*Raejae POV*
"Yah, yah... nem megyünk még be. Valaki hívja fel a menedzser nimet," állta el Yoongi az ajtót várva, hogy valaki elővegye a telefonját.
"Mi? Miért? Miért olyan nagy dolog ez?" húzta fel Taehyung a szemöldökét.
"A NAGY BAJ?" Yoongi kapkodott levegő után, "Nem élhet velünk,"
"Nem akarsz velem élni?" kértem számon, kicsit megsértve éreztem magam a durva szavai miatt.
"Ne-nem így gondoltam," hadonászott a kezével.
"Hyung, figyelmetlen volt," Jimin megrántotta a száját és látszott rajta, hogy idegesíti ez.
"Nem, csak az egyik ilyen ügy miatt akarták elvinni őt, mert velünk aludt," magyarázta Yoongi. Vagyis próbálta.
"Igen, de nem tűnik úgy mintha valami baj lenne," mondta Jungkook, "Négy szoba van. Rae-é lehet az egyik,"
Yoongi tovább harapdálta a száját elmélkedve. Azt hiszem, hogy erre számítanunk kellett volna miután egy kulcsot kaptunk. Habár ez a pereskedés már mind mögöttünk van, nem igazán látom a problémát abban, hogy velük éljek.
"Hyung az egyetlen, aki aggódik emiatt, az te vagy. Bízok bennetek, hogy nem tesztek semmi olyat Raejaevel... felesleges ezért aggódnod," Namjoon szólalt meg, amitől elvörösödött az arcom.
Yoongi a másik oldalamon, "Tudod, hogy nem erre céloztam. Csak próbálom megvédeni a hírnevét,"
"Senki sem fog erről tudni, jól lesz ez így,"sóhajtott Jin, próbálta Yoongit eltüntetni az útból.
"Oké, de külön szobád lesz," mutatott rám Yoongi és bólintottam, hogy egyetértek.
Végre bemehetünk a dormba, a szemem cikkázott mindenfelé. Sokkal tágasabbnak néz ki a régivel összehasonlítva és több helyünk is van.
Taet követtem a nappaliba, ahol megugrott az izgalomtól. Lapos képernyőjű TV előtte egy kanapéval, tökéletes felállás nekem és a maknae line-nal miután mind a videójátékok megszállottjai vagyunk.
Eközben Tae azonnal elkezdte a TVt feltérképezni én pedig eldöntöttem, hogy a konyhába nézek be. Természetesen Jin már ott is volt és elkezdte kipakolni a konyhai cuccokat. Én túlságosan is el voltam ájulva az új környezet miatt.
"RAEJAE!" hallottam egy sikítást a nappaliból. Gyorsan mentem, hogy megkeressem Jungkookot, aki rám vár.
"Csak három szoba van," mondta, "Yoongi annyira ünneprontó,"
"Miért ennyire egyenes?" döntötem a fejem a másik oldalra.
"Mert foglalkozik veled," Namjoon hirtelen szólt közbe a beszélgetésünkbe.
"Azt hiszem..." bólintottam, éreztem egy kis melegséget a gondolatra, hogy törődik velem.
"De akkor ez azt jelenti, hogy három-négy és Raejae a külön szobában. Annyira nem nagyok... nem hiszem, hogy négyen kényelmesen elférnénk," mondta ártatlanul Jungkook.
"Ez így működhetne," egy hang szólalt meg az egyik ágyról.
Namjoon, Jungkook és én arra fordultunk és Yoongi pihent az egyik ágyon. Természetesen ez az első dolog, amit tennie kell az új házunkban.
"Hyung, bocsi, de ez annyira elfogadhatatlan," sóhajtott Namjoon.
"Igen, hyung, nem akarok egyedül lenni többet," próbáltam meggyőzően vitatkozni. Ez volt az igazság is.
"Azt mondom Raejae, Jungkook és Taehyung egy szoba. Jimin, Hobie és én másik. És végül te és Jin hyung a harmadik szobában. Ez tűnik a leglogikusabb megoldásnak," ajánlotta Namjoon.
"Jól hangzik részemről," bólintott Jungkook.
Yoongi felült az ágyon és rám nézett, "Megfelel ez így neked?"
Bólintottam.
"Rendben. Így kell a dolgoknak mennie,"
*Yoongi POV*
Nem próbálom megnehezíteni a dolgokat, csak szeretném, ha Raejae biztonságban lenne.
Nem vagyok vak, főleg, hogy már három éve élek velük. Látom a valódi gondolataikat... legtöbbször.
Nyilvánvaló, hogy Jungkook beleszeretett Raejaebe. Őszintén totál idióta, hogy engedte, hogy ez történjen, de azt hiszem nem tudsz mit csinálni, ha már megtörtént.
Ahogy őt nézem miközben beszél hozzá, a szeme azonnal felcsillan a boldogságtól ahogy együtt mentek mindenen keresztül. A mosolya sokkal élettel telibb mikor Jungkook vág hülye fejet, ahogy a száját elhagyja Jungkook neve mindeféle megtisztelő forma nélkül.
Miért leszek ettől szomorú?
Talán mert egy dolog, ami nem közös bennünk az a korunk, Raejae és Jungkook pedig egyidősek. Rae és köztem mindig ott lesz a kis korkülönbség, ami annyira nem is nagy, de nem elég kicsi ahhoz, hogy megértsük egymás érzéseit emiatt.
Ez annyira rossz, hogy féltékeny vagyok Jungkookra?
Rámnézett és én azonnal becsuktam a szemem, hogy ne kelljen beszélgetnem. Őszintén sokat csináltam ezt, nem azért mert nem akarok velük beszélgetni, de mindig ezek a gondolatok járnak a fejemben.
Mindig, és ez túl sok.
... sokat gondolkodom Raejaen és ez aggaszt.
Mert mint ahogy mondtam, ha egyszer beleszeretsz, nem tudsz mit tenni, hogy megállítsd.
*Raejae POV*
"Azt mondtam, hogy felső!" nyávogtam, próbáltam felmenni a létrán a lehető leggyorsabban, így senki sem tud mit tenni.
"MÁR MONDTAM, ÉN AKAROM A FELSŐT!" nyafogott Taehyung miközben megragadta a bokám, mielőtt teljesen a matracra értem volna.
"Hyung!" nevettem hisztérikusan, ahogy a vállára vett.
"Vár- ÓVATOSAN!" Jungkook sírt a nevetéstől, amit alig hallottunk Tae és az én nevetésem miatt.
Tae végül letett az alsó ágyra és diadalittasan elfoglalta a felsőt. Lebiggyesztettem a szám drámaiasan, de elhatároztam, hogy megadom neki, amit akar, letrítettem a plédem és elfoglaltam a helyem.
"Ez könnyű volt," Tae nevetett boldogan.
Jungkook morgott magának valamit, amit nem hallottam és nem is érdekelt. Ehelyett az oldalamra fordultam és elkezdtem különböző ARMY fanprofilokat nézni instagramon. Nekik vannak a legjobb mémjeik.
"Mindenki! El kell mennünk húsz perc múlva, hogy a stúdióba érjünk időben!" mondta Namjoon.
Jungkook álmosan ásított, emlékeztetve, hogy hajnali négy óta ébren vagyunk. Kinéztem az ablakon, felnéztem az égre és lassan fél hét lehetett.
Fordultam az ágyon, hogy mit kéne felvennem, Tae és Jungkook ugyan azt csinálták. Normális esetben melegítőt és pólót veszek fel, de ma hallottam, hogy egész héten a BangtamTV-t fogjuk forgatni.
Gyorsan elővettem valamit és a fürdőbe mentem átvenni. Azután kukoricába fontam a hajam, feltettem egy kis szempillaspirált és egy halványt rúzst mielőtt a többi fiúval találkoznák.
"Durva menetrendünk lesz a hétre, mindenkinek biztosra kell mennie, hogy elegendő időt szán pihenésre, akikor nincs semmi dolgunk," mondta Namjoon olyan energikusan integetett, ahogy elvárnánk tőle.
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...