"Yo, ezek a ruhák menők," Namjoon mosolygott a fekete-arany pólójában.
"Igen, de biztosan ideges vagy," sóhajtott és oda-vissza rohangált. Fogadok, hogy ezzel az eggyel mindenki egyet ért.
"Ideges vagy azt jelenti, hogy érdekel ez a dolog. Aggódásra adna okot, ha nem lennél az," Yoongi csatlakozott.
Gyorsan az órára néztem, láttam, hogy pontosan tizenkét perc van mielőtt kezdődne az interjú. Azután az első fellépésünk lesz a színpadon és egy fanmeeting. Nem tudom, hogy készen állok-e erre.
"Csinos férfi szoknya, hyung," bökte gyengéden oldalba Hoseok, Yoongi egy halálos pillantást vetett rá, "Csak vicceltem! Igazából jól néz ki,"
"Te és Raejae olyan mintha ikrek lennétek," mondta V. Elnevettem magam és a rajtam lévő túlméretezett fekete felsőt és a rakott szoknyát néztem, amihez alulra arany csík volt varrva. Volt rajtam még magas szárú zokni párosítva fekete tornacipővel és ne felejtsük el a hatalmas láncot, ami a nagykunból lógott.
"Kérek másik ruhát," morgott Yoongi és megfordult.
"Ne, ne, ne!" ragadta meg Jin a kezét, "Nyolc percünk van. A stylistok tudják, hogy mit csinálnak,ne aggódj. Ragyogsz swag boy,"
"Swag?" Yoongi ismételte meg.
"Igen swag vagy," bólintott Jin, Yoongi elégedettem mosolygott, amiről tudtuk, hogy most már magabiztos a ruhájában.
"Rendben, BTS ma minden gördülékenyen fog menni," üdvözölt az egyik staff tag, "Egyesével fogunk beengedni a szobába, idősebbtől a legfiatalabbig, ott látni fogtok egy tükröt; az előtt álljatok meg kicsit és adjatok magatoknak valamilyen tanácsot mára és utána kijöhettek. Megértettétek?"
"Igen!" mondtuk egybehangzóan.
"Jin ssi, két perc múlva hívni fogunk,"
"Egyesével?!" suttogta Jimin és elfehéredett az arca. Csendben maradtam, de az idegesség minden izmomon végig futott.
"Minden jó lesz. Ez nem live szóval nem kell aggódnod, hogy hibát követnél el," mondta Namjoon, "Raejae, ne felejts el engem, Hoseokot, Taehyungot és Yoongi hyungot a színpadi nevünkön szólítani,"
"Természetesen RapMonster," J-Hope vigyorgott vidáman.
"Jin ssi, te jössz!"
Jin ránk nézet és eltátogta, hogy sok szerencsét mielőtt követte volna a rendezőt. Egyesével mentünk, végül Jungkook és én remegtünk a cipőnkben.
"Kookie, nem tudok semmilyen tanácsra gondolni," suttogtam remegve és visszafelé számoltam az időt, hogy mikor hívják be Jungkookot.
"Mi van-" Jungkookot szakította félve a rendező, "Mutass ma valami különlegeset," mosolygott miközben egy gyors mondott.
"Hwaiting!" mondtam neki.
Remek, egyedül maradtam. Biztos van valami, amit mondhatnék magamnak. Valami, ne bízz a menedzseredben... természetesen nem. Oh my god, idiótának fogok tűnni, ha csak úgy ott ülök.
"Raejae ssi,"
"Máris?" kapkodtam a levegőt, bólintottam a rendezőnek, "Gyere!"
Lassan sétáltam a fekete függöny között, ami sötét szobába vezetett egy nagy tükörrel a végén. Óvatosan sétáltam felé, a kicsi égők világították meg az arcom.
"Omo," fújtam ki a levegőt, leültem elé, "Kicsit ijesztő,"
Magam felé fordultam, furcsa volt és megbénultam a hajam és a sminkem láttam. Általában nem sminkelek és a hajam sem csinálom meg, ez így elég nagy különbség. Bár ettől függetlenül tetszik.
"Um Raejae ssi," címeztem magamnak kínosan, "Ne légy tú-"
Hirtelen a tükör felvillant és egy szellem vagy valami nézett vissza rám a legrosszabb grimasszal, amit valaha láttam
"AHHHH!" sikítottam fel teljes tüdőből, hátra estem a padlóra mielőtt ki tudtam volna futni az ajtón az interjú felé. A szemem nagyra nyílt, ahogy megláttam a hét fiút a fejüket fogva nevetni előttem.
"A-az arcod!" kínlódott V Jiminre támaszkodva, "Azt hittem, hogy elájulok!"
"Mindenkivel ezt csinálták?" sóhajtottam és próbáltam a szívverésem normalizálni.
"Igen, látnod kellett volna J-Hope reakcióját," mondta Suga két nevetés között.
"Woah, azt hittem, hogy meghalok," sóhajtottam és Jungkook mellé ültem, "Mit fogunk csinálni."
"Nem ijedtem meg," mosolygott szemtelenül.
"Igen, igaz!"
"Betudnátok mutatkozni a kamerának, kérlek?"
Rögtön befogtam a szám és egyenesen ültem. Tény, ahogy felgyúltak megijedtem magamtól is és a beöltözött szellem miatt is.
Megköszörültem a torkon és gyorsan bemutatkoztam, "Igen, sziasztok Rain vagyok. Én vagyok a maknae a csatban, egyeben vokál, rap és táncos is,"
Fiatalabbtól haladtunk az idősek felé, elmondtuk a nevünket, korunkat és a pozíciónkat. Azután Yoongi bemutatta a céljainkat a hiphopban és minden mást, hogy szeretnénk megfogni a közönséget.
Végül Namjoon rappelt egy kedves jelentésű dalt a szerelemről, támogatásáról, majd ezek után bejelentették a fellépésünket.
"Mi fog történni, ha elrontom?" kérdezte Jimin remegő kezével, ami mellette lógott.
"Jimin hyung," motyogtam és megfogtam a kezét, "Jól fogod csinálni. Sokat gyakoroltunk erre a pillanatra, főleg te. Ne stresszeld túl magad, olyan miatt, amit öt éve csinálsz, csak mosolyogj,"
"Köszi Rain sii,"
Nevettetem a színpadi nevemen és magamra fókuszáltam. Őszintén nem tudom, hogy ezeket a szavakat tényleg Jiminnek szántam vagy magamnak, mert nem vagyok teljesen észnél.
"Na barátaim," Namjoon fordult felénk, "Ez az... Ez az a pillanat, amire vártunk és most nézzetek magatokra. Mind megcsináltuk és itt vagyunk. Most legyen sok jó emlékünk innentől és soha ne nézzünk vissza... Kezeket!"
A kezem Yoongi keze tetejére tettem, aki Namjoonéra és a többiek követték.
KAMU SEDANG MEMBACA
New 새로운
Fiksi PenggemarMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...