25. rész

229 14 3
                                    

*J-Hope POV*

Ahogy elsőként felkeltem reggel elmentem, hogy megnézzem Raejaet. Megpróbálom, kizárom akármi is történt, végül is barátok kell, hogy maradjuk. Habár, kopogtam az ajtón, de senki sem válaszolt.

Először azt hittem, hogy csak figyelmen kívül hagy a zavarodottságtól, egészen addig, amíg el nem kellett mennünk gyakorolni és még akkor sem válaszolt. Természetesen Jimin meggyőzött minket, hogy menjünk nélküle, ő még a tegnapi után nem nyugodott le.

"Mi van, ha meghalt vagy segítségre van szüksége," Taehyung motyogott amíg el nem értünk az épületig. Én száz százalékban az ő oldalát fogom, de ő még nagyobb hangot ad. Aggódok, mi van ha nem követen a menedzser utasítását, talán a végén még ki is vág. 

De ha újra arra gondolok, hogy Raejae egyedül van, rosszul érzem magam.

"Engedd el, biztos jól van," Namjoon elkapott, elég az, hogy Tae állandóan próbálja állandóan megvédeni.

De ha nem Tae fogja megvédeni, akkor ki? Talált egy nagyobb kérdést, mi lenni ha mindenki mellé állna? Ha tényleg csinált volna valamit, amit Jimin látott, biztos, hogy az azt jelenti, hogy mindenkinek azt kell vallania?

Végre felértünk a gyakorló teremig, ahol hirtelen csapódás miatt megugrottam Jin oldalán. Elbújtam mögé addig, amíg menedzser Hobeom elviharzott, ami miatt karót nyeltem.

"Most ment ki a teremből?" kérdezte Jungkook kíváncsian. Egész csendben volt reggel.

"Úgy tűnik," Yoongi sóhajtott, úgy tett mintha nem érdekelné, hogy mi van a világban.

"Oh! Raejae ssi!" V arca egyből felvillant, ahogy megláttuk, hogy a térdén ült és a mellkasát a falnak támasztja. Nem igazán vette észre V-t, de helyette csak bámulta magát a tükörben.

Csak nem tudom, hogy mondhatok-e ezt bámulásnak... úgy nézett ki mintha elrejtené magát? DE sok pislogás után tényleg úgy  tűnt, hogy azt csinálja.

"Ya, Raejae Szeretnél fagyizni gyakorlás után? Elég meleg lesz ma," V felé sétált, Jin megragadta és  ás úgy nézett rá mintha azt mondaná 'a menedzser figyel'

V az ajtóra nézett és látta, ahogy menedzser minket néz és vonakodva meghátrált. Nem hiszem, hogy akárki is akarja kockáztatni a debütás esélyét.

"Megfogom ma nézni a gyakorlásotokat. Szeretném látni a teljes táncot a 'No more dreamhez,' " jelentette be a menedzser hyung és elhagyta a próbatermet.

A levegő feszültebb volt, mint azelőtt; mindenki beállt a pozíciójába. Nos, kivéve Raejae, aki úgy nézett ki, mint aki éppen a koreai háborúban harcolna. Kicsit tovább tartott neki, hogy felkeljen a  padlóról.

"Jól érzed magad, Rajejae?" menedzser felhúzta a szemöldökét.

"Igen oppa," fújta ki egy kis levegőt. Fogadni mertem volna, hogy Jimin morog.

Hatszor táncoltuk el a koreográfiát újra és újra, a menedzser hyung azt mondta, "Mi lenne, ha a 'lalalalala' résznél mind felhúznátok a felsőt. A fanok imádnák."

"Oh ne..." suttogta Namjoon magának, ami miatt kicsit nevettem.

Senki sem szállt szembe a döntésével és  így próbáltuk tovább. Tudtam, hogy az megmaradt időnket is megszorítások között fogjuk eltölteni.

Az első résznél mindenki csinálta kivéve Raejaet.

"Ya! Hallottad, amit mondtam?" Hobeom felemelte a hangját.

New 새로운Where stories live. Discover now