~~~~~~~~~ Namjoon + Raejae ~~~~~~~~~
Nyeltem egyet.
Oh god, ez elég hangos volt.
Miért vagyok idegesebb RapMonster miatt, mint a többieknél?
Lassan besétáltam a liftbe és próbáltam mindenféle érintkezést kerülni Namjoonnal. Valamiért a magassága annyira ijesztő és ha nem tévedek eléggé idegesnek tűnik.
Mindegy, ezennel biztos sikerrel járok.
Letöröltem a könnyt ahogy eddig tettem. Megnyomtam a gombokat! Meglepiiii. Azonnal éreztem Namjoon tekintetést magamnon és a türelmetlen sóhaját.
"Most minden emeleten meg fogsz állni?" kérdezett, de én csak szipogtam válasz nélkül, "Ah, ez most komoly?"
Kicsit távolabb mentem ezzel még kínosabb szituációt létrehozva. Reménykedek, hogy megkérdezi, hogy mi a bajom.
"Oh, You're American??" fordult felém, leesett az állam, "Of course she is! We're in an ammerican terminal,"
"Why did you press all the buttons? Is something wrong?"
Pislogtam néhányszor és próbáltam összerakni valamit, amit megérthetek. Mondjuk valami egyszerűt... de a kifejezése érdeklődő volt. Csak próbáljuk meg.
"I'm sad," sóhajtottam, igazából büszke voltam az akkor létrehozott amerikai akcentusomra.
"Whys that?" fordította felém a fejét. Szóval most kérdezett valamilyen kérdést... és a 'why' úgy hangzik, mint '왜' szóval összeraktam.
"My dog died," válaszoltam, újra megveregettem magam a kiejtésem miatt. Talán Namjoon alkalmankénti angol órája segített.
"I'm sorry to hear that," mondta együttérzően.
"Thank you," válaszoltam, néztem a földet mert a színészek lassan be fognak szállni. Erről beszélek, itt is vannak.
Namjoon felé menten míg a színészek löktek felé. A kezem megcsúszott és köré fonódott, amitől egy kuncogás hagyta el a száját.
"Ez őrület," hallottam, ahogy sóhajt egy mosollyal, habár az arca vörös volt.
Mindig is tudtam, hogy gyengéd.
"S-sorry," mondtam azonnal és a koreai akcentusom jött elő. Száz százalékban hasonlított Jiminére, amikor angolul próbálok beszélni.
"It's fine," nevetett félénken, "But you sound and look a little familiar,"
Kicsit kuncogtam és csak bólintottam mintha érteném, hogy mit mondott. Az egyik színész még közelebb lökött, Namjoon megölelt, hogy elférjek. Nos, most már tudom, hogy nem hazudott, amikor azt ecsetelte, hogy kínosan ölel.
"Oh my god... I'm sorry," sóhajtott. Próbált elmenni a másik oldalra a liftben, hogy helyet csináljon, de ettől mégjobban odapréseltek.
Ott maradtunk még végül mindenki kiszállt az emeleten, eljött az idő, hogy kilépjünk. Ahogy eltávolodtam tőle, meghajolt illedelmesen és én ezt viszonoztam. Most próbáltam visszafogni az ujjongásom.
Ahogy kiléptem levettem a maszkot és megfordultam egy hatalmas mosollyal, "Rejtett kamerás átverés,"
Namjoon szeme hatalmas lett, ahogy nyitva tartotta az ajtót, "Mi van?!"
Az ajtó újra bezárulni készült, de mielőtt ez bekövetkezett volna, magával rántott egy ölelésre, "Tudtam, az angol kiejtésed kicsit rossz volt,"
"Azt hittem, hogy jó," nevettem vállába.
"Komolyan, titeket maknaekat figyelni foglak," sóhajtott, "Mind a négyen bajkeverők vagytok,"
Kuncogtam és kiskutyus szemekkel néztem rá, hogy megbocsásson.
"Köszönöm istenem, megcsináltam," öleltem meg még egyszer.
"Tudod, hogy ki a következő," kérdeztem.
"Jin hyung," kuncogott Namjoon.
Mielőtt valami ajánlatot kértem volna az ajtó kinyílt, ahol Taehyung, Jimin és Jungkook fogadták Namjoont. Úgy nézett ki mintha nem aludt volna és ők csak valami idiótaságról akarnának beszélni.
~~~~~~~~~ Jin + Raejae ~~~~~~~~~
"Valami baj történt, asszonyom?"
Majdnem megfulladtam ahogy asszonyomnak hívott.
"Asszonyom?" ismételtem meg. Különösen néztem rá, ahogy a műkönny gördült lefelé az arcomon.
"OH! Sajnálom! Nem láttam az arcod... én csak azt hittem..." halkult el, ahogy elfordultam.
"A barátom szakított velem," mondtam neki informálisan. Majdnem elnevettem magam, ahogy bocsánatot akar kérni, de mindenki ezt mondta.
"Ah... sajnálom, hogy ezt hallom," válaszolt, kínosan kereste a szavakat, hogy mit mondhatna, "Szereted a vicceket?"
"Nem," válaszoltam.
"Oh..."
Beleharaptam a számba, ahogy megremegtettem kínosan a pilláimat. Nem tudom, hogy hogyan csinálta, de tudtam, hogy sikeres lesz.
A színészek bejöttek és azt csinálták, amit eddig is, Jin mellett találtam magam.
Nyeltem, emlékeztem arra, amit Taehyung és Jungkook próbált mondani, hogy mit csináljak... Itt jön...
"PERVERZ!" kiáltottam, mire Jin feltett kezekkel megugrott.
"M-m-m-m-miiiiii?" dadogta magyra nyílt szemekkel és elpirult.
A színészek elkezdték bámulni őt és próbálták eltolni tőlem. Az egyik, hogy ezt elkerülje elkiáltotta magát, "ENGEDJE EL ŐT!"
"HÍVJÁK A RENDŐRSÉGET!" kiabáltam, Jin arca elfehéredett.
Az egyik színész megfogta durván Jin kezét és a fal felé fordította miközben kicsavarta azt. Jin próbált valamit mondani, hogy mentse magát, de le volt sokkolva és semmivel sem tudott előrukkolni.
"Szia! Igen, a fiatalember bántalmazza a hölgyet-"
"ÉN NEM!" végül kimondta.
"Fogd be!" fogta le az ember és rá kiabált, szembe fordultam vele.
"Hyung..." mondtam, szemöldöke megugrott, "Meglepetés,"
Felfedtem az arcom és levettem a sapkát. Jin a földre esett levezetésképp. A színészek kimentek, hogy ezzel be legyen fejezve.
"Ya! Te informálisan beszéltél velem!" zihált, felkelt és közre fogta a fejem.
"SAJNÁLOM! TAE ÉS JIMIN HYUNG MONDTA!" sírtam drámaiasan.
"ŐK MINDA KETTEN FIATALABBAL TŐLEM!" nevetett szarkasztikusan. Habár leszidott, de csak félig volt komoly.
"Várj-" állított meg, "TE ITT VAGY?!"
"Meglepetés!" ismételtem és elkezdtem rajongani.
"Woah," sóhajtott, "Aggótam, hogy Jungkook egész utazás alatt rajtam fog lógni. Hála itt vagy, hogy szórakoztasd a kisbabát,"
"Örülök, hogy hasznomat veszitek," mosolyogtam, majd Jin megölelt.
Sziasztok!!
Jövőhéten jön Yoongi és J-Hope része, ami maitt nagyon igazgatott vagyok. Imádom azokat a részeket.
YOU ARE READING
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...