*Raejae POV*
"Azt mondtam, hogy fehér," mutatott Jimin egy pár magas szárú fehér conversere.
"Számít az valamit?" nyafogott Yoongi.
"Neee, magától értetődik a fekete," kifogásolta J-Hope.
"Egy másodperc Hobi hyung," Jungkook kezdett el beszélni, amire Jimin a szemét forgatta.
"Egyik sem, pirosat vegyünk neki... Mi a méreted?"
Namjoonra néztem, akin eléggé tisztán látszott, hogy mi van a fejében. Senki sem mert ellent mondani a döntésének, így megmondtam a neki a méretet és felpróbáltam.
"Oké... mennyibe kerül?" néztem a fiúra.
"Az nem számít," idegesített Jungkook és elővette a pénztárcáját.
"Nem, én fizetek!" biggyesztettem le az ajkaim.
"Elég, igazán mennünk kéne gyakorolni és ennek most fogok véget vetni. Raejae ssi, Jungkoo kedvesen felajánlotta, hogy kifizeti, kérlek fogadd el," lépett előre Jin úgy téve, mintha az anyukánk lenne.
"De Jin hyung-"
"Nincs de! Jungkook siess fizesd ki mielőtt támad!" viccelt és úgy nevetett, mint az ablak csikorgása.
Sóhajtottam, megvontam a vállam, hogy vesztettem. Szükségem volt már egy új pár cipőre, de én csak utáltam, hogy az emberek rám költik a pénzüket.
~BigHit táncstúdiójában~
"Pontosan mit is kéne gyakorolnunk?" kérdezte Yoongi.
Ez egy jó kérdés.
Mind Namjoonra néztünk, mert Ő volt a Leader. Bár, nem hiszem, hogy tetszik neki az ötlet a táncolásunkról azok után, amit múlt este mondott.
"Rendben, nem igazán beszéltünk még egymás táncképességéről.... Azt hiszem én kezdek... Nem tudom hogyan kell, igazából. Soha nem táncoltam rendesen, de nem hiszem, hogy ne lenne ritmusérzékem," Jin kuncogott Namjoon táncos múltján.
"Én egy utcai csapatban táncoltam," mondta J-Hope röviden.
"Mutass valamit!" kiáltott V egy hatalmas mosoly kíséretében.
J-Hope félénken megrázta a fejét mielőtt hirtelen elkezdte volna táncoltatni a vállait különös módon. Úgy mozgatta a fejét, mintha nem is tartozna a testéhez és a kezei pedig lazán mozogtak a levegőben.
"Woahhhh," zihált V és megtapsolta J-Hope-ot.
Mind elképedve néztük J-Hope mozdulatait. Őszintén nem értettem, hogyan lehetséges így mozogni. Tiszta lehetetlenség.
Miután megmutatta a kis fellépését közelről is, Jimin úgy döntött, hogy elmondja, hogy neki milyen tapasztalatai vannak.
"Én akadémián tanultam kortárs táncot. A tanárom mondta, hogy jelentkezzek meghallgatásra és így kerültem ide a BigHithez."
Namjoon rám nézett, mintha azt akarná, hogy én is beszéljek. Tudtam, hogy azért csinálj, mert elmondtam neki a táncban szerzett tudásom, de nem akartam megmutatni senkinek.
Ahogy megráztam a fejem, úgy döntött, hogy a kezébe veszi az irányítást, "Raejae ssi is kortárt táncos. És balett."
"Wow, igazán?" mosolygott Jimin és felém fordította a fejét.
"I-igen, de már régen gyakoroltam, talán egy kicsit berozsdálltam," nevettem kínomban miközben elkezdtem a nyakam nyújtani.
"Adjatok elő valamit!" V szédületesen bátorított... Aish ez a gyerek.
"Tudod a 'Blue Rain" egyik részét?" kérdezte Jimin.
"Nos, azt hiszem igen. Biztos vagyok benne, hogy minden kortárs táncos tanulta ez," bólintottam.
"Let's go!" mondta lelkesen a mondatot.
"De nincs zenénk!" próbáltam megállni, mert már az eleje is katasztrófa volt.
Jimin az ujját a fejéhez emelte, "Ezen játsszátok!"
Visszasétált a helyére és én is úgy tettem. Nem igazán van más választásom, csak teljesíteni kell, amit akarnak. Emellett nagyon élveztem.
Ahogy Jimin mondta, játsszam le a fejemben. A duett résszel kezdtünk egy dőléssel és elkapással. Azután kicsit megfordult megcsináltuk az Arielt, hogy a terem másik részébe kerüljünk.
A fiúk hangosan buzdítottak és láttam a tükörből a mosolygós arcukat. Jimin felém futott és a lábamnál fogva felemelt, gyengéden tett le, mintha attól félne, hogy összetörök. Bár el kell ismerjem elég hajlékony vagyok.
"Oh my god~~~!" Yoongi zihált megragadta a sliccénél, ami olyan volt mintha neki fájna.
Nevettem mielőtt folytattam a táncot. Jimin elengedte a lábam, hogy megtudjak fordulni és egy piruettből ugrani. Ez vezette végig a koreográfiánk összehangoltságát.
Mindketten, Jimin és én is mosolyogtunk, amíg táncoltunk. Valami szenvedélyt megosztani valaki olyannal, akivel jól érzed magad az felüdítő érzés.
"Várj megcsináljuk a jump thingyt?" vettem egy mély levegőt.
"Természetesen, miért ne?" válaszolt, miközben felém futott.
"Elkapsz, ugye?"
"Persze,"
Nem volt több meggyőzésre szükség elkezdtem futni a kezébe. A feje fölé emelt és megfordult kétszer, mielőtt biztonságban letett volna a földre.
"Oh my god, hol vannak a golyóid?!" Yoongi zihált, eltakarta a száját és elterült a padlón a nevetéstől.
Az arcom a piros egyik árnyalatát vette fel, ahogy próbáltam megakadályozni azt, hogy nevessek. De miután láttam, hogy a többiek is ugyan azt teszik én sem tudtam tovább tartani.
Azt hiszem már rég nevettem ilyen jót... jó érzés.
"Lenyűgöző, igen~~" Jimin mondta vicces hangon, amire mindenki kuncogni.
"Várjunk," Yoongi mély hangja hallatszott, "Hajlékonyabb vagy, mint Jimin?"
Elkezdett bámulni és nagyon verseny érzésem volt a gyomromban. Általában nem érdekel, ha valaki le tud győzni valamiben, de valamiért most ez más volt.
"Talán...?" mondta gúnyosan.
"Nos, magától értetődik," túlzott Jimin és a szemmosolya miatt kihagyott egy ütemet a szívem.
"Rendben, csinálj spárgát," Namjoon mondta én pedig követtem az utasítását.
"Woahh~~" mind egyszerre kiabálták.
Felálltam, megkaptam hátulról a lábam és így egy skorpió fajta pozíciót vettem fel, azért, hogy még több lelkesedést váltsak ki. Nem tudtam visszafogni a nevetésem, ami elhagyta a szám és azonnal elfordítottam a testem egy teljesen más pozícióba. Ez kínos és szokatlan tőlem... de miért éreztem a melegséget és lágyságot belül?
"Ki akarom próbálni!" V nagyon mosolygott.
"Noooo!" J-Hope állította meg mielőtt délre küldte volna a fiút.
"De most mit csináljunk?" kérdezte Jungkook, "Senki sem koreográfus köztünk,"
Ez igaz.
"Valaki koreográfust mondott?"
Mind az ajtó felé fordítottuk a fejünket, ahol egy sportos alkatú férfi válaszolt az üvegajtónkba állva. A gyomrom liftezett, amikor megláttam mögötte a menedzser Hobeomot.
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...