~~~~~~~~~ Jungkook + Raejae ~~~~~~~~~
*Jungkook POV*
'A titkos rejtekhelye a mikrózható rámennek, a mosogató alatt a második szekrény, egyből Tae állatos dolgai mellett'
Visszahelyeztem a telefonom a zsebembe míg türelmesen vártam arra, hogy Jimin befejezze akármit is csinál. Ahogy csak ülök arra gondolok, hogy Raejae egy teljes hónapot lesz egyedül. Magam ostorozom, hogy ott kell őt hagynom.
A telefonom elkezdett rezegni a zsebemben, boldogan nyitottam meg, "iMessage Min Sugatól" néztem a képernyőt és mosolyogtam. Komolyan kéne venni neki egy telefont, ha lesz elég pénzem. Talán majd utazás után.
'Nem akarlak elszomorítani, de nem mondhatsz el egy olyan titkot, amiről mindenki tud'
Kuncogtam és visszaírtam neki, amikor az egyik producer engem hívott.
"Jungkook ssi? Készen vagyunk," mondta.
Követtem őt a liftig, ahol elmomdta, hogy a tizenkettedikig azt csinálok, amit akarok. Azután intett, hogy becsukhatom az ajtót, ahol csak én és a kamera voltunk.
Elejtettem egy kis mosolyt és nem éreztem, hogy színészkednem kéne, így elkezdtem fekvőtámaszt csinálni miközben Suga részét rappeltem a 'No more dreamből'
"I wanna big house, big cars and big rings..." a hangom gyorsan elhalkult, ahogy meghallottam a csengő hangját.
Felugrottam és az emeletet kezdtem el bámulni. Miért állt meg a másodikon? Elkezdtem nézni az ajtót, amire az végül kinyitódott és egy lányt láttam.
"Oh, bocsi," morogtam miközben a másik oldalra mentem. Remélem, hogy nem veszi észre a feszültséget.
Bámultam, ahogy az ujjával minden egyes gombot megnyom, míg a másik kezével úgy tűnt, hogy eltakarja az arcát. Ha nem tévedek, sír. Biztos szakított.
Nem érintkeztem a titokzatos lánnyal, kivette a telefont és folytatta a beszélgetést Raejaevel.
'Mit értesz az alatt, hogy mindenki tudja?'
Elküldtem és utána hallottam egy csilingelő hangot. Felhúztam a szemöldököm, majd a lányra néztem, aki a telefonján babrált. Próbáltam a képernyőt nézni, amíg rájöttem, hogy csak egy sima üzenet.
Akárkitől is kapta, miért nem válaszol?
Ah~~ biztos a barátja.
A lift tovább ment, amikor hirtelen megállt. Néztem az emeletet. Miért ilyen hirtelen állt le, két emelet között?
"Beragadtunk?" morogtam halkan magamnak, miközben nyomkodta a nyitó gombot.
"Beragadni?"
A lányra néztem, aki csak kapkodta a levegőt. Őszinte legyek azt hittem, hogy nem koreai, mert nem ismert meg.
"Azt hiszem..." halkult el és most közelebbről is megtudtam őt vizsgálni.
Most csak rá figyeltem biztosan állítom, hogy különösen hasonlít Raejaere. Habár nem láttam az arcát vagy az orrát, azok a szemek a sapka altt nem összetéveszthetőek. Csak Raejaenek vannak ilyen hosszú és nagy szeme.
Mosolyogtam és közelebb mentem hozzá, amíg a világítás ki nem aludt.
"MI?!" kiáltott és úgy megragadta felsőm, mintha az élete múlna rajta.
Másodpercre én is majdnem elveszítettem, amíg észrevettem, hogy benyomta az összes gombot a 'vészjelzővel' együtt. Az a gomb volt, ami miatt megállt a lift. Biztos vagyok benne, hogy csak ez a lány képes erre.
ESTÁS LEYENDO
New 새로운
FanficMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...