Be patient.

3.1K 229 175
                                    

Kapağı değiştirdim yukarıdaki fotoğrafı koydum bence çok güzel oldu 💜💙

"Efendim Jace ile konuştum, kendisi benden bile daha hevesliydi."

Tabii öyle olur, seninle gidecek hem de tek başına.

"Dikkat et de sana çok fazla yanaşmaya çalışmasın." Dediğimde Clary utançla başını öne eğdi.

"Şey... izin vermem efendim."

"İzin versen de vermesen de senin kararın ama yine de... sen biraz mesafeli dur olur mu?"

Ben sevişmiyorsam Jace de sevişmesin. Sen misin benim boğazıma yapışan...

"Olur efendim, zaten... öyle bir şeye izin vermem asla. Daha yeni yeni birbirimizi tanıyoruz."

Biz Alec'le bence bayağı tanışmıştık birbirimizi.

"Bak burada kitabı bulabileceğiniz yerler ve kitabın ismi var." Deyip kağıdı ona uzattım. Sonrasında elimde duran altın kesesini de ona verdim. "Bu da masraflar için."

"Efendim buna gerek yoktu."

"Saçmalama Clary, tabii ki de buna gerek var. Orada paranız olmadan ne yapacaksınız. Hadi al şunu."

Elini hızlıca çekip parayı eline koydum ve itiraz etmesine izin vermedim.

"Size güveniyorum güzelim."

"Güveninizi boşa çıkarmayacağız efendim."

...

Gece yatağımda huzursuzca kıpırdanıp gözlerimi açtım.

Bir ürperti geçmişti içimden ve elimi yastığımın altında duran bıçağa attım hızlıca.

Bana yaklaşan bir şey olduğunu hissediyor gibiydim.

Karanlığa gözlerim henüz alışmamış olsa da odada bir şeyin varlığını seçebiliyordum.

Aniden yatağımın dibinde durmuş şeyin üstüne doğru atladım, birlikte yere yapışırken ben bıçağımı boynuna dayamıştım.

"Öldüreyim mi se... Alec?"

Alec masum bir şekilde bana gülerken ben hala şokun etkisinden çıkamamıştım.

"Boynuma bıçak dayamayı çok seviyorsunuz majesteleri."

"Senin kendi canına kastın mı var? Neden geldin odama? Ya babamın haberi olursa ne olacak sen kafayı mı yedin?"

"Umrumda değil tamam mı? Cidden şu an umrumda değil. Seni görmek istedim ve eğer bu gece görmeseydim kafayı yerdim."

Bıçağı boğazından çekip yan tarafa bıraktım.

"İçeriye nasıl girdin?"

"Kapıyı kilitlememişsiniz."

"Onu demiyorum, yani buraya kadar nasıl geldin?"

"Jace gözcülük yaptı buraya kadar, yakalanırsam ben yakalanayım sıkıntı olmaz dedi."

Ben de onun önüne taş koyuyorum onun fedakarlığına bak...

"İyi yapmışsın ama yine de..."

"Endişelenme, kimse görmedi. Görse de tanıyamaz üstümdeki bu pelerin ile."

Evet doğru, ben bile gece gece hayalet filan sandım...

"Yarın sabah nasıl çıkacaksın peki?"

This is my Kingdom (Malec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin