," mutattam rá.
"No,"
STAI LEGGENDO
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...