54. rész

178 11 4
                                    

3 nappal később

*Jimin POV*

"Izgulsz, hogy kijöhetsz?" kérdeztem Raejaet, aki most is vidáman ugrál Jungkook oldalán.

"Több mint izgatott. Alig várom, hogy hazamenjek és dolgozhassak egy új zenén," válaszolt mosolyogva.

"Hallanod kellene Suga, RapMon és Hobie új dalát, amin dolgoznak. Elképesztő," mondta Jin és a szemei (Raejae) felcsillantak.

"Nem lehet, hallhatom?" nézett Yoongira elvárásokkal.

Előszedte sóhajtós szokását és válaszolt, "Nem hiszem, hogy kész van,"

"Nem hezitáltál mikor én kértem a várakozóban, hogy mutasd meg," V biccentett a fejével.

"Mi?! Ez nem igazság~" nyafogott Raejae. Egy kicsit nevettem. Ilyen dolgokat csinál tényleg úgy néz ki mint ahány éves. Általában sokkal érettebben viselkedik a korához képest néha túl komoly. Boldoggá tesz, hogy tizenhét évesként viselkedik.

"Ne aggódj Rae-ah, megmutatom, ha hazaérünk," Namjoon mutatta ezt 👍 és Raejae is ugyan így tett.

Hosszú vonatozás közben mind elvesztegettük az energiánk a beszélgetésre. Biztos vagyok benne, hogy tízszer elhallgatattak minket, de nem tudunk mit tenni! Mind el voltunk ragadtatva, hogy Raejaenek nincsenek többé 'szülei' és hogy velünk élhet nyugodtan.

"Ne feledd felkötni a kezed, ha hazaértünk," mutatottam a fekete dologra a jobb kezében.

"Tudom," hümmögött, "Ez a dolog egyre idegesítőbb,"

"Ne aggódj, leveheted amikor nem kell hordanod," Hoseok mosolygott rám.

Boldogan bólintott neki és mind követtük Jin a lépcsőn felfelé, a dormunk felé. A kifejezéseire figyeltem egész idő alatt, nem aggódva, hogy hova lépek. Boldognak látni őt engem is azzá tesz. Remélem, hogy mindig ilyenek leszünk.

Habár a gondolataim gyorsan eltűntek. Hasonlóan Raejae mosolya is és egy teljesen más kifejezés lett úrrá rajta. Figyeltem őt mikor megláttam egy fekete öltönyös embert az ajtónk előtt állni.

"Hyung," alig vett levegőt. A kezem után kapott mert én voltam a legközelebb hozzá és az arcát a mellkasomba fúrta, "Ne engedd, hogy elvigyenek, kérlek, ne engedd, hogy elvigyenek... kérlek ne..."

"Raejae-ah," toltam el gyengéden a fejét látva, hogy a fiúk felénk fordultak, "Nem kell többet aggódnod. Csak azért vannak itt, hogy elmondjanak egy jó hírt, ennyi az egész,"

Szó szerint eltolt magától, hogy rám nézzem, "Biztos vagy benne?"

"KÖLTÖZÜNK!" mondta Hoseok miközben kis táncot járt, ami annyiból állt, hogy a csípőjét jobbra-balra mozgatta és a kezével a levegőben hadonászott.

"HYUNG TÚL KORÁN MONDTAD EL A MEGLEPIT!" biggyesztette le a száját Jungkook.

Néztem ahogy Raejae mosolya lassan visszatér az arcára habár ez nem igazán érte el a szemét. Fáj látni, hogy még mindig azt gondolja, hogy bármikor elvihetik őt. Remélem, hogy soha többet nem fog ezen aggódni.

Yoongi sétált oda hozzá és vállára tette a kezét, "Egy sokkal de sokkal jobb házba fogunk menni," emelte fel a kezét az ég felé mutatva.

"Mennyivel jobb?" végre a szeme is követte a mosolyát. Valamit észrevettem, azt hogy akármi is legyen, mindig hisz Yoonginak. Az egyetlen idő amikor kétségei voltak az akkor volt mikor a tetőn állt.

Tanulmányoztam, ahogy a feketébe öltözött ember Jinnek átadott egy kulcsot. Azután elsétált és Jin csak minket nézett hatalmas vigyorral.

"Három nap múlva költözhetünk," magyarázta, "De holnap már össze kellene pakolnunk,"

"Izgatott vagyok... de mégis szomorú," Namjoon ráncolta össze a homlokát; igaza van.

"Olyan mintha mennénk," sóhajtottam, "De végül is egyre jobban csináljuk,"

"Most annyira szomorú lettem," V kezdte el az álsírást, amitől mindenki elkezdett nevetni.

"Túl sok emlék kötődik ide..." halkult el Jungkook, "Közel itt nőttem fel,"

"Én gyakorlatilag itt nőttem fel," Raejae nevetett édesen.

"Attól mert költözünk az nem azt jelenti, hogy el is tűnnek az emlékeink; az emlékek mindig itt maradnak nekünk," mondta Yoongi amitől kicsit jobban éreztük magunkat.

"Mindegy is... hallhatnám a dalt?!" mosolygott Raejae, nem elengedve ezt a témát.

"Igen! Kövess!" válaszolt Hoseok izgatottan.

Mind bezsúfoltuk magunkat a kicsike stúdióba és izgatottan vártuk a dalt. Nem hallhattam a kezedetektől, kíváncsi voltam, hogy meddig jutottak el.

"Ez még nagyon alap, szinte csak egy piszkozat. Namjoon, Hobie és én csináltuk a mi részeinket, Jungkook pedig a vokál részét," mondta Yoongi gyorsan mielőtt elindította volna.

"Ez. Állat. Lett." Raejae zihált miután hallotta az egész dalt, "Nézd! Libabőrös lettem,"

"Megmutattuk Bang PD-nimnek és azt mondta, hogy a rendezőnek van egy jó ötlete ehhez," magyarázta Hoseok.

"Alig várom, hogy hallhassam," vigyorgott izgatottan V.

Remélem, hogy elég kreatív lesz és sok-sok tánc. Dark&Wild nagyon jó volt egy tökéletes tánccal. Oh, és ne felejtsük el a War of Hormone-t. Az mv egyszerűen elképesztő volt leforgatni miután mind Raejaeért viaskodtunk.

Hála ilyen nincs a való életben...

New 새로운Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt