"Kevesebb, mint négy hónap múlva fogjuk magunkat megmutatni az egész világnak," Namjoon mosolygott magára és a szemei ragyogtak.
"Nem sokára elfogják kezdeni kiadni a teaser képeket rólunk," mutatott rá J-Hope.
Mindkettőjüknek igaza van. Most fejeztük be a 'No more dream' felvételét, mostmár nem sok van, hogy a producerek összeállítsák a végleges dalt.
"Jó volt a rapper, igaz?" fordultam Yoongi felé, aki csak megvonta a vállát. Valljuk be még nem tud az összetört dologról. Szörnyen rosszul éreztem magam miatta.
"Jól hangzott," mondta Jin, amitől kicsit magabiztosabb lettem.
"Te is hyung. A hangod tényleg nem vicc," mosolyogtam rá.
"Mi van velem?" Jimin csusszant az oldalamhoz egy önelégült mosollyal. Játékosan ráztam a fejem, mire elkezdett nyafogni.
"Ne aggódj Jiminie hyung, a hangod abszolút gyönyörű," tettem a kezem a vállára.
"Köszi," pirult el, "Te pedig nagyon laza voltál,"
Épp akartam kérdezni, hogy az mit jelent, de a menedzserünk egy papírral a kezében közeledett felénk.
"Rendben, jók voltatok," mondta nekünk formálisan, "Következő hónapban fogjuk forgatni az mv-t a 'No more dreamhez', szóval el kell kezdeni rátok szabni a ruháitokat,"
J-Hope izgatottan kapkodta a levegőt, "Mi lesz a koncept?"
"Valami sötét, rejtélyesre gondoltunk. Raejae ssi, van néhány ruha, amit szeretnénk, ha felpróbálnál ha nem bánod, gyere az irodámba holnap,"
Tanulmányoztam a kifejezéseit és láttam egy ijesztő mosolyt és egy halványan felhúzott szemöldökkel, "Um, oké, azt hiszem tudok..."
"Az én ruháim kész vannak?" kérdezte Yoongi,
"Nos , már eldöntöttük a tiédet is," válaszolta a menedzser vonakodva."Remek, én is jövök holnap Raejaevel felpróbálni," jelentette ki Yoongi.
Láttam a szemem sarkából, ahogy Namjoon feszült lett, talán Yoongi goromba viselkedése miatt. Habár én őszintén hálás voltam Yoonginak a fellépése miatt, mert ha úgy nézzük nem kell egyedül szembe néznem a perverzségével.
"Oké..." mondta a menedzser, "Azt hiszem holnap Yoongi ssi és Raejae ssi fognak próbálni és ezt terveztük a többieknek is," bólintott és otthagyott minket.
"Mi volt ez hyung?" Namjoon kérdezte Yoongit zaklatottam. Nos, nem képzeltem volna mást el a Leadertől.
"Nem láttad annak a nyomorultnak az 'elvakultságátt' Raejae felé?!" Yoongi suttogva kiabálta, "Ez a dolog tiszta ijesztő,"
"Hyung, ő profi," sóhajtott J-Hope.
"Mindegy is, nem bízok benne," Yoongi megforgatta a szemét és kisétált a helyiségből.
"Mi baja van ma?" kérdezte Jin aggódva.
"... eltörtem a szintetizátorát," mondtam majdnem suttogva.
"Hogy mit?!" Jin mondta és elmélyítette a hangját, "Ezért szöktetek ki Jungkookkal?"
"Te kis bajkeverők, tudtam, hogy nem kell sok és elrontotok valamit," Jimin kényeskedett.
"Nem vicces! Hyung mérges ránk," nyafogott Jungkook.
Amíg ők beszélgettek egymással én Taehyungot néztem. Miután befejezte a felvételt kapott egy hívást a szüleitől, ami úgy tűnt, hogy sürgős. Azok után teljesen kifordult magából.
CZYTASZ
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...