85. - Jimin

30 2 0
                                    

*Raejae POV*

"Yah," suttogta Jimin kétségbeesetten, "Tégy úgy, mintha aludnál!"

"Mit fogsz tenni?" nagy szemekkel néztem őt tovább.

Körbenézett a szobában miközben felhúzta a zipzárját. Nem tudtam mit tenni, a szemem a kockás hasára terelődött és beharaptam a szám akaratlanul. Sosem engedte, hogy meglessem.

"Raejae-ah," Jungkook hívott a nappaliból.

"Ah, bassza meg," motyogta Jimin az orra alatt.

Gyorsan az ágyamba lökött, majd mellém feküdt ő is. Felhúztam aggódva a szemöldököm, ahogy kettőnkre húzta a takarót.

"Hyung," nyafogtam és eltakartam a vállam a takaróval.

"Rendben van," mondta nekem, "Tégy úgy mintha aludnál. Nem fogják azt gondolni, hogy ez gáz,"

Időm nem volt tiltakozni, mert Jungkook azonnal betört az ajtón. Mindketten Jiminnel teljesen csendben maradtunk, az lélegzet vétele csikizte az orrom.

Kínos ez?

Nem igazán? Már aludtam ezelőtt a többi fiú ágyában is... ha most erre gondolom, azt érzem, hogy ez hiba volt. 17 éves vagyok... nem kéne összebújnom fiúkkal.

Belegondolva ők egy család, nem? Szóval miért is csinálom mindezt Jiminnel? Nem igazán gondoltam erre ezelőtt, de Jiminnel más kapcsolatom van, mint a többiekkel. Nos, most már biztosan.

"Yah! Raejae-ah!" kiáltott ránk Jungkook.

Úgy tettem mintha fordulnék a másik oldalamra.

"Kifoglak húzni az ágyból, ha gyorsan fel nem-"

Jimin megragadta a takarót, mielőtt Jungkook letudta volna húzni rólunk. Hideg levegőt éreztem a hátamon, amitől a csak jobban pánikoltam.

"Yah," Jungkook hangja mélyebb lett, "Miért vagytok mindketten felső nélkül ugyan abban az ágyban?"

Jimin felhúzva tartotta a lábát, hogy biztos legyen abban, hogy én teljesen takarva legyek. Kirohantan az ajtón és becsapta maga után. Nem volt bátorságom, hogy Jungkookra nézzek vagy akár egyetlen szót is szóljak.

"Hallgass meg, ez nem az aminek látszik," mondta Jimin Jungkooknak.

"Nem is próbálok," szidta Jungkook.

"Oké, nem is fogok," sóhajtott Jimin, "De nem mondhatod el a hyungoknak,"

Meglepett, hogy Jimin milyen gyorsan feladta ezt az egészet. Erre gondolva, biztos vagyok benne, hogy titokban azt szerette volna, ha valaki elkap minket. Természetesen nem Yoongi, Namjoon vagy Jin. Az totális katasztrófa lett volna. Habár Jungkookkal, Jimin nyert valamit.

"Biztos vagy benne?" Jungkook kissé hangosabban beszélt.

"Sssh!" könyörgött Jimin.

"Raejae," éreztem, ahogy Jungkook engem néz, anélkül, hogy megfordultam volna.

Lassan magam köré tekertem a takaróm és felültem az ágy szélére. Vettem egy nagy levegőt, mielőtt bátorságot gyűjtöttem volna ahhoz, hogy ránézzek.

"Miért vagyok mindketten félig meztelenül?" kérdezte tőlem Jungkook.

Beharaptam a számat tudva, hogy teljesen meztelen vagyok, de ez mellékes.

"Nem aludtunk együtt," kezdtem

"Hála az égnek," Jungkook fújta ki a levegőt.

"De," folytattam.

New 새로운Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin