32. rész

195 13 5
                                    

Hirtelen hangos nyögést hallottam Jimintől, amire nagyra nyílt a szemem. A szívem most százat ütött percenként, úgy éreztem, hogy elájulok.

"J-Jimin hyung!" kapkodtam levegő után, ráfeküdtem és úgy öleltem, "Jól vagy? Mi a baj? Menjünk orvoshoz,"

"Rain..."

"Igen?" feltápászkodtam és láttam a piros arcát, "OMO! Lázas vagy?"

A homlokom az övéhez tettem, hogy érezzem, de nem tűnt annak. Kínos szemkontaktust tartottunk, ami miatt eltoltam magamtól.

"Mit csináltok ti ketten?" hallottam a hangot mögülem. Arra fordultunk és Jungkookot láttam egy kamerával a kezében. Biztos most felvette az egészet.

"Jungkook! Jimin csak-" fejeztem be a beszédet, ahogy észrevettem, hogy Jimin teste remegni kezd a nevetéstől.

"Rejtett kamera!" a szám tátva maradt Jimin miatt, aki jelenleg hatalmas mosollyal nevetett.

"Omo!" az ujjam a számhoz tettem mikor észrevettem, hogy majdnem megcsókoltam ok nélkül. Hirtelen elmentem onnan; kicsit elszégyellve magam azt kiabáltam, "Te aljas!"

"Ezt azért kaptad mert rám ültél!" kuncogott és a szájára mutatott. Ez Jimin, az egyik percben talán a legfélősebb ember a világon, de a következőben valahogy előjön a rejtett énje, ami egy szörnyeteg.

Végre a kamerás ember is visszajött a legsunyibb mosollyal az arcán, mert a kamera felvette az egészet.

"Rain-ah? Mit csinálsz itt egyedül?" Jungkook nézett le rám.

"Egyedül?" álltam fel, "Ohhh... igen..."

"Komolyan!" kiabált Jimin.

"Rain kövess," Jungkook megragadta a kezem.

"Ya! ne beszélj velem lenézően," húztam fel a szemöldököm mert nem volt valami tapintatos.

"Rain noonaaa... hyung? kövess," javította ki magát én pedig követtem.

"Hova viszel?" kérdeztem.

"Nem tudom,"

"Nem tudod?" nevettem, "Talán vissza kéne menni a többiekhez,"

"Várj," ragadta meg a karom és körbenézett, hogy valaki nem-e figyel minket.

"Mi folyik itt?" kérdeztem teljes kíváncsisággal.

"Nyugodt helyre kell menni, gyere!" mondta.

Nem volt más választásom követtem őt mután a kezem a övéhez volt 'láncolva'. Ahogy fordultunk a saroknál én megálltam a lift előtt.

"Tudod, hogy rossz emlékeim vannak a lifttel," mondtam halkan és az ruha ujját vonszoltam.

"Nem kerülheted örökre," sóhajtott, de nem mentünk oda, "Oké, szóval... valamit el kell mondanom,"

"Hallgatom," emeltem el a kezem a fülemtől, "Várj, kisujj eskü, hogy nem rejtett kamera," Jungkook forgatta a szemét.

"Ne mondd el senkinek, de láttam egy szöveget a menedzser irodájában, egy e-mailt, amit azt írta, "American Hustle Life featuring BTS,"

"Mi? Mit jelent ez? Most angolul beszéltél?" oldalra dönöttem a fejem, míg azon gondolkoztam, hogy, mit tudnék összerakni belőle.

"Oh my god, komolyan reménytelen vagy nyelv területen," kuncogott, majd összeborzolta a hajam, "Ez a tv show neve,"

New 새로운Where stories live. Discover now