Don't say that!

2.7K 216 181
                                    

Arkadaşlar şöyle bir durum var okul başladığı zaman bu kadar sık bölüm gelmeyecek, kpss sınavım var çünkü. Zaten o yüzden  yazın yazabildiğim kadar çok bölüm yazdım...

Alec için yatak ayarlama olayını ben devraldığım için ona en az benim yatağım kadar rahat bir yatak ayarlatmıştım. Babam pişmanlığı yüzünden tek kelime edemiyor olsa da bu bence fırtına öncesi sessizlikti bu yüzden şansımı fazla zorlamadım ve yatakla sınırlı kaldım.

Turnuvalar için prensler saraya gelmeye başlamışlardı. Babamla hala konuşmuyor olsak da dışarıdan gelenlere iyi bir izlenim vermek için onları birlikte karşılayıp odalarını gösterdik.

Turnuva iki gün sonraydı ve ben son derece heyecan yapmıştım. Kazanmam lazımdı aksi halde babam birikmiş tüm sinirini benden çıkarırdı.

Odamda yapacağım şeyler hakkında bir liste çıkarırken kapım aniden açıldı ve içeriye babam giriş yaptı.

"Buyrun kralım, bir şey mi istemiştiniz?"

Kavgadan beri ona baba demiyordum ve mesafeli konuşmaya çalışıyordum

"Turnuvalar için ne durumdasın merak etmiştim."

"Son birkaç şey kaldı efendim, sonrasında tamamen hazır olacağım."

"Benle resmi konuşmaya devam edeceksin yani öyle mi?" Dedi sinirle iç çekerek.

"Kralım başka bir şey yoksa yapacak işlerim var, sonra konuşalım."

"Üç gündür sabır sınırımı zorluyorsun oğlum, haberin var değil mi?" Sesi sakin çıkmıyordu hem de hiç.

"Evet haberim var, merak etmeyin daha fazla şansımı zorlamayacağım ve Alec'ten uzak duracağım. Zaten yatağını da aldı ve olay bitti."

"Neden karşılık vermedin?"

"Anlamadım?"

"Sana vurduğum zaman diyorum, niye karşılık vermedin. Ya da durdurmaya çalışmadın. Neden teslim oldun ki?"

"Babama nasıl vurabilirdim, ben sen değilim sonuçta."

Dediğim şeyi anladığı zaman yüzü
asılmıştı.

Babam tahta geçmek için büyükbabamı öldürmüştü, çünkü büyükbabam başa amcamın geçmesini istiyordu ve bunun için de babamı öldürmeye bile razıydı. Babam da ondan önce davranıp büyükbabamı öldürmüştü.

"Bana babamdan vurmaya çalışma!"

"Baba ben sana her zaman sadık oldum, her zaman sevdim. İstersen döv istersen istemediğim birisine zorla ver sen benim babamsın tamam mı? Sana karşılık veremem ben, senin canının yanmasına dayanamam ki... Sen nasıl benim canımın yanmasına dayanamıyorsun ben de senin canının yanmasına dayanamam. Durdurmadım çünkü ne kadar ileri gideceğini merak ettim. Cidden bu olay yüzünden beni ne kadar parçalayabilirsin merak ettim hepsi bu."

"Çok parçaladım değil mi?"

"Artık odamdan çıkar mısın?"

"Kendimi nasıl affetirebilirim?"

"Zamanla unuturum, ben sana uzun süre kırgın kalamıyorum bilmiyor musun?"

Babam tam karşıma otururken ona bakmamaya çalışıyordum.

"Merak etme oğlum, bir gün ölüp gittiğim zaman rahata ereceksin nasıl olsa."

"Sakın şunu söyleme!" Dedim sertçe ona bakıp.

This is my Kingdom (Malec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin