malecxmalec ile ortak bir malec hikayesi yazıyoruz. Hikaye onun hesabında ve ismi Stuck in the Dark. Eğer ilginizi çekerse okuyun derim ♥♥ Sevda'nın diğer hikayelerini de okuyabilirsiniz hepsi çok güzel 😍😍
Akşama doğru Selina odama geldiğinde ona düşünceli bir halde bakmaya başlamıştım.
"Sorun ne sevgilim? Neden böyle duruyorsun?"
"Ben... Selina sence şu evlilik olayında acele mi ediyoruz? Yani belki de birazcık zamana ihtiyacımız vardır."
"Bu bile yeterince geç Magnus, ne yani benim bedenimi ve ruhumu bir an önce istemiyor musun?"
"İstiyorum ama... kafam karışık." Dediğimde bana şaşkınca baktı.
"Kafan neden karışık sevgilim." Diyerek bana yaklaştı ve yavaşça kucağıma oturdu. "Bana anlat hadi."
"Sadece... düşünmem lazım. Sanki bu şey, yanlış gibi geliyor."
Bir parmağı dudağımda dolaşmaya başlamıştı bile.
"Yaptığım lanete karşı geliyorsun." Aniden beni yatağa ittiğinde korkuya kapılmıştım. "Sahip olduğun aşk cidden bu kadar güçlü mü senin?"
Ben daha bir şey diyemeden üstümde duran gömleği parçalayarak çıkardı ve sonrasında sağ elinin parmakları pençe şekline dönüştü.
"Üzgünüm, bu biraz canını yakacak."
Tırnaklarını göğüsüme batırdığı zaman çığlık atmak istedim ama bir şey sanki ağzımı kapatıyor gibiydi.
"Bensiz bir hiçsin sen Magnus duydun mu beni? Bensiz yaşayamazsın. Aşık olduğun kişi senin için artık geride kaldı. Onu görünce hiçbir şey hissetmiyorsun. Dudaklarını sevdiğin tek kişi benim."
"Ha... hayır... onun dudaklarını seviyorum ben..."
Eli daha sert bir şekilde göğüsüme saplandı.
"Artık değil sevgilim, artık sadece ben varım."
Bu sefer kara bulutlar her yerdeydi. Her yerde. Bedenim değil de ruhum acı çekiyor gibiydi.
"Ben..."
"Beni seviyorsun değil mi Magnus? Ölüme eş değer bir sevgiyle hem de."
"Ben... seni seviyorum Selina. Sensiz yaşayamam."
Bunu söyledikten sonra dudakları dudaklarım üstüne kapanmıştı.
Saniyeler sonra zihnim pürüzsüz bir yer haline gelmişti.
Üstümde oturan Selina'ya gülen bir yüzle baktım.
"İyisin değil mi sevgilim?" Dedi eliyle karnımda gezinti yaparken.
"İyiyim, sen üstümde otururken nasıl kötü olabilirim ki?"
"Güzel. Senle bir anlaşma yapalım mı? Yarın sarayda gördüğün herkese benimle bu gece çok ateşli bir seks yaşadığını anlatır mısın? Bu sayede insanlar ikimizi kabul etmeye başlarlar."
"Anlatırım aşkım, sen yeter ki iste."
"Güzel, eğer gördüğün zaman nefret uyandıran birisi varsa karşında, ona özellikle her detayı anlat. Beni nasıl da istekle altına aldığını, nasıl inlediğimizi.... her detayı..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my Kingdom (Malec)
FanficBabası tarafından bir prenses ile evlenmesi istenen bir prens; Magnus. Ve imkansız olduğunu bildiği halde bir prense aşık olan bir şövalye; Alec. Peki işler daha ne kadar çığırından çıkabilirdi ki?