*Raejae POV*
"Sajnálom, de én ezt nem támogatom," Namjoonnak nehezére esett kimondani, miután mind csak ültünk az asztal körül PD-nimmel a közepén.
"Igen, mármint ez csak egy kis pletyka. Plusz, nehéz lesz mindig azt tettetni," érett egyet Jin.
"Ez mind igaz, de azt hiszem ez lesz a legjobb a nyilvánosságnak," PD-nim magyarázta miközben az asztalra támaszkodott.
Nem tudok mit tenni, csak a szemem forgattam meg.
"Mióta vagyunk benne a cég a dolgaiban?" kérdeztem, mindenki meglepődve fordult felém. Általában nem szólok sokat az ilyen megbeszéléseken.
"Nos, verseny nagy az iparban és néha jól kell teljesíteni, hogy ezt megtudjátok ugrani," nézett rám PD-nim.
"Nem hiszem, hogy ez lenne az, amit 'meg kell ugranunk'. Sokan követnek minket és inkább lennék igazi a rajongókkal szemben. Mármint, hogy arról beszélhetnénk, az igaz dolgokról, amikről mások nem," magyaráztam jól átgondolva.
"Egyet értek," emelte fel a kezét V.
"Megfontolom a gondolatot," Pd-nim válaszolt és bólintott, "De mostantól lesz nektek néhány színészeti óra, hogy hihető legyen,"
Kiengedtem egy sóhajt, "Viccelsz igaz?"
"Raejae ssi, nagyra értékelném, ha megpróbálnál egy kicsit tisztelettel lenni felém," PD-nim mosolygott kicsit stresszesen.
"Sajálom," mondtam fél szívvel és hátradőltem a széken.
De most komolyan? Színészledés, hogy képesek legyünk megjátszani a rajongók előtt? Nem látok ebben semmilyen pozitív kimenetelt, főleg mert így mindnekinek hazudunk. Még magunknak is.
Továbbá, kinek van kedve eljátszani egy hamis kapcsolatot? Egyáltalán nem értem.
Hirtelen valaki benyitott és PD-nimet kihívta a teremből. Lezárta a megbeszélést néhány szóval és nem igazán nehezteltem rá emiatt.
Számomra, mindig is kedves és nagylelkű ember volt, de nost ellent mondd mindennek. Miért gondolja annyira, hogy ez jó ötlet?
Csak nem látom értelmét.
Egyszerűre kéne venni, Jungkook és én legjobb barátként tekintünk egymásra és ez a kis játszma miatt, aggódok a barátságunkért.
"Össze vagyok zavarodva," szólalt meg J-Hope.
"Kookie, mit gondolsz erről?" Namjoon kérdezte kíváncsian.
"Valahogy megértem az ötletet," válaszolt.
"Nem csodálkozom..." Jimin fújta ki a levegőt.
"Mi van veled Raejae?" Namjoon fordult felém.
"Mind tudjuk, hogy hogyan érez," mondta Jin egy kis mosollyal.
Észrevettem, hogy Jungkook felhúzta a szemöldökét kicsit.
"Yah, nem azért, de ellene vagyok, hogy randizzunk, csak nem akarok hazudni," mondtam neki, nem akartam teljesen elutasítani őt. Mármint Jungkook helyes, de én nem tekintek rá úgy.
"Yoongi hyung, elég csendes vagy," mondta Hobie.
Érzetem egy kis fájdalmat a mellkasomban a mondatára és össze is zavarodtam. Ezelőtt úgy tűnt, hogy az ötlet ellen van, ami miatt majdnem azt éreztem, nem tudom, megvéd? És most nem érdekli.
"Őszintén nincs véleményem," vonta meg a vállát.
Kicsit különös, de azt akarom, hogy foglalkozzon velem.
VOUS LISEZ
New 새로운
FanfictionMi lenne, ha a BTS 8 tagú lenne?... És mi lenne, ha ez a tag egy lány lenne? Amit mindig is akart, hogy találjon és megérintsen egy másik embert, nemcsak kézzel, hanem a szívével is De erről Raejae mindig is , aztán találkozott 7 új fiúval 7 új fiú...