*Raejae POV*
"So Yeah! We are here with BTS today. How are you guys doing?" Eric fordult felénk mosolyogva. Végre a fiúk leültek, miután kínos showt adtak elő a kamerának.
"We're awesome," Namjoon válaszolt helyettünk.
"It's been awhile since you last came on ASC. We have a few pictures," Eric a képernyőre koppintott, ami minket mutatott évről évre.
Elkezdtem nevetni, "Hyung, nézd a hajad,"
"Ohh, aish," Namjoon eltakarta az arcát a kezével.
"Jungkook és Raejae úgy néznek ki mint a babák," hallottam, ahogy Jimin elkezd kuncogni.
"Te is!" Jungkook fordult felé.
"Őszinte leszek mind idősebbnek néztek ki, kivéve Suga oppa. Ő ugyannúgy néz ki," harangozta Jimin amitől mind nevetni kezdtünk.
"But first we would like to talk about your new album. 'The Most Beautiful Moment in Life pt. 1' that was just release. RapMon what will you tell us about that?" BamBam valahogy visszarántott minket az interjúhoz.
RapMon válaszolt a jól begyakorolt bemutatását, amivel az albumunkat tudja átadni. Habár nem értettem, hogy mit mondd, csak annyit, hogy elég magabiztosan bólogatni.
"And if you don't mind, we'd like to talk about some of the sences in the 'I need U' mv," Jimin mosolygott amiről tudtam, hogy Jungkook, Yoongi és az én jelenetem lesz.
Mind a képernyő felé fordultunk és figyeltük a jelenetet, amin Jungkook és én voltunk. Próbáltam elkerülni, hogy elvörösödjek, de ez kicsit nehéz volt, miután a gyerek mellettem ült.
"RainKook vagy ez Jain..." hallottam J-Hope-ot mögülünk.
"Azt hiszem, hogy egyik sem..." tett nevetség tárgyává minket Yoongi, de azonnal el is kuncogta magát.
"So these scenes are obviously very intense, and the acting was very good by the way, which leads us to our first question. Was it all awkward for any of you to film this?" Jimin kérdezte felhúzott szemöldökkel.
Yoongi felé fordultam és vártam, hogy válaszoljon erre a kérdésre, de ehelyett mindenki rám nézett. Úgy tűnik én válaszolok.
"Én nem-" kezdtem bele, de Namjoon közbevágott.
"Answer in english," bólintott felém, visszafordultam az MC-hez, "She's been practicing a lot- Come on, you can do it,"
Elnevettem magam kínosan, "In my opinion," megálltam és Namjoonra néztem megerősítés miatt, "It walsn't awkward- eum becuz, it was eum profeslional. So it was acting... yeah,"
Ekezdtem nevetni, mindneki tapsolt amitől csak jobban nevettem.
"De igen. Mind tudtuk, hogy mi fog történni az mv-ben és aszerint játszottunk. Így nem volt az, ha ez segít valamit," tette hozzá Yoongi.
"Miért nem kell neki is angolul beszélnie?" mondta Hobie, amivel én is egyet értettem.
Az interjú innentől játékkal telt. Egyik az volt, mikor táncoltunk úgy, hogy egyszer gyors máskor lassú volt a dal. Ha teljesen őszinte akarok lenni jobban csináltam mint a fiúk... de ez az én véleményem.
"Mi lenne, ha most a fanok kérdeznének, néhányat?" mosolygott BamBam.
"Let's so it," vigyorgott V a kis képernyőt bámuétul magunk előtt.
Hamarosan egy fiatal lány jelent meg előttünk. Talán 14 vagy 15 éves lehetett ezzel emlékeztetve engem a debüt időszakra. Az arca kivirult, ahogy meglátott minket, amitől mindannyiunk szíve megolvadt.
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...