43. rész

197 13 5
                                    

*Raejae POV*

"Aight everyone it rise and shine lez go!" hangos zaj ébresztett fel egy kis rázással. Én lassan a jobb oldalamra átfordultam, eltakarva a fülem miközben aludni próbáltam. Oh azóta sok minden megváltozott.... Mindig is rossz alvó voltam. Most, ha fizetnének sem lennék ébren egész éjszaka.

"Rain?! Let's go! Just because you got this nice lil'room to yoself, doesn't mean you get to sleep in,"

Bármi is volt, amit mondott a férfi átment a fejemen. Azt tettettem, hogy gyorsan visszaalszok kiengedve egy rémyenteljes sóhajt, hogy egydül hagy.

"Well we doin' this that hard way then," morogta és a lépéseket egyre közelebb hallottam mielőtt foldobott volna a levegőbe.

"Wahh" sikítottam, végül fejjel lefelé találtam magam a vállán. Teljesen felébresztettem magam, de még mindig féltem a tegnap esti élmény miatt és haza akartam menni.

"Me... you... down... put," harcoltam mire kimondtam, és a földet néztem amikor egyszer csak egy kanapén találtam magam.

Ülő pozícióba tornáztam magam és lustán néztem körbe a helyiségen. Úgy tűnik J-Hope ugyan úgy végezte, bár rám tekintettel volt, de őt szó szerint ledobta.

"Mire vállalkoztunk..." ásított Namjoon, elkezdte kinyitni a szemét és próbált ébren maradni.

"Hyung, teljesen biztonságban vagyunk, ugye?" kérdeztem.

"Teljes biztonságban, nem kell emiatt aggónod," megnyugtatott egy mosollyal.

Éreztem, hogy elmerülök a kanapén és amár egy mosolygós Taehyung bámult emgen, a haja pedig minden lehetséges irányba állt.

"Úgy nézel ki, mint akit megrázott az áram," nevettem lustán és próbáltam megigazítani.

"Jól nézzek ki a kamerának," kuncogott. Gyengén megütöttem karját., "Nyugtasd le a hormonjaid, te hülye,"

"So how you guys doin'?"

Elfordultam V-től, hogy a három mentorra figyeljek. Vagyis valami olyasmik voltak.

"We came to LA for making music and meet you, the tutors," bólintott és én erősen hegyeztem a fülem. Milyen menő, hogy kétnyelvű. Azt kívánom, hogy én is olyan okos legyek, mint RM.

"But we actually didn't know anything about this. So it was quite suprising," folytatta. Habár fogalmam sincs, hogy mi folyik itt, az a legjobb ha csak bólogatok.

"We'll start with introductions. We'll introduce ourselves and then we'll go down the line and you can tell us your names and a little bit about yourselves. Okay?" mondta a legmagasabb a három közül. Ha jól értettem a hanglejtéséből akkor egészen biztos, hogy kérdezett valamit.

"I'm Zaire. Imma rapper and a producer, you know what I'm sayin'"

Namjoonra néztem, "Rapper és producer?"

Bólintott válaszul. Elképesztő, hogy mind a kettőhöz ért.

"I'm Nate Walker. Imma rapper, dancer and producer,"

Geez, mind a három? Majdnem mint Jungkook... kivéve, hogy ő még nem készített egy dalt sem még. Semmi kétség, hogy később fog.

Várjunk Yoongi nem csinálja mindegyiket? Talán meg kéne kérnem, hogy tanítson nekem egy-két dolgot.

"I'm Tony, rapper and producer," a legmagasabb mosolygott. Úgy tűnik, hogy ő a legbarátságosabb. Ezután mi is egyszerűen bemutatkoztunk és elmondtunk néhány dolgot magunkról

Habár valamikor elmondta, hogy a 'Jimin, you got no jamz," mit jelent és azt is, hogyan kell bemutatkozni, ekkor az ajtó kinyílt a helyiség másik felében és egy ember baseball sapkában lépett be, felkötve a haja olyan malacfarok szerűségbe.

"Ki ez?" kérdeztem Namjoont, aki gyengéden oldalba bökött és rám nézett. Gyorsan bezipzároztam a szám, talán ezt illetlenség megkérdezni, az a legjobb, ha csak bámulom őt, mint a többiek.

"Who rapped the hit single og summer 2005," kérdezte  és Jungkookot nézte. Néhányszor pislogtam, természetesen mert nem tudtam mit mondani.

"What hiphop single was able to stay at the top of Billboard 100 for over two month," folytatta lefelé a soron Suga megrántotta a vállát és Jimin mondta, "I don't know,"

Mit jelent ez... tudnom kellene?

"Do you know who am I?" kérdezte Namjoont.

"Of course, we all do! You're Coolio!" magyarázta Namjoon.

"Wahhhh~" ziháltam, próbáltam hálát mutatni az ember felé. Mármint ez elég helyénvaló lenne részemről.

"What's your favorite song of mine?" nézett a szemembe a szívem majd kiugrott a ehlyéről. Ez biztosan egy kérdés.... azt hiszem.... van esély arra, hogy igennel vagy nemmel kell rá válaszolni... Kb ötven-ötven, hogy igazam van.

"Yes," bólintottan azonnal, Namjoon pedig próbálta visszatartani a nevetését.

"Yes?" húzta fel a szemöldökét.

"...No?" nyúltam Taehyung kezéért és próbáltam elrejtőzni abban félig arra várva, hogy ő válaszoljon nekem.

"Hi," Taehyung ragyogóan mosolygott, Coolio csak bólintot, de továbbra is engem nézett.

"Turn up!!"

Nem tudtam mit tenni de elkezdtem nevetni Tae hirtelen kirohanásán, ezt is elmondta még a repülőn, hogy mit jelent. Valami, amit az amerikai fiatalok mondanak a bulikon. Ha lefordítom semmi értelme sincs.

"Turn up? What does that mean," Coolio Taere nézett, teljesen lenyűgözetlen kifejezéssel.

"Let's go party?"

A helyiségben teljes csend lett egy pillanatra mielőtt Warren azt mondta volna Taehyungnak, "Húsz fekvőtámasz,". Először nem értettem, de mielőtt megtudtam volna Tae már a földön volt.

"Hyugn miért kellett ezt csinálnia?" kérdeztem Namjoont. Aggódtam mert Taenek megsérült a mutatóujja mikor Jungkookkal birkózott a dormban.

"Now that, that's over with let's get into your first challenge. I'm going to seperate y'all three groups, each paired with their own mentor. Y'all are gonna cook me a meal while showing some type of entertainment. Let's see... Imma put V with RM... Rain with-"

"Rain has to put with Suga," mondta az egyik fordítónk. Az egyetlen, amit megértettem az a 'to put' ige, majd az én és Suga neve.

"Whys that?" Are they datin' or somethin'?" húzta fel a szemöldökét.

"No. Suga requested it as a safety precaution," válaszolt illedelmesen. Vagyis nekem annak tűnt.

"Aight' but they should probably mix the group up at some point. It was gon put her with Jimin," forgatta a szemét, "Rain, Suga and Jin as a group. Jungkook, Jimin, J-Hope as the final group,"

Egy bólintással, Warren elhagyta a helyet. Körbenéztem nagy szemekkel, nem voltam biztos, hogy mi folyik itt. Sokkal könnyebb lenne, ha folyékonyan beszélnék angolul.

"Egy csapatban leszünk!" Suga ujjongott vicces hangon, miközben a mi kis kézfogásunkat csináltuk.

"Mit mondtak rólunk nekik?" kérdeztem, "És mit fogunk csinálni most?"

"Fogalmam sincs az első kérdésed illetően. A második Zaire elvisz titeket vásárolni valamit az ebédhez. De valamit mutatni kell Warren Gnek miközben azt csináljátok," mondta.

"Mit kéne csinálnunk?" Jin jelent meg mellettem.

"Gofri és sült csirke!" mosolyogtam, "Összekeverve az amerikait és a koreait,"

"Jól hangzik," értett egyet Suga.

"Ready to go you three?" Zaire felemelte a kezét.

"Yeahhh" mondta Jin lelkesen.

New 새로운Where stories live. Discover now