*Jungkook POV*
Ahogy megláttam a menedzser arcát az ajtóban, elkezdtem emlékezni arra a furcsa beszélgetésre, ami közte és Raejae között folyt. Máshogy bánt, ami talán nem lenne megfelel, de lehet, hogy mi látjuk rosszul... Gondolom profi ebben.
Raejaere pillantottam, aki valahogy a hátam mögé került, mintha el akarna bújni. Az arca üres volt, bár, eléggé megnehezíti azt, hogy letudjak valamit olvasni róla.
"Hello BTS!" kiáltotta az ember menedzser Hobeom mellett. Teljesen elfelejtettem, hogy itt van.
"Jó napot," mind meghajoltunk az ismeretlen vendég előtt.
"A nevem Keone Madrid," kezdett egy szemtelen mosollyal, "Én leszek a koreográfusotok a debüthöz és remélhetőleg több tapasztalatot is szerzek,"
"Woah," Taehyung zihált elámulva.
"Örülök a találkozásnak!" J-Hope mosolygott és meghajolt párszor.
"Bemutatkoznátok nekem?" kérdezte és Namjoon bólintott.
"Én RapMonster vagyok, Ő itt Suga hyung, Jin hyung, J-Hope, V, Jimin, Jungkook és Raejae,"
Mmm... már át is vette a Leader szerepét.
"Ah, jó veletek találkozni. Amit most mondok ne értsétek félre, nem leskelődtünk, de láttuk a három kis bemutatót," büszkén húzta magasra a szemöldökét.
Majdnem éreztem Raejae arcán, ahogy elszégyelli magát mögöttem. Ez még mindig különös, de valamiért nagyon szeretem, amikor pajzsnak használ... Olyan mintha hasznosnak érezném magam. Ezt nehéz kifejezni.
"Raejae ssi, a hajlékonyságod bámulatos," mondta a menedzser Raejaenek, vonakodva, de meghajolt.
Nem tudom megmondani, hogy most zavarban van vagy a különleges bánásmód miatt ilyen... Ez kínos számomra, nem vagyok jó emberismerő.
"Mi lenne, ha elrabolnám a maknae-line-t mára, amíg a hyung-line elmegy Hobeom hyunggal?" Keone ajánlotta a menedzser pedig beleegyezett.
"Szeretném megbeszélni a részeket a dalban... Az első táncpróbáig akartam várni, de ha már mind itt vagytok," megvonta Hobeom a vállát, "Csak találkozzak mindenkivel egy fél órára,"
"Igen hyung," mind meghajoltun, Namjoon, Yoongi, J-Hope és Jin követték őt.
"Mi volt ez Raejae ssi?" Hobeom szemöldöke az egekbe szökött.
Majdnem meghátrált mögöttem, amikor próbálta őt megütni. Miért fél tőle? Tényleg történt valami kettőjük közt tegnap?
"I-igen oppa," közel suttogta.
"Mi?!" a kezét a füléhez emelte.
"Azt mondtam 'igen oppa,'" sokkal, de sokkal hangosabban mondta, ami miatt kapott egy mosolyt tőle.
"Ez az, amit hallani akarok! Használd azt a gyönyörű kis hangocskád," lelkesen integetett a kezével mielőtt elvitte volna a hyungokat.
~30 perccel később~
"Yah, istenem, gyerekek nagyon jók vagytok együtt!" Keone kiabálta egy hatalmas mosollyal az arcán.
Szerényebbnek kéne lennem, de el kell, hogy ismerjem azt, hogy Jimin, Taehyung, Raejae és én jók vagyunk együtt. Meglepően jól táncoltunk hip-hop stílusú zenékre, Raejaet is beleértve a maga kis termetével.
أنت تقرأ
New 새로운
أدب الهواةMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...