*Raejae POV*
"Szóval mikor jöttetek ezzel elő, hogy Jungkook és én bejelentjük?" erősítettem meg, Namjoon bólogatott.
Ma a Run széria egyik epizódját forgatjuk, ahol főzünk. Bang PD azt mondta, hogy az lesz a legjobb, ha Jungkook és én nem törődöm stílusban jelntjük be a 'kapcsolatunk', hogy jó hatása legyen.
Őszintén nem látom a pozotívumot ebben sem.
Míg blokkolták a kamerát csapatokra oszlottunk és elkezdtük a forgatást, mint mindig. A csaptok így lettek: én, Jungkook, V és Yoongi és a másik J-Hope, Jimin, Namjoon és Jin.
"Mit fogtok főzni?" Jimin ravaszan próbált infóhoz jutni, de Yoongi lerázta őt.
"Győzelmet," gúnyosan mosolyodott el Yoongi.
"Nem tűnik jónak!" mondta énekelve Jimin, miközben elfutott.
Kuncogtam gyerekes viselkedésén. Jimin mindig így tesz, minden helyzetben, bármi legyen is az. Igazán azt gondolom, hogy szeretni való, mert én mindig küszködöm azzal, amikor azt akarják, hogy aranyos legyek.
De kit érdekel, tudok az lenni, ha akarok.
Elkezdtem felvágni a zöldségeket egyesével. Jinnel főztem együtt néha és hála sok trükköt tanultam. Elképesztő, hogy mennyit tanulhatunk már azzal is, ha figyelünk.
"Yah! Óvatosan, had csináljam én," Jungkook nagylelkűen elvette a kést a kezemből.
"Ah... oké..." halkultam el, miközben észrevettem, hogy a kedves gesztusa kicsit idegesítő. Nem szeretem, ha az emebrek azt hiszik, hogy nem tudok valamit magamtól megtenni.
"Aweeee Jungkook megvédi a kicsi Raint," gügyögve V.
"Tudod, hogy nem engedhetem, hogy baja essen," Jungkook mondta egy kis mosollyal.
Azt hiszem, hogy most indul.
"Bejelentés?" Jin nézte az időt és ránk nézett. Jungkookra mosolyogtam, használtam azt, amit a buta színészkedésen tanultam, hogy hihetőbb legyen.
Fiatal korom óta mindig hazudnom kellett valamilyen úton az életemről. Habár, már eljutottam arra a pontra, ahol nem akarok többet hazudni, ami már változni látszott.
Emiatt kicsit nehezteltem a kamerára minden lehetséges módon, de ahogy PD-nim mondta 'áldozatot kell hozni'.
"Rae-ah, kihoznád a fagyasztóból a csirkét?" kért meg Yoongi. Felhúztam a szemöldököm, azon tűnődtem, hogy miért zavart meg.
Nem panaszkodom.
"Rajta vagyok," gyorsan bólintottam.
Ahogy a fagyasztó felé sétáltam, akaratlanul is hallottam, hogy Namjoon szidja Yoongit. Besétáltam és hideg levegő köszöntött, ami tudatta velem, hogy a szabadságom átmeneti. Ha azt kéne mondanom, hogy ez ijesztő és nem szívesen lennék egy hús a dobozban.
Miután 5 perce kerestem a húst, Yoongi jött utánnam, hogy megtaláljam. Nem szólt semmit, de biztos, hogy gyorsabban csinálja mint én.
Végére már nagyon eltávolodtunk egymástól. Az elején mindent megpróbáltam, hogy azt mutassam, nem érdekel, de a végére már túl nyilvánvaló volt.
"Van itt csirke?" kérdeztem.
"Igen," mondta és a lehelete kis felhő lett.
Namjoon hirtelen jött be, eltolta a dobozt és azonnal megtalálta, amit mi is keresünk.
"Hyung! Mi akartuk!" mutattam, miközben rám nyújtotta a nyelvét.
"Finders keppers!" piszkált angolul és elfutott a csirkével.
ESTÁS LEYENDO
New 새로운
FanficMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...