88. rész

115 8 1
                                    

*Raejae POV*

"Oké. Szóval emlékeztek a tervre," BamBam adta a tanácsot, ahogy a JYP épületéhez értünk.

"Nem hiszem, hogy ez működne..." halkult el Yugyeom, továbbra sem támogatva BamBam ötletét.

"Jobb lenne, ha foglalnék hotelszobát?" kérdeztem.

"Nem, nem, nem. Ez így jobb. Nem kell a pénzed költened és mókás lesz," BamBam mondta és választás nélkül húzott be az ajtón.

"BamBam ssi, Yugyeom ssi, nem tudtuk, hogy vendégetek lesz," mondta a biztonségi őr, ahogy beértünk.

Azonnal felvettem a pulcsit, amit Yugyeom adott, hogy elrejtsem az arcom. Ha a földet nézem és engedem, hogy a fiúk vigyázzanak rám, akkor rendben lesz.

"Oh uh, a fiatalabb testvérem Thaiföldről. A repülőjét törölték és megengedtem neki, hogy itt maradjon," magyarázta BamBam.

"Mi a neved?" kérdezte a biztonsági őr.

Felhúztam a szemöldökém, azonnal felkészítettem magam, hogy köhögni kezdjek. Próbáltam mélyíteni a hangom, de tudtam hogy nem lesz meggyőző.

"Ah~ nem beszél koreaiul," mondta BamBam, hálás voltam, hogy megmentette az életem.

"Meddig marad itt?"

"Maximum három nap," mosolygott ártatlanul.

"Igaz ez, Yugyeom ssi?"

Yugyeom azonnal bólintott túl sokszor, hogy hihető legyen. Habár, ennek ellenére a biztonsági őr beengedett minket.

"Wahh, ez túl sok volt a szívemnek," sóhajtottam.

"Gondoltunk rá, hogy a hyungok mit fognak szólni?" tette hozzá Yugyeom.

"Ez jó kérdés..." BamBam halkult el miközben kuncogott, "Vissza nem megyünk,"

Amikor ezt mondta azon gondolkodtam, amit Yoongi mondott tanácsként. Csak segíteni akart, hogy rendbe hozzam, de ehelyett csak elfutottam. Úgy tűnik a napokban minden probléma elől elfutok.

"Itthon vagyunk!" BamBam mondta vidáman, ahogy beléptünk, amitől kicsit összehúztam magam.

Biztosan jól ki fog jönni a többi fiúval. Nem gondoltam igazán a tettemre amíg meg nem érekeztünk. Elképzelhető, de mégis veszélyes.

"Ő kicsoda?" fordult meg Jinyoung miközben evett.

BamBam megköszörülte a torkát és lehúzta a felsőm, "Ő itt Rain,"

Láttam, ahogy Jinyoung szeme nagyra nyílt és körbenézett a szobán arra várva, hogy valaki azt kiáltsa, hogy ez egy vicc és kirúghasson. Ezen csak nevettem, alig tudtam elmagyarázni

"Valami rejtett kamerás átverés?" kérdezte lesokkolva.

"Nem," válaszolt egyszerűen BamBam.

"Megőrültél? Nem megengedett, hogy lányokat hozzunk ide, hagyd Raint békén!" hangosan suttogta és körbe nézett.

Úgy gondolkodik, mintha JYP minden lépésünket figyelné.

"Csak három nap, amíg megoldja a problémáját," Yugyeom próbált hatni rá érvvel, de sikertelenül.

"Három nap?!" akadt ki Jinyoung, "-oh, uh, Örülök a találkozásnak,"

Hirtelen észrevette, hogy még nem is találkoztunk, felállt és meghajolt. A kérés ugyan az volt, de nem változtatott magán.

"Nem elég, hogy a dormon kívül mindig vele vagy," nyafogott.

"Igen, de kilép a BTS-ből és nincs hova mennie," mondta BamBam.

New 새로운Where stories live. Discover now