*Jimin POV*
Őszintén nem tudom, hogy mit láttam.
Már azon voltunk, hogy bemegyünk, amikor láttam Jin kifejezéseit. Egyik pillanatban mosolyog, másikban aggódik és újra mosolyog. Nem tudom, hogy mire számítsak, csak kint maradtam Raejaevel kicsit.
Teljesen az ötlet ellen voltam.
"Azt hiszem, hogy be kell mennünk," mondta a mellkasomba burkolózva.
"Még tíz másodperc," válaszoltam, ha hajlandó Jin szemkontaktust tartani.
Végre rámnézett, mutatta a kezével, hogy menjünk be. Eltátogtam egy 'Jól van?', amire bólintott.
"Oké" fújtam ki a levegőt, lazítva a szorításomon eltolt és rámnézett.
"Jól van, igaz?" kérdezte.
Bólintottam, bámultam ragyogó szemeit. Ahogy hallotta a szavaim boldogsággal teltek meg, ezzel én is úgy tettem.
"Mindjárt megyek, egy másodperc," válaszoltam.
"Oké, siess," mosolygott mielőtt elfutott volna.
Minden lépéssel egyre csak távolodott tőlem. Majdnem integettem neki, mert tudtam, hogy innentől csal Yoongi lesz számára. Az igaz, hogy elengedtem egy ideje, de mégsem teljesen igaz.
Most nézem, ahogy elmegy, ami viszont igaz.
"Mit tegyek, hogy te legyek?" suttogtam, éreztem, ahogy egy árva könnycsepp gördül végig az arcomon, mintha egy esőcsepp lenne.
*Raejae POV*
"Mit mondott az orvos?" kérdeztem, ahogy a fiúkhoz értem.
"Minden jól ment. Gyorsan fel fog épülni," válaszolt Jin egy mosollyal.
"Ah," V engedett ki egy hosszú sóhajt, "Hála istennel. Azt hittem, hogy meghalok idegességemben,"
"Te voltál ideges? Képzeld el Yoongi hyung mennyire lehetett az," nevetett Hobie.
"Viccelsz? Ő teljesen nyugodt volt. Azért aggódtam, hogy az orvosok imposztorok-e," nézett szúrós szemekkel V.
"Oh My God, mi van, ha tényleg azok!" aggódott Hobie és eltakarta szarkasztikusan a száját.
"TUDOM! A kinézetük miatt túl nyilvánvaló!" mutatott rá V.
"... Néha azon tűnődök, hogy tényleg 19 vagy-e," harapta be Hobie a száját.
Nem tudok mit tenni csak kuncogtam a viselkedésükön. Végre megérkeztünk a gyngélkedőhöz, ahova Bang PD ugyan abban az időben ért.
"Hogy van?" kérdezte Namjoon.
"Kicsit bágyadt, de jól. Vegyétek rövidre a látogatást, mert pihennie kell, mielőtt hazavisszük," informált Bang PD-nim.
"Oké," bólintott Namjoon.
"De beszélhetnék veled Namjoon ssi, valamiről gyorsan?" állított meg minket PD-nim.
"Igen, persze," válaszolt Namjoon, "Menjetek be. Mindjárt megyek,"
A többiekkel bemetnünk Yoongi szobájába, egy mosoly ült az arcára, ahogy meglátott minket. Óvatosan elvette a maszkot az arcáról és azt mondta, "Kinek van szüksége vakbélre?"
"Éééél!" éljenzett V, gyengéden megölelte.
"Hogyan érzed magad?" kérdezte Jin.
"Fáradt, éhes, de örülök, hogy nem fájnak őrülten a beleim végre," kuncogott.
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...