*Raejae POV*
"Mit mondtam neked, hogy 'nem akartam megszeni az ígéretet'? Raejae, van ennek értelme? Mondtam, hogy maradj és elmentél, nem egy véletlen," szidott le Yoongi.
"Na és? Muszáj, mindenkire hallgatnom, amit mondanak? Nem hozhatok önálló döntéseket?" beszéltem vissza, ezzel elérve hogy egy gyilkos pillantást vessen rám.
"Komoly, ah, igazán nem hiszem el. Ez nem arról szól, hogy hallgatsz-e rám, arról, hogy megszegted az ígérw
Eted," mérgesen felül az ágyán."Hyung, ez csak egy ígéret. Ez annyira gyerekes, nem is számít semmit," próbáltam elsimítani mindent, de ehelyett csak csúnyábban jöttek ki a szavak a számon, mint én azt gondoltam.
Szarkasztikusan mosolygott, ahogy bólintott, "Igen iagzad van. Gyerekek szegik meg az ígéretüket folyton, de elfeljtetél egy dolgot. Azok az ígéretek nem veszélyeztetik a munkájuk és ami fontosabb mások kemény munkáját,"
"Mit kellene tennem?! Nem engedtél el?!" akartam ki.
"Igen, és akkor nem lennénk képesek pihenni. Figyelj oda, hogy hol vagyunk Raejae, nem mehetsz el szó szerint amikor kedved tartja," engedett ki egy dühös sóhajt miközben lenézett rám.
"Rendben, bocsi," vontam meg a vállam és kirohantam a szobából.
"A bocsánatkérés semmit sem jelent miután megszegted az ígéreted, gyerekes dolog," motyogta.
"Yoongi? Mit csinálsz? Erről már beszélgettünk..." Jin halkult el. Majdnem elfeljetettem, hogy velünk volt a szobában, de igen, ő Yoongi szobatársa
"Mi? Most azt hitted, hogy csak úgy elengedem?"
"Várjunk, milyen beszélgetés?" kérdeztem, csak figyelmen kívül hagytam.
"Teljesen idióta volt. Valakinek le kell szidni," folytatta Yoongi.
"Jó éjt hyung," fújtam ki a levegőt, otthagytam a szobát még mielőtt vakaki még leaakarna szidni a tagok közül. Tényleg komolyan ennyire faragatlan volt? Már tudom, hkgy elrontottam.
~pár nappal később~
"Yoongi hyung még mindig nem bocsátott meg?" kérdezte Jimin míg mentünk a forgatási helyszínre.
"Igen, azután írt egy diss tracket nekem," válaszoltam szarkasztikusan, bár tudtam, hogy ért ahhoz, amit csinál.
Végre megérkeztünk a helyszínre és az egyik díszletnél sétáltunk. Az egyik úgy nézett ki, mint egy apartman szoba, másik mint egy random dobozban a szoba bebútorozva.
"Ti ketten biztos azon gondolkoztok, hogy miért vagyunk itt ma," kérdezte a rendező, ahogy odaértünk.
"Mármint mi ketten nem igazán vagyunk együtt a történetekben kíváncsi vagyok," válaszolt Jimin.
"Nos, te vagy ma Suga ssi," nézett a rendező Jiminre és nevetett
"De nem hasonlítanak," mondtam.
"Ha azokat a jeleneteket csináljuk, ahol háttal van így nem látszik az arca. Mivel Suga ssinek még fel kell épülnie, Jiminre van szükségünk mert egy magasak. Ha Suga ssi úgy érzi, akkor később ha lesz idő felvesszük, de lehet folyton ugyan azt fogjuk mutatni," magyarázta a rendező.
"Azt mondja, hogy talán benne sem leszek a videóban?" húzta fel Jimin szkeptikusan a szemöldökét
"Igen, sajnos nem engedhetjük meg a dublőrt a költségek miatt. Te vagy a következő legjobb," nevetett a rendező kínosan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New 새로운
Hayran KurguMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...