Where is Alec?

3.8K 367 279
                                    

Bugün babam tekrar denetleme görevini bana yıkmıştı ama bu sefer öncekilerden daha hevesliydim ve nedenini bilmiyordum.

Hızlıca hazırlanıp odamdan sonra da saraydan ayrıldım ve antrenman yerine geldim. Gözlerim hızlıca etrafı tararken bir eksiklik hissetmiştim.

"Alexander nerede?" Dedim Jace'e dönerek.

"Kendisi biraz rahatsız majesteleri."

"Rahatsız mı? Önemli bir şeyi yoksa burada olması gerekiyor bunu biliyorsun."

"Evet efendim ama..."

"Her neyse, bir daha aksatmasın denetimi."

"Tamam efendim iletirim ona."

"O zaman bugün sizi izleyeceğim, başlayın hadi."

İsteksizce onlardan uzaklaşırken aklım nedensizce Alec'e takılmıştı. Umarım en kısa zamanda iyileşir.

...

"Olanları duydunuz mu efendim?"

Clary hızlıca yanıma geldiğinde "Ne olayı?" Dedim merakla.

"Askerler arasında küçük bir arbede yaşanmış. Birkaç asker birbirine girmişler ve babanız olaya müdahil olmuş."

"Olay neymiş ki?"

"Ayrıntılarını tam bilmiyorum, isterseniz babanızla konuşun efendim."

"Tamam yanına gidiyordum zaten, konuşurum ben onunla. Söylediğin için teşekkür ederim."

Clary selam verip yanımdan giderken ben de hızlıca babamın odasına doğru ilerledim.

Kapıyı çaldıktan sonra beklemeden içeriye girmiştim. Babam masasında yine bir şeyler ile uğraşıyordu.

"Askerler arasında olay çıkmış." Dedim dikkatini çekmek için.

"Haa evet, büyük bir şey değil. Birkaç asker acemilerden birisini pataklamış işte. Olağan durumlar."

"Neden böyle bir şey olmuş ki?"

"Askerin dediğine göre senin hakkında bir şeyler saçmalamışlar filan... çok dinlemedim, bahane buluyor gibiydi. Zaten sana kafa tutan bir askerden ne beklenir?"

"Bana kafa tutan mı? Ne demek bu şimdi?"

"Şu ok konusunda yarıştığın bir asker vardı ya, o işte. Neyse çok uzattın Magnus, seni niye buraya çağırdığımı unuttum."

"Alec'i mi dövmüşler?" Dedim o olayda takılı kalarak.

"Alec miymiş ismi? Her neyse, yarın kuzenin gelecek buraya. Onu iyi ağırlayalım diyecektim."

"Raphael mi gelecek yani?"

"Başka kuzenin mi var senin?"

Nedensizce mutlu olmuştum. Her ne kadar babamla amcam anlaşamasa da biz Raphael ile kardeş gibi büyümüştük.

"Tabii ki güzel karşılarım, onu ne kadar seviyorum biliyorsun."

"O olaylar küçüklükte kaldı Magnus, Raphael bu Krallık ve senin için bir tehdit. Hala kral olma konusunda söz sahibi olabilir."

"Raphael bana zarar vermez baba."

"Oğlum, güç için insanların neler yaptığını bilsen şaşardın. Neyse, yarın hazır olursun ve lütfen beni kuzenine karşı rezil etme olur mu?"

"Ben seni hiçbir zaman rezil etmedim baba."

"Haklısın, yine de uyarımı yapayım demiştim."

This is my Kingdom (Malec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin