93. rész

130 6 4
                                    

*Raejae POV*

"Rae! Gyere és nézd ez-"

"Tusolok!" kiáltottam ki, ezzel közbevágva Jungkook mondatába, ahogy berontottam a dormba.

Betörtem a fürdőbe és becsaptam az ajtó, bezártam, majd nekitámaszkodtam a háttal. Nem hiszem el, hogy nem tudtam a szorongásom kontrollálni, kell egy kis idő, hogy túltegyem rajta magam.

Javítsatok ki ha tévedek, de azt hiszem, hogy visszautasítottam Park Jimint. Hogy nem vettem észre az érzéseit mielőtt ítéltem, de nem tudom elhinni, hogy ezen kell keresztül mennie.

Ő az a hyung, akivel sokat beszélek, leginkább Yoongiról, miközben ő is szerelmes volt belém titokban. Vagy csak eltúlzom a dolgokat?

Ezt akkor vettem észre mikor vége lett a forgatásnak és valahogy mondanom kellett volna neki, hogy menjen el. Habár, nem tudtam pontosan, hogyan fejezem ki az érzéseim, amit Yoongi tud rólan.

A szíve biztos darabokra tört... annyira rossz vagyok. Csak gyengéden és kedvesen a tudtára kellett volna adnom neki.. de itt nincs gyengéd mód.

Valamilyen módon biztos megbántom, ha nem így, akkor máshogy.

Biztos tanult vagyok? Először Jungkook, most Jimin miközben Yoongi felé voltak érzéseim. Ez most az, hogy Jungkook és Jimin feladtak engem talán nekem is felkéne adnom Yoongit?

Nem látom magam olyannak, aki az ő szintjükhöz jó lenne? Hogyan utasíthattam vissza Jimin és Jungkookot ilyen módon? Miért kell ezeknek az érzéseknek létezni a világon?

Csak nézzünk egymásra, de a fájdalom ne létezzen.

Ezen a ponton nem akarom, hogy Yoongi vagy a többiek lássák a videót rólam és Jiminről. Csak azt akarom, hogy a romantikus érzéseink eltűnjenek.

Hallom, hogy valaki nyugtalanul jön a folyosón és rosszabb, ha itt maradok. Így kiynitottam a fürdőt Yoongi jött be, mögötte szorosan Jimin.

Mi ez a bolyhos pizsama?" néztem végig rajta visszatartva a nevetésem.

"Miért? Bűn ilyet viselni?" bicentette oldalra a fejét.

Beleharapram a számba és bólintottam, "Nem, azt hiszem,"

"Hyung, próbál kedvelhetőbbnek tűnni mostanság," tette hozzá Jimin és otthagyott minket.

"Elfoglalt vagy?" kérdezte Yoongi.

"Uh, nem igazán, miért?"

"Eljönnél velem a stúdióba? Kellene a segítséged," magyarázta.

"Oké, természetesen," bólintottam és néztem ahogy kiviharzik a helyiségből.

"Hyung!" kiakadtam, "Semmi esély arra, hogy így menjek veled, amíg ezt viseled.

"Aish, elfelejtettem," mosolygott félénken és elrohant a szobájába átöltözni.

Megráztam a fejem kínossága miatt, kíváncsi voltam, hogy miért invitált meg a stúdiójába ilyen hirtelen, amikor az elmúlt héten még mérges volt rám.

"YAH!"

Fordultam Jungkook felé, aki összefont kézzel állt előttem

"Azt mondtad, hogy fürdesz," mondta.

"Úgy döntöttem, hogy nem," válaszoltam.

V jelent meg Jungkook melett, "V liveot akartunk tartani veled,"

"Miért kellek oda én mindig?! Azt gondolom, hogy az ARMY-k nagyra értékelnék, ha solo live-ot tartanátok helyette," nevettem.

"Kész vagyok," modndta Yoongi és elsétált, egy dolog, két dolog.

New 새로운Where stories live. Discover now