Az I NEED U forgatása utáni nap
Csütörtök*Raejae POV*
A mai nap egy meglepetésként ért minket, mert látogatást teszünk a helyi óvodában, hogy egy kis időt töltsünk el a gyerekekkel. Nem tudok mindenkivel beszélni, de elég izgatott vagyok.
Néha jó egy kis változás az idol életünkbe.
Yoongira néztem, aki kicsit félénken mosolygott. Egész után csak azt hajtogatta, hogy 'Gyerekek ijesztőek' vagy 'Gyerekek megijesztenek'.
Véleményen szerint csak nem adott magának elég időt. Mármint láttam már gyerekekkel és jól csinálta. Az egyetlen dolog, miben biztos vagyok, hogy a gyerekek azt hiszik, hogy ő nagybácsi.
"ITT VAGYUNK!" ujjongott Taehyung és elsőként szállt ki a kicsoból.
"Remélem fogok nekik tetszeni," kuncogott Namjoon.
"Gyerekek, biztos kedvelni fognak," biztattam őket.
A lépcsőn mentünk fel a főbejárathoz. Az óvoda igazgatója köszöntött minket, elmondta, hogy Pre-K 3. osztályához fogunk ellátogatni.
"Melyik osztályhoz fogunk csatlakozni?" kérdezte Taehyung kíváncsian. Kicsit nehezére esett egyhelyben ülni annyira izgatott volt.
"Először a Pre-K-hez és azután folytatjuk a napunkat. Van időnk 3:30-ig," mosolygott.
Követtük a hölgyet a csoportig, ahol csomó gyerek bámult minket hatalmas szemekkel. "Awes," hagyta el a szám és megragadtam Jimin karját mert annyira édesek voltak.
"Nézd a kisfiút dinoszauruszos pulcsiban, ahh~" sikítottam halkan, Jimin is megtalálta az áldozatát és azt mondta, "Aranyoos,"
"Te vagy Rapunzel?"
Lenéztem és egy mosolygós fiút láttam. A kezével a hajam próbálta elérni, de alig ért fel odáig, még kicsi volt ahhoz, hogy elérje.
"Nem, de azt kívánom," nevettem és leguggoltam, hogy az ő szintjén legyek.
"A nevem Jisung," mutatkozott be, az aranyossága a plafont verdeste.
"Én Raejae vagyok," válaszoltam, a szemöldökét felhúzta.
"A TV-ben azt mondtad, hogy Rain a neved!" mutatott az ujjával rám.
"Ah~ Rain a színpadi nevem. Az igazi nevem Raejae," magyaráztam, de nem úgy tűnt mint akit meggyőztem, "Ez a mi kis titkunk lehet,"
Ahogy meghallotta a titok szót a szeme felcsillant, "Igazán?"
"Természetesen," bólintottam és hirtelen öleléssel borított el.
Körbenéztem a teremben és láttam, hogy mindenki talált magának egy új barátot. Boldog vagyok mert a mai nap, ezeknek a gyerekeknek segíthettünk kamerán kívül, ahelyett, hogy valahol koreában hirdetnénk valamit, ez sokkal jobb érzés.
"Várj itt! Mindjárt visszajövök noona!" eltolt magától és leszállt rólam. Elmondtam még egy 'awe-t' miután nem tudtam mit kezdeni a ténnyel hogy noonanak hívott ilyen aranyos hangon.
"Rain-ah?"
Hoseok felé fordultam, aki lába mögött egy kislány bújt el.
"Ő itt Minji és azt szerette volna, ha megkérdeznélek, hogy csinálnál-e vele egy képet," mondta Hoseok.
"Oh igazán?" válaszoltam, "Minji van valamid, amivel megcsinálhatjuk?"
Azonnal előjött Hoseok mögül és megrázta a fejét.
"Oké! Akkor csinálunk az enyémmel és utána elküldhetem a szüleidnek?" néztem Hoseokra, hogy megengedi-e és bólintott.
Minji hirtelen kiáltott izgalmában és odatogyogott, hogy az ölembe üljön. Keresztbe tettem a lábam. Minji és én csináltunk néhány selfit majd Hoseok egy rendes képet is.
"Köszönöm unni," a kislány mosolygott, a szívem majd felrobbant. Azután elfutott Hoseokkal.
"RAEJAE- mármint," Jisung kiáltott, fe gyorsan suttogni kezdett, "Raejae. Hyung téged akarna,"
"Hyung? Melyik hyung?" húztam fel a szmöldököm a fiúra, de megfogta a bal kezem válaszul. Követtem őt Yoongihoz, akin szó szerint négy gyerek mászott a földön.
"Segíts," kiáltotta két nevetés között. Legalább élvezi.
"Jól érzitek magatok srácok?" kérdeztem a négy gyerkőctől, akik Yoongi voltak.
"Igen!" vigyorgott az egyik, majd egy kislány ráugrott, de rossz helyen landolt, valahol ott ahol nem kellett volna.
"AIIIIISHFFFFU-" leültem a földre és eltakartam a száját mielőtt valamit káromkodott volna.
Ez a legutolsó dolog, amire most szükségünk van. Egy csomó gyerek hazamegy és megkérdezi, hogy mi az a szó mert a BTS egyik tagjától hallották.
"Megütötte a becsességét!" magyarázta a fiú és most igazán nehéz volt visszatartanom a nevetésem.
"Mi történil ott?!" Jungkook hangját hallottam meg mögülem.
"Nem mondhatom el neked," kuncogtam és mostmár elvettem a kezem a szája elől miután gombóccá formálódott.
"Jisoo megütötte hyung becsességét," ugyan az a kisfiú mondta el, Jungkook majdnem meghalt a nevetéstől.
"Ez lenne?" kuncogott és eltakarta a száját.
"Noona?" éreztem, hogy valaki a felsőmet rángatja.
"Igen?" néztem le és Jisung lába keresztezve volt egymás előtt.
"Eltudnál vinni mosdóba?" kérdezte.
"Persze," bólintottam, felvettem őt és a csípőmre ültettem, "Elvezetsz engem addig?"
Jisung végigvezetett a folyosón míg elértük a helyes kanyart. Kis, hal formájú minták díszítették a falat, majd a fiúk és lányok mosdójához értünk.
"Szeretnéd, hogy bemenjek veled," gyengéden letettem őt.
"Nem! Meg tudom oldani," válaszolt és eltűnt.
Vártam pár percet és úgy éreztem, hogy valaki figyel engem. A fejemet oldalra fodítottam amikor valaki úgy ütközött nekem mintha utasították volna. Elmorgott egy 'bocsit', de tovább is ment abba az irányba ahonnan én is jöttem.
Tanulmányoztam őket, észrevettem, hogy a vonásai ismerősek valahonnan. Miért viselnek csak fektét egy óvodában és kapucnit, amit eltakarja az arcuk...
Várj...
"Elnézést?" szóltam utána, néztem, ahogy felém fordul a sarkon és valami megcsillant a kezében.
Fegyver.
______________________
Sziasztok :)
Csak magyarázattal jöttem, mármint, hogy mit jelent a Pre-K 3. osztály. Egyszerűen és könnyen leírva magyarul, óvoda és kb 4-5 éves korosztály 😄
Amerika kicsit másabb, ha óvodáról és iskoláról van szó 😄😄 remélem segítettem valamit ezzel😄
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...