*Raejae POV*
"Mit akar Jungkooktól és tőlem?!" sikoltottam.
"Randit," Bang PD ismételte el, mintha egy tény lenne.
"M-h-m-mit?" hadartam sokkolva.
"Csak egy hamis kapcsolatott. Csak a nyilvánosság miatt. Amit Jungkook mondott az ASCben, azonnal megőrjítette a fansiteokat," magyarázta.
Jungkookra néztem, aki hatalmas szemekkel bámulta Hit Man Bang-ot, mintha valami főcím lenne. Reggel Bang Sihyuk hívatott engem és Jungkookot az irodába egy 'sürgős találkozóra' és azt hiszem ez azért.
"De ez csak pletyka, hamar elcsendesül," mondtam neki. Az elmémben minden átfutott.
"Igen, de néhány pletyka elég negatív. Ha ti ketten csókolóztatok és nem randiztok az rossz fényben tünteti fel a BTSt és az ügynökséget is," folytatta.
"De nem csókolóztunk előtte!" magyarázkodtam, a hazugság rossz ízt hagyott a nyelvemen.
"Raejae ssi, megbeszéltem mindent a menedzsmenttel és ők is azt gondolják, hogy ez lenne a legjobb, hogy mindenki boldog legyen " bólintott a fejével ahogy beszélt.
"Mindenki boldog? Mi van velünk? Soha nem leszünk képesek nyilvánosan szakítani?" a kérdést csak úgy köptem.
"Továbbá, amit mondanotok kell, hogy a kapcsolatotok nem elég erős, ezért csak barátok maradtok. Azután minden normális lesz," vonta meg a vállát mintha nem lenne nagy dolog.
Nos, ez egy elég nagy dolog.
"PD-nim, minden tisztelettel, nem hiszem, hogy ez egy jó ötlet," válaszoltam.
"Miért nem?" hirtelen Jungkook szólt hozzá a beszélgetéshez.
"Mert!" majdnem kiáltottam, de időben visszafogtam magam. Visszafordultam Sihyukhoz, "Plusz nem lenne botrány, hogy én és Jungkook 17 évesen randizunk és együtt élünk?"
"Az emberek nem tudják, hogy velük élsz, ez nem lenne probléma," vonta meg a vállát Sihyuk.
"De mi van, ha kiderítik?!"
"Nem fogják," válaszolt Jungkook.
"Aish, sajnálom, én ezzel egyáltalán nem értek egyet, el kell mennem kiszellőztetni a fejem egy pillanatra," mondtam, felkeltem és gyakorlatilag kiviharzottam az irodából.
A foylosón a lépcső sokkal hosszabbnak tűnt mint általában, ahogy próbáltam elfelejteni mindent. Jungkook és én randizni? Mármint ez annyira kínos. Ha visszamegyünk az elejére a szerződés, az szerződés.
Mi a fene akar ez lenni?
"Yah, hova mész?"
Hang zavarta meg a gondolataim mielőtt észre vettem volna, hogy a lépcsőn vagyok.
"Hyung," gyakorlatilag csak kimondtam, " Valami nagyon rossz történik velem,"
"Mi? Rae, mi a baj?" Yoongi sétált hozzám, hogy egy magasságban legyünk.
"Jungkooknak és nekem randiznunk kell,"
"HOGY MI?" hirtelen kiáltott és hangja visszhangzott a folyosón, "Miért?"
"PD-nim mondta, hogy amiatt, amit Jungkook mondott, hogy mi már csókolóztunk az 'I need U' előtt," nyafogtam reménytelenül.
"PD-nim mondta ezt?!"
Bólintottam.
"Gyere velem," morgott, megragadta a csuklóm és visszarángatott oda, ahonnan jöttem.
STAI LEGGENDO
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...