*Jin POV*
Nem hiszem el, hogy egyesével engednek be minket a debütálásunk napján. Mármint éveket töltöttünk együtt gyakorlással, nem együtt kéne elkezdenünk ezt is?
"Csak menj,Jin," sóhajtottam míg mentem az interjúra. Magamra erőltettem, hogy lazán viselkedjek és összeszedtem magam a csapat előtt, de csak azért mert kellett... én vagyok a legidősebb!
Magabiztosan sétáltam a tükör elé, mintha a sötét szoba a kifutóm lenne és leültem. "Mwah" Dobtam magamnak egy puszit és ezután nevetésben törte ki.
"RAHHHHH!"
"Ah, komoly?!" kiáltotta, ami megütötték a magas hangot, "KI VAGY?"
A szellem /színész/ ijesztő ember tovább bámult, ami jobban felizgatott. "AH! AH! AH! NE! NE FOGD MEG A LÁBAM!" sikítottam, hátra toltam a széket, hangos csikorgással a földön.
*Suga POV*
Nem tudom, most a színfalak mögött vagyunk vagy mi, de miért küldenek be minket egy sötét szobába csak egy tükörrel egyedül? Biztos azt szeretnék, hogy kicsit nehezebb legyen mivel ez az első napunk.
De azt hiszem, csak le kell ülnöm elé és valami tanácsot adni magamnak. Borzalmas kezdet ez így.
"Sugaaaa~" fújtam ki a levegőt míg a tükörképem néztem, "Dolgozz keményen és-" halkultam el mikor felgyúltak a fények, egy lányt fedett fel rongyos parókában és béna szellem sminkben.
Hirtelen eltűnt és kimásztam a beképzeltségből, mikor kicsit elnevettem magam.
"Ya, mennyit fizetnek neked, hogy ezt csináld?" kuncogtam a színésznő visszament így tovább mehettem és üdvözölhettem Jint az interjú szobában.
"Unalmas volt a reakciód!" mondta Jin nevetve.
Megrántottam a vállam, "Mit mondhatnék? Én vagyok Min Suga. Totál be voltál szarva?"
"NYELV! Mindenhol kamera van," Jin szeme járt oda és vissza, "Nem, nem hátráltam meg,"
Úgy néztem rá mintha azt mondanám, 'igen, igaz', amitől nevetni kezdett és elmesélt mindent.
*RapMonster POV*
"Sok sikert fiúk. Tudjátok, ez az amire vártunk," mondtam az ott maradt tagoknak, mindannyian idegesen mosolyogtak rám.
"Rendben RapMonster ssi, csak sétálj a szoba végébe és ülj le a tükör elé. Adj magadnak tanácsot és azután menj ki a második ajtón az interjú szobába," informált a rendező.
"Igen," válaszoltam illedelmesen és eltoltam a fekete függönyt.
Elindultam a gyanúsan kivilágított szobába és leültem a tárgy elé. A hajam dauerolt volt kicsit. Mahawk típusú, míg a szeme fekete napszemüveggel volt eltakarva.
"Mondd meg magadnak az igazat és ne légy más mások kedvéért," mutattam tükörképemnek.
"RAHHH!"
"WOOAH!" kapkodtam a levegőt, felugrottam és a széket a kezembe vettem, mint esetleges fegyvert, "Megleptél," a színésznő maradt a karakterénél én pedig elhagytam a helyiséget és az interjúra mentem; egy nevető Yoongi és Jin üdvözölt.
"Komolyan egy székkel akartál harcolni egy szellem ellen?!" kuncogott Yoongi.
*J-Hope POV*
Most komoly, hogy magam kell, hogy bámuljam a tükörben? Várjunk... Arra sem emlékszem, hogyan kerültem ide. Nem Tae, Jimin és Raejavel álltam? Oh My God, nagyon ideges vagyok, hogy elveszítem ezt.
"Hobie!" mosolyogtam biztatóan, próbáltam a pánikozásom visszaszorítani "Tartsd meg az AHHHHH NE OH MY Ajsjajsshgs!"
Hátráltam a székkel és a földre estem, azután úgy sprinteltem, mint ezelőtt még soha a kijárat felé, Mi a fene volt ez?! Bármi, nincs időm az életemet kockáztatni, hogy kiderítsem, miért vagyok itt.
"Hoseok sii!" az egyik staff tag fogta meg a kezem mielőtt visszamentem volna az ott maradt tagokhoz, "Ez csak teszt volt, a szellem egy színésznő," csak eltakarták a szájukat, hogy megállítsák magukat a nevetésben.
"Ah, igazán?" gyorsan meghajoltam illedelmesen míg az arcom biztos ragyogó piros volt.
"Hobie, ez volt a legjobb reakció, amit egész nap láttam," Jin tört ki nevetésben, amikor meglátott, "Rosszabb voltál, mint én,"
"Azt hittem, hogy meghalok,"
*Jimin POV*
Az egyetlen dolog az az, hogy tartom magam a teljes összeomlástól és a póker arcom mögé rejtem. Nem akarok megijedni, habár én vagyok a legidegesebb mindannyiunk közül és ami ennél is rosszabb, hogy egyedül leszek az interjún!
Bizalmatlankodva sétáltam a sötét szobában és megközelítettem már-már beképzeltséget. Újra felvettem a póker arcom míg a tükörképem bámultam. Utálom elfogadni, de azt hiszem jobban nézek ki, ha ki van húzva a szeme, mint anélkül.
"Jimin-ah," mondtam magamnak és vettem egy nagy levegőt és valami tanácson gondolkodtam, "TŰNJ EL, TŰNJ EL, TŰNJ ELLLLL~" kiabáltam és eltakartam a szeme, amíg meg nem hallottam Hoseok hangját, "Jimin gyere be! ott ülsz már öt perce,"
*V POV*
" La la la la la~" énekeltem miközben mentem a szobába, "Hello, ott!"
Kihúztam a székem és magamra mutattam a tükörben, "Mi? Várj, mit is kéne csinálnom?"
Bámultam a földet mélyen gondolkodtam. Talán valami vicces fejet kéne vágnom? Nem, sexyt? Oh god, ez a debüt és én már most rosszul csinálom a dolgokat.
"Ah~ megyek és megkérdezem," fújtam ki a levegőt egy arc ugrott be a tükörben, ami nem az enyém, "Mi a neved?"
*Jungkook POV*
Hogy őszinte legyek sokkal idegesebb vagyok Raejae miatt mint magam miatt. Mostanában gondolkodtam a debütálásunkról és ő az egyetlen lány közöttünk. Hogyan fogja a nyilvánosság fogadni? Azt hiszem a legjobbakat kell remélni és amit tehetek az az, hogy megvédem, az igazi valóját a fanoktól.
"Hwaiting!" mondtam még egyszer mielőtt bementem volna a helyiségbe.
Ahogy a tükör felé sétáltam egyre kisebbnek éreztem magam. Közel vagyok a debüthöz olyan csapatok után, mint a BigBang sunbaenim és többiek. Csak abban bízom, hogy a szüleim és a barátaim büszkék rám, ahogyan én is magamra.
"Oké, uhm," gondolkodtam, "Várjunk?" oldalra biccentettem a fejem, észrevettem valami furcsát a tükörben. Miért ennyire roskadt és rossz a tükörképem... ez valami különleges tükör? Felteleltettem a kezem és kopogtam rajta mikor egy szellem jelen meg előttem.
"Tudtam!" nem tudtam mit csinálni mozdulataimmal és felemeltem a kezem védekező pozícióba, de gyorsan letettem őket.
______________________________
Sziasztok!
Tudom, rossz vagyok, de tegnap annyi dolgom volt, de kárpótlásul itt hagytam ma nektek két részt is. Sajnálom :(
Még egy dolog és már indulok is fordítani vagy nem lesz rész jövőhéten; van két fici, amit jelenleg csinálok, ha van kedvetek olvassatok bele. Az egyiknek a címe 'Serendipity', a másiknak, ami szintén egy fordítás 'My Little Psychopath'.
Közeljövőben fogok még egyet fordítani, aminek a főszereplője Jimin lesz.
ESTÁS LEYENDO
New 새로운
FanficMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...