*Jimin POV*
"Nem mondhatod ezt csak így," bámultam Namjoont komoly arckifejezéssel.
"Mit csináljak?" kérdezte, elkerülte a szemkontaktust, azt tettetve, hogy mosogat.
"Ne csinálj úgy mintha nem tudnád," szidtam, "Szerencsés vagy, hogy én voltam aki nem ment be a szobába vagy valaki más nem hallottam meg,"
"Yah," fordult felém mérgesen, bedobta a tányért a mosogatóba.
"Nem haragudhatsz rám. Nem én voltam az, aki hazudott," fontam össze a karom a mellkasom előtt.
"Mit számít az neked? Csak próbálom a Bangtant egybe tartani, az oldalamon kéne állnod," válaszolt mintha ez egy tény lenne.
"Wahhh~ nagyszerű leaderünk semmi sem, de remekül tud hazudni?" tapsoltam szarkasztikusan.
"Park Jimin, nem beszélhetsz így velem," bámult rám.
"Úgy ahogy neked sem kellett volna hazudnod Yoongi hyungnak," haraptam a számba idegességemben.
"Tudod mit," húzta fel a szemöldökét és felém sétált, "Neked talán be kéne fejezned az álszent viselkedést. Talán a többiek nem úgy gondolják, de tudom, hogyan érzel Raejae iránt. Te, Jungkook és Yoongi hyungnak el kellene gondolkoznotok, hogy mi a fontos. Az egyetlen ok, amiért kedveled őt, az az, hogy ő az egyetlen lány, akivel kapcsolatban állsz, másrészt nem gondolnád így!"
A szavai idegességgel töltöttek el. Hogyan tud ennyire undorító szavakat kimondani? Ha más lányokkal is beszélnék, az érzéseim nem változnának meg Raejae iránt. Ki ő, hogy elítéljen az alapján, amit gondolok?
"Álszentnek hívsz, de Yoongit is úgy próbálod beállítank. Nem mutatom ki az érzéseim, mert más akar Raejaevel lenni. Ki vagyok én, hogy bajt okozzak? Én legalább figyelembe veszem a másik érzéseit. Te vagy a másik, aki csak a saját érzéseire gondol," válaszoltam, próbáltam visszafogni a dühöm.
"A saját érzéseim?! Azért csinálom, hogy megmentsem a BTSt a semmivé válástól!" emelte fel kissé a hangját.
"Talán. De azért is csinálod mert Bang PD-nim azt mondta, hogy ezt csináld. Ilyen egy leader, igaz? Csak a tükörképe a PD-nimnek," szorítottam össze a fogam, a kezem pedig ökölbe.
"Aish. Nem tudod, hogy mikor kell megállni, ugye?" kuncogott egy kis keserűséggel.
"Nem én vagyok az egyetlen, aki ezt mondta 'Raejae semmi különleges számomra' miközben mindent jelenti. Tudom, hogy tudod ezt is, de túl béna vagy a 'mentsük meg a BTSt' dologhoz," mondtam miközben elsétáltam.
"Yah," állított meg azzal, hogy megragadta a felsőm, "Tudod, hogy nem így értettem. Csak nyilvánvaló, hogy miért kedvelitek Raejaet annyira. Ő az egyetlen lány a csapatban, künnyű célpont. Ha több lányt ismernél más lenne,"
Nem tudtam megállni, hogy ne vágjam arcon. A csattanás visszhangzott a konyhában és lassan rámnézett, sokkal dühösebben mint eddig.
"Ha kicsit is törődnél Raejaevel és ismernéd a fiúkat jobban, nem mondanál ilyeneket. Öt év együtt élés után legalább kicsit értenéd meg a fiúkat, de azt hiszem, hogy tévedek," morogtam mielőtt kiviharzottam helyiségből.
*Raejae POV*
"Hova ment Kookie?" ásítottam.
"Jimin szobájába," válaszolt V, nézett rám mosolyogva, " Még mindig vörös vagy,"
"Megállapodtunk, hogy nem beszélünk erről!" mondtam.
Viccesen lebiggyesztette az ajkát és azt mondta, "Sajnálom,"
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...