*Jimin POV*
"AHHHH"
Egy rémisztő sikoly ébresztett fel. Egyből a lámpa felé kaptam a kezem, hogy fel tudjam kapcsolni. Jungkook és Taehyung megérdemelték, hogy mellettem aludjanak. Hála egyikük sem kelt fel a hirtelen mozdulatomra.
"Hallotátok ezt srácok?" suttogtam hangosan, "Úgy hangzott mintha Raejae szobájából jött volna,"
"Mi..ba..Raej..."
Jungkook álmos hangja alig hallható, mert eltakarta az arcát, de Taehyung szerencsére képes gyorsan felkelni.
"Ő volt?" kérdezte aggódva és megdörzsölte szemét.
"Menjünk és nézzük meg?" ajánlottam és bólitott.
Gyorsan átszeltük az előszobát, a kezemmel gyenélden fogtam meg a fa ajtót. Észrevettem, hogy a szobájából fény szűrődik ki, valószínűleg ébren van.
"Raejae? Taehyung oppa és Jimin oppa vagyunk, jól vagy? Úgy hangzott mintha alienek akarnának elrabolni," kiabált keresztül az ajtón és számat egy kacaj hagyta el.
"I-igen, jól vagyok," a hangja totál nem ezt sugallta.
"Biztosan?" kérdeztem, hallottam, hogy tüsszent.
"Bí-bízz bennem, jól vagyok," próbáltam mosolyogni, ami elbizonytalanított. Intéztem Taehyung felé nézést, egyáltalán nem hitt annak, amit mondott neki.
"Bemehetünk?" próbálkozott Taehyung, csend lett, "kérlek?"
"Köszi, hogy aggódtok értem, de teljesen jól vagyok," úgy tűnt, hogy mostmár összeszedte magát, "Neked és Jimin oppának vissza kellene menni aludni. Nagy nap lesz a holnapi."
"Nem, ameddig nem mész vissza aludni," játékosra változtatta hangját.
Hallottam, hogy kicsit nevet, "Honnan fogod tudni, hogy elaludtam?"
"Ezért kellene beengedned!"
"Oppa menj aludni,"
"Mi lenne, ha inkább te aludnál a dormunkban, jobban érezném magam," mosolygott, attól függetlenül, hogy mit kérdezett az imént. Megfogtam a kezét, úgy mintha le akarnám szidni, a szemei tágra nyíltak mikor realizálódott benne saját kérdése.
"Vicces vagy," mosolygott, szerencsére nem vette túl komolyan, "Jó éjt mindkettőtöknek,"
Ezzel Raejae lekapcsolta a lámpát.
*Raejae POV*
"Aishhh, miért vagyok ennyire idióta?"
Folytattam az összegubancolódott hajam kifésülését, megpróbáltam valami elfogadható kinézetet produkálni. Mondjuk totál megszívtam a tegnap estét, mert mindig eszembe jut a régi terror, amik mostanság álmaimban jellenek meg.
Reménykedtem, hogy a költözés segíthet.... de tévedtem.
Talán képes leszek tisztességes ruhát felvenni, bár fenáll az is, hogy, egy fekete szaggatott nadrágot, fekete bakancsot és csíkos hosszúujjút kapok magamra ... Miután február van és kicsit hideg, inkább maradok a kényelmes cuccoknál.
Bár a pénztárcám miatt nincs a hely tele díszes ruhákkal, hogy esetleg olyat tudnék felvenni. Az egyik legkedvesebb darabom egy martens bakancs, amit a nagyi adott mielőtt meghalt.
Ahogy ránéztem az órára elindultam kifelé az előszobába, hogy megvárjam a fiúkat. Kíváncsi vagyok ki lesz az, aki elsőnek lesz kész. Fogadok, hogy Jin. Elég felelősségteljesnek tűnik és mit ne mondjak ő a legidősebb.
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...