12. rész

282 19 0
                                    

A kezem idegesen összefonódott az ölemben, ahogy bámultam ki az ablakokon és láttam az közeledő vidámparkot. Habár a gyomromban az izgatottság érzését nem tudtam kontrollálni.

Miután tegnap elég keményen dolgoztunk Namjoon felajánlotta, hogy töltsünk el együtt egy napot. Természetesen mind követtük a Leadert, de elég sokáig tartott mire eldöntöttük, hogy pontosan hova kéne menni. Hobie teljesen a vidámpark ellen volt, de leszavaztuk.

"Rae, szereted a hullámvasutat?" Jungkook felém fordult, aki a bal oldalamon ült, a kis furgon ablaka a jobb oldalamon volt. Mi maknaek kerültünk leghátulra.

Mosolyogtam egy kicsit a teljesen izgatott fiúra, "Nem vagyok benn biztos... soha nem ültem még olyanon,"

"Soha nem voltál még hullámvasúton?!" mondta Jungkook hatalmas szemekkel, amivel a többi hyung figyelmét is megfogta.

V nézett rám leesett állal, "Hogyan tudtál tizennégy évig úgy élni, hogy nem ültél még hullámvasúton?"

"Soha nem voltam még vidámparkban," mosolyogtam.

"Rendben, ez esetben mindenre fel kell ülnünk," erősködött Jungkook miközben a kezem rázta.

Egyszerűen csak bólintottam, hogy egyetértek, de eközben Hobival szemezte,. Nem úgy tűnt mint, aki élvezné ez az egészet. Őszintén az biztos, hogy úgy nézett ki mintha a halállal találkozna.

"Minden rendben Hobie hyung?" kíváncsiskodtam és mutatott egy ok jelet.

"Semmi vaj sem lesz," Yoongi veregette meg durván, amíg az ablakon nézett ki, "Nem kell semmire felülnöd, ha nem akarsz,"

"Ya! De mindnyájan fel kell, hogy az ikre üljünk.

"Válaszunk valami nyugisat arra," ajánlotta Jimin, aki elég idegesnek tűnt.

"Jiminie hyunggg~~" énekeltem kicsit, "Te is berezeltél?"

"Mi-mi? Neem..." mondta és egy félénk mosolyt küldött felén, amitől mindannyiunk elkezdett nevetni.

"Woah! Ez lesz az egyik?!" Jimin hirtelen nevetett a hitetlenségtől.

Mind abba az irányba fordultunk ahova az ujja mutatott. Egy hatalmas építésű hullámvasút, ami épp a víz felé száguldott. Az állam egyből leesett, amikor megláttam a szabad esős játékot és azon agyaltam gyakorlatilag, hogy az emberek ezt mind a vicc kedvéért csinálják.

"Ez az!" Jungkook kiabált a fülembe, "Ezen fogunk menni egyet, Rae! Oké?!"

A szemeim kitágultak, ahogy felé fordultam miközben az arcomra volt írva a félelem, "Lehetne ezt utoljára?"

 "Igen, igen, igen. Be kell melegítened egy hullámvasúttal először," bólintott.



~Gyorsítás miközben sorban állnak~

"Kész vagy Rae ssi?" kérdezte érdeklődve Namjoon.

"Nem tudom," sóhajtottam egy kis mosoly kíséretében.

"Ya, neked mellettem kell ülnöd az első hullámvasutas élményed alatt," Jimin hatalmasat mosolygott.

"Nem! Már beleegyezett, hogy az én játszópajtásom lesz a halálos meneteknél," gúnyolódott Jungkook miközben biztonságot nyújtóan fogta meg a kezem.

"Ya! Mikor is volt ez? Nekem kell az elsőnek lennem mert én vagy az idősebb," Jimin lebiggyesztette az ajkát, de gyorsan párba verődött Yoongival.

New 새로운Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon