58. rész

169 14 4
                                    

*Raejae POV: 2 nappal a költözés után*

"Várjunk mit is kell tennem?" néztem hatalmas szemekkel a rendezőre.

"Megcsókolnod,"

"MI?" Jimin kapkodott levegő után, "Nem csinálhatják ezt,"

"... de ezt tehetik? Ugyan annyi idősek és ahhoz, hogy a sztori átjöjjön ahhoz ez szükséges," a rendező kicsit frusztrált lett látva mindeki lesokkolt kifejezését.

"Nem akarok közbe avatkozni a vizuális elképzelésébe, de megbeszélhetnénk, hogy a fanok mit fognak gondolni?" mondta Yoongi, ami kicsit szemtelenül hangzott.

"Őszintén, szerintem szeretnék... láttad már, hogy mennyi RainKook shipper van SNS-en?" nevetett Namjoon.

"Mármint, csak legyünk profik," suttogta Jungkook halkan.

Oh my god, miért történik ez velem? Nem úgy, undorodom az ötlettől... vagyis Jungkook eléggé vonzó, de mégis csak a legjobb barátom.

Ne is említsem, hogy már csókolóztunk és azután kínos feszültség volt közöttünk egy hétig.

"Igen, de csak a sztori miatt," bólintott a rendező Jungkookkal együtt.

"Rendben lesz. Mindketten 17 évesek és ez teljsen elfogadott," vonta meg a vállát Jin.

"Yoongi ssit is meg kell majd csókolnia," mondta hirtelen a rendező.

"EZ NEM ELFOGADOTT TÁRSADALMILAG" úgy nézett ki Jin mintha el akarna ájulni, "Nem engedhetem meg, hogy a kicsi Raejaem megcsókoljon egy 21 évest,"

"Csak színészkedés," halkult el Yoongi.

"YAH! Neked kéne ez ellen tiltakoznod!" magyarázta Jin.

"Tudom, igazad van. Rendező úr, sajnálom, de nem igazán szeretném ezt csinálni," hajolt meg Yoongi illedelmesen.

"Én sem," értettem egyet, bár elfogadtam, hogy nem vagyok az ellenkező véleményen.

"Rendben, akkor csak 'majdnem csók'... ezt mindenki elfogadja?" nézett ránk, mindig próbált elégedettséget kihozni belőlünk. Bólintottunk és mind elmentünk a kijelölt helyünkre.

*4 órával később*

"Renben, szóval Rain ssi, itt ezen a sikátoron fosz futni, hogy megtaláld Jungkook ssit a földön. Látod, hogy megverték őt szóval megpróbálod felkelteni őt. Kifogja nyitni a szemét, azután azt akarom, hogy lassan érintse meg az arcod és akkor megcsókolod. Ezek után, amikor megnézzük az mvben, ki lesz vágva az az egy jelenet és úgy fog kinézni mintha egy illúzió lett volna,"

"Ah~ kreatív," bólintottam és már kíváncsi voltam, hogy milyen lesz az mv.

"Ah~ kreatív," bólintottam és már kíváncsi voltam, hogy milyen lesz az mv

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezután elmagyarázta Jungkooknak is. Már éreztem, hogy a sminke kicsit zavarba ejt, mert annyira élethű. Kicsit véres szája mintha különböző ütéseket kaptott volna az arcára.

New 새로운Where stories live. Discover now