New girl

2.2K 179 120
                                    

Normalde ikisini etkilemeyecek bir kaos vardı aklında ama Sevda ile konuşurken daha iyi bir kaos aklıma geldi ve önceki kaosu sonraya attım. Şimdi yazacağım kaos ikisini bayağı kötü etkileyecek.

Demek mutlu bir şeyler yazmıyorum öyle mi? Tamam öyle olsun :) Siz kaşındınız :)

Alec'ten:

Birkaç gündür tarifi imkansız bir mutluluk yaşıyorum çünkü Magnus ile isteğimiz her an birlikteyiz ve bu gerçek olamayacak kadar güzel.

Birlikte gezip istediğimiz yerlere gidiyoruz. İstediği zaman odama geliyor ve saatlerce sevişiyoruz. Bu mükemmel bir durum.

Onunlayken hayat sanki güzelmiş gibi geliyor.

Bu düşünceler ile uzun zamandır yapmadığım bir şey yapıp ava çıktım. Ok ve yayımla ava çıkmayalı uzun zaman olmuştu çünkü.

Orman evim gibiydi ve ben uzun süre ormandan uzak kalmaktan her zaman nefret etmişimdir.

Okumu yaya geçirip etrafa göz atarken çalılıkların arkasından bir ses gelmişti.

Okumu o tarafa tuttuğun esnada kulağıma bir kız sesi doldu.

"Lütfen beni vurma."

Gelen sesle anında okumu geri çektim ve hızlıca çalılıkların olduğu kısma doğru koştum. Yerde bacağını tutarak oturan bir kız vardı.

"Sen askersin." Dedi kız parlayan gözlerle bana bakarak. "Lütfen bana yardım et, bacağım çok kötü durumda."

"Sana ne oldu böyle?"

"Haydutlar at arabamıza saldırdılar. Birkaç arkadaşımı öldürdüler. Bense ellerinden zor kaçtım ama bu esnada yaralandım. Lütfen bana yardım et."

"Ta... tamam. Seni saraya götüreceğim."

"Bunu cidden yapar mısın? Eğer yaparsan sana ömrün boyunca minnet duyarım."

"Buna gerek yok, sadece senin iyi olmanı istiyorum."

Kızı kucağıma aldığım anda kollarını boynuma sarmıştı.

"Çok teşekkür ederim, sen çok iyi birisin..."

"Alec, ismim Alec."

"Ben de Selina, tanıştığıma çok memnun oldum Alec."

...

Magnus:

Saraydaki kütüphanede okuyacak bir şeyler ararken kapı aniden açıldı ve Alec kütüphaneye daldı.

"Magnus..." etrafta birkaç kişi olduğunu görünce anında toparlandı. "Majesteleri benimle gelir misiniz lütfen, sizden bir konuda yardım isteyeceğim."

"Neler oluyor asker?"

"Lütfen... sadece gelin."

Bir yanıt vermeden peşinden gitmiştim. Birkaç dakika sonra bana dönüp olanları anlattı.

"Ormanda dolanırken yaralı bir kız buldum, ayağı cidden kötü durumdaydı ve ben de onu saraya getirdim. Ama hekim kadın ayağının cidden  kötü durumda olduğunu söyledi ve iyileşmesi çok zor olabilirmiş hatta ayağı kesilebilirmiş. Lütfen ona yardım et, ayağının kesilmesini istemiyorum."

"Tamam Alec, sakin ol biraz. Şimdi sen kızı benim odama getir ve ben de neler yapabileceğime bakayım oldu mu?"

Alec heyecanlı bir şekilde kafa sallayıp yanımdan giderken onun bu düşünceli hali gülümsememe neden olmuştu. Sonrasında hızlıca odama geçip Alec'in kızı odama getirmesini beklemeye başladım.

This is my Kingdom (Malec)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin