*Jungkook POV*
"Miért csak Jin hyung látogathatja?" biggyesztette le a száját Raejae.
"Te is láthatod, csak légy türelmes," válaszolt Namjoon.
Őszintén egyáltalán nem türelmes.
Megnéztem, hogy mit néz. Elkérte a telefonom még az autóban és azóta nem adta vissza. Ehelyett elfoglalta magát az 'I Need U' mv folyamatos nézésével.
Folyamatosan kihagyta az összes jelenetet, kivéve azt, ahol ő és Yoongi van.
"Miért nézed ezt?" végül kíváncsian megkérdeztem.
"Mert a fagyasztóban, Yoongi azt mondta, hogy valamit mondott, a mi jelenetünk végén, és erre utalt," válaszolt úgy hogy le sem vette a szemét a képernyőről.
"Mit mondott?"
"Nem kéne ezt néznem, ha tudnám," mondta, "Nem látom, amit mondott a tűz miatt, mert az mv-ben eltakarja a száját,"
"Geez.. sajnálom..." halkultam el, visszaültem a helyemre.
"Emlékszel, hogy mit mondott?" nézett rám reményteljes szemekkel.
Megálltam egy pillanatra, "Nem,"
"Aish, elmegyek a mosdóba. Ha kijönnek, ne menjetek be nélkülem!" mondta gyorsan mielőtt meglökött.
Sóhajtottam és megérintettem a combom. A szívem hevesen vert, habár nem éreztem ezt helyesnek. Néha azon gondolkozom, hogy miért nem vagyok elég jó neki vagy mit kéne máshogy csinálnom, hogy észrevegyen.
Mármint, nyilvánvaló, hogy észrevesz, de nem úgy ahogy én akarnám.
"Emlékszel, igaz?"
Jobbra néztem, Jimin szemezett velem. Egész idő alatt azt hittem, hogy alszik, de tévedtem.
"Természetesen nem," válaszoltam máshova néztem idegességemven.
"Miért 'természetesen'?" szidott, "Azt hiszem a hazudozás az, amiben nem vagy jó,"
"Téged miért érdekel, hogy emlékszek-e vagy sem?" fordultam felé.
"Mert féltem őt," húzta fel a szemöldökét, mintha egy tény lenne.
"Én is. Ha emlékeznék, elmondanám neki," morogta.
"Itt hibázol," sóhajtott, "Amit mondott nem egy olyan dolog, amit elfelejtenél, ha kedvelnéd őt,"
"HAH! Te is emlékszel rá!" mutattam rá lassan lehajtottam a fejem, ahogy észrevettem a hibám.
Gúnyos mosoly jelent meg az arcán, mielőtt újra becsukta volna a szemét, hogy aludjon.
"Mit számít, azt mondta neki, hogy 'Szeretlek'. Ez nem mind a színészledés része volt," mondtam nyíltan, hogy többet halljam a véleményét.
"Figyelj Jungkook, forgatókönyv vagy sem, azt mondta és úgy is értette. Rae azt kérdezte, hogy emlékszel-e és te hazudtál. Ha igazán törődsz vele akkor elmondtad volna neki, mert láthatnád a boldogságot az arcán, mert ez tesz téged is boldoggá. Ne engedd, hogy az érzéseid mások boldogságának ártsanak," a szavai olyan könnyűek voltak, mintha suttogná, de érzem, hogy sokáig a fejemben maradnak.
"Nos, te is emlékszel. Miért nem mondod el neki te?" emeltem fel a hangyányit a hangom. Bizalmatlanul néztem végig a helyiségen, hogy senki se hallja.
"Nem engem kérdeztett, hanem téged," ráncolta össze a homlokát.
*Raejae POV*
Ha ennyire fontos volt Yoonginak, miért nem emlékszem? Talán a forgatókönyv része volt és úgy megtalálom...
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...