82. - Jimin

74 3 0
                                    

*Raejae POV*

"Rae-ah, ébren vagy?"

Kinyitottam a szemem és káromkodtam, hogy egy hang fel akart kelteni. Nyílvánvaló, hogy nem voltam ébren.

"Fel kell vennünk Yoongi hyungot. Azt mondták ma hazajöhet,"

Felismertem Jimin hangját, megfordultam mert tudtam, hogy sosem lenne rám mérges. Legalábbis egy ilyen miatt nem.

"Yah," a hangja kicsit idegesnek tűnt, így kinyitottam az egyik szemem.

Először csak őt ismertem meg, de lassan észrevettem,  hogy az ő és J-Hope szobájában vagyok. Felhúztam a szemöldököm, mert emlékeztem, hogy elaludtam a kocsiban.

" Miért vagyok a te szobádban?" motyogtam álmosan.

„Mert nem engedted el a kezem múlt este," kuncogott szégyenlősen.

A szemem levezettem a karomnál, hogy meglássam az ujjaim, amik meg mindig az övét fogták. Kínos, gyorsan a kezem a paplan alá húztam és becsuktam a szemem.

"Yah!" Jimin kiáltott, és lehúzta a takarót.

"Nem akarok menni," biggyesztettem le a szám reménytelenül.

Aggódóan nézett, felült az ágyon. A kezével a homlokomhoz nyúlt, hogy érezze. Azon gondolkodok, hogy a szerep mennyire megváltozott tegnap este óta.

"Mi a baj?" kérdezte gyengéden, miközben elvette a kezét, mert nem érezte, hogy lázas lennék.

"Nem akarok erről beszélni," sóhajtottam, az érzések tegnap estéről kezdtek előjönni

"Jöttök srácok?!" V tört be az ajtón, ez egy szokása, amiről lékéne szoknia.

"Nem," morogtam idegesen és a fal felé fordultam.

Abban a pillanatban gondolkodtam el, hogy Jimin hol aludt múlt este. Ha én az ő ágyában és, ha még mégsem  engedtem el a kezét akkor nem mellettem aludt? Az arcom egyből elvörösödött a gondolatra is.

"De Yoongi hyung látni akar téged," Jimin nyúlt a vállamhoz.

"Nem, nem akar! Őt nem érdeklem, Tűnj kifelé," kiáltottam.

"Mi tö-" kezdett bele V de Jimin megállította.

"Itt maradok vele. Ti menjetek el Yoongi hyungért," mondta Jimin V-nek.

Megtudtam mondani, hogy V felfogta, mikor hallottam a lépteket és az ajtó csukódását. Ha ez valaki más lett volna, akkor figyelmem kívül hagyták volna Jimint és válaszokat akartak volna. Szerencsére V és Jimin közel tudtak egymás fejében olvasni.

"Nem kell itt maradnod," suttogtam, csukva tartottam a szemem.

"Itt akarok. Csak ha akarsz beszélgetni," válaszolt. Éreztem, ahogy a hajam kicsit meghúzta gyengéden, tudtam, hogy csak játszik vele

"Yoongi hyung biztos nem úgy értette," fecsegtem ki. Úgy éreztem megállított.

"Mire gondolsz?"

"Azt mondta úgy szeret engem mint téged, és ahogy a többi fiút is. Hülye voltam," magyaráztam, felnyúltam, hogy letöröljek egy elkószált könnyet.

"Aish, ez a bunkó," hallottam, ahogy a paplan alatt morog.

Felé fordultam és a kezem a combjához tettem. Az ujjaimmal megragadtam a pizsama nadrágját, megráztam a fejem, hogy nem kell mérgesnek lennie.

"Rosszul vettem le a célzását," suttogtam es visszahúztam a kezem a mellkasomhoz.

"Menjünk csináljunk valamit," mondta hirtelen a semmiből.

New 새로운Where stories live. Discover now