You should go

2.4K 204 136
                                    

Arkadaşlar söylemiştim yine söyleyeyim; Magnus asla babasını öldürmez. Alec'ten ayrılır, prenses ile evlenir ama yine de öldürmez çünkü babası her zaman böyle bir insan değildi. Annesi öldükten sonra bu hale geldi. Önceki hallerinde gayet iyi ve ilgili bir babaydı. Lütfen Magnus'un babasını öldüreceğini düşünmeyin bir daha üzülüyorum :(

Alec ile öylece odada oturuyorduk ama ikimiz de tek kelime etmemiştik uzun süre.

Üstümde kıyafetler kurumuştu ve kan kokusu artık normal gelmeye başlamıştı.

Alec çöktüğü kapı kenarından kalktı, dolabımdan birkaç kıyafet çıkardı. Sonrasında yanıma yaklaşıp beni de yerden kaldırarak yatağa oturttu.

"Üstünü değiştirelim hadi."

Bir şey demeden onun üstümde duran kıyafetleri çıkarıp almasına izin verdim.

"Neden böyle bir şey yaptın ki? Neden kendine zarar verdin?" Deyip saçlarıma birkaç öpücük bırakmıştı.

"Evlenmeni istemedim Alec, senle olamayacağımı zaten biliyorum ama istemediğin bir hayatı zorla yaşamanı istemedim. Benim yaşadığımı sen de yaşayacaktın, bu kolay bir durum değil."

"Yani sen kaldırırsın ama ben kaldıramaz mıyım?" Deyip önüme çöktü ve ellerimi tuttu.

"Hayır, sen de kaldırırsın. Ama ben, her ikisini kaldıramazdım."

"Bu yaptığını bir daha asla yapmayacaksın. Saçının kılına bile zarar gelmesini istemiyorum."

Elleriyle yüzümü okşarken yüzümü eline doğru yasladım ve gözyaşlarımı serbest bıraktım.

"Babam benden nefret ediyor ve haklı da... Onu ne hale getirdim görmeliydin. Pes eder gibi konuştu, sanki ölmek istermiş gibi konuştu. Canını almak istiyorum desem al da kurtul artık derdi."

"Babanın yaptığı şeyler kötü şeylerdi Magnus biliyorum, yine de o senin baban ve ona bu şekilde acı çektirmen doğru değil. Aynı şeyin karşında babana yapıldığını düşün."

"Kaldıramazdım. Bir anlık deli cesareti ile yaptım zaten. Mantıklı düşünsem yapamazdım ama o an mantıklı düşünemiyordum."

Ellerimdeki kana tiksinti ile bakmıştım.

"Bunları görmek istemiyorum." Deyip bir büyü yaptım ve vücudumdaki kanı yok ettim. "Bundan sonra bana baba deme, bana kralım diye seslen ve benden de sevgi bekleme dedi."

Ellerimi yüzüme kapatıp ağlamamı engellemeye çalıştım.

"Baban seni affedecektir, bunlar uzun sürmeyecek."

"Ayaklarım tutmuyor gibi hissediyorum."

Alec bacak aramda olduğu için iki elini bacaklarıma koyup yavaş yavaş bacaklarıma masaj yapmaya başlamıştı.

"Bundan sonra birbirimizden uzak duralım Alec, ben artık çok yoruldum çünkü."

"Sen nasıl istersen öyle yaparız."

"Artık babamın istediğini yapacağım ve prenseslerden birisini seçip evleneceğim. Zorlamayalım, olmuyor bizden."

Alec bir şey demeyince gözlerim daha da dolmuştu.

This is my Kingdom (Malec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin